✨𝙃𝙪𝙨𝙯𝙖𝙙𝙞𝙠 𝙛𝙚𝙟𝙚𝙯𝙚𝙩✨

1.6K 76 20
                                    

𝙏𝙖𝙧𝙩𝙖𝙡𝙢𝙖𝙯 🔞-𝙖𝙨 𝙧𝙚𝙨𝙯𝙚𝙠𝙚𝙩!!

Reggel amikor felébredtem, egyből a tegnapi jutott eszembe, de Chan finoman elkezdte arcomat simogatni így egyből neki szenteltem minden figyelmemet.
- Jó reggelt baba! - mondta lágyan és egy puszit nyomott homlokomra.
- Jó reggelt! - mondtam és szorosabban bújtam hozzá.
- Hogy vagy? - kérdezte, de hangjából hallottam hogy félve tette fel ezt a kérdést.
Ránéztem majd megszólaltam.
- Jól vagyok mert itt vagy velem! - mondtam és rá mosolyogtam.
Megkönnyebülten sóhajtott fel, majd lassan kikeltünk az ágyból hiszen ideje volt készülődni.

A reggelire nem sok időnk volt, így gyorsan ettünk pár falatot majd mentünk is készülődni.
Gyorsan bementem a fürdőbe és rendbe szedtem magam.

Míg Lix és Binnie készülődtek, én összepakoltam a dolgaimat, majd átmentem a srácokhoz

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Míg Lix és Binnie készülődtek, én összepakoltam a dolgaimat, majd átmentem a srácokhoz.
Chan már végzett a saját a dolgával, így Minhonak segített, aki igencsak fáradt és nyűgös volt.
- Szia Minho! - léptem be a szobába mosolyogva.
- Ahh hagyjál már! - mondta majd átfordult a másik oldalára.
- Viselkedj! - förmedt rá Chan.
- Hagyd csak nem lényeg. - mondtam neki mosolyogva, de megint rosszul esett hogy én vagyok lebaszva pedig nem is csináltam semmit.
- Mia ne haragudj! - mondta Minho miközben beletúrt hajába egy sóhajtás kíséretében.
- Nem para! - mosolyogtam majd inkább kimentem. Ó dehogyisnem para. Nem kéne fent akadnom ilyeneken, de rosszul esik.
Átmentem inkább Jisunghoz, aki igencsak vidáman pakolgatott. Közben énekelt is, így igen jó hangulat fogadott.
- Szép jó reggelt! - mosolyogtam legjobb barátomra, aki rögtön oda is szökkent hozzám és egy szoros ölelésbe vont.
- Mennyivel jobb hangulat van itt! - nevettem.
- Hogy érted? - tolt el magától Jisung és értetlenül nézett rám.
- Semmi csak bementem Minhoékhoz és szerintem kedvesen és vidáman köszöntem neki, mire ő annyit mondott válaszul hogy hagyjam már békén.
Utána bocsánatot kért de inkább kijöttem onnan és átjöttem ide.
- Minho egy fasz reggelente ha nem aludhat addig ameddig akar. Ilyenkor szard le. 1-2 óra és bele törődik. Utána újra normális.
- Ah rendben! Viszont hogy állsz a pakolással? - kérdeztem tőle.
- Pár ruha és készen is vagyok. Te?
- Szerinted itt lennék ha még nem lenne összepakolva?
- Jogos! - kacsintott egyet, majd folytatta tevékenységét.

Pár órával később

Már megérkeztünk a helyszínre, ami ismételten csodaszép. Az út békésen telt. Hülyéskedtünk szokás szerint, képeket csináltam a srácokról és beszélgettünk.
Már öltöztek a srácok, amikor megjelent egy csaj és konkrétan végig csókolt mindenkit, (vagyis csak akart, mivel Binnie Minho, Jisung és Hyunjin inkább elhajolt) köztük a barátomat is, akinek láthatóan nem volt ellenére a jó nagy cuppanós arcrapuszi.
Féltékenység lett úrrá rajtam és Jisungra néztem, aki csak mosolyogva bólintott hogy ne aggódjak nem lesz baj. De mikor a csaj a barátom felsőtestén simított végig, nem bírtam tovább és oda mentem.
- Szia ne haragudj nem ismersz, de örülnék ha nem fogdosnád a barátomat oké? - mosolyogtam rá "bájosan".
- A barátod? - nézett rám miközben tetőtől talpig végigmért.
- Igen a barátom. És nem szeretném mégegyszer elmondani.
Chan csak hitetlenül elnevette magát. Azt hittem a csaj reakcióján nevet, de mikor ránéztem láttam hogy engem néz és rajtam nevet.
- Mi olyan vicces? - kérdeztem egyre idegesebben.
- Semmi csak olyan aranyos a féltékenységi jeleneted. - nevetett továbbra is Chan és már a könnyeit törölgette.
- Szóval aranyos. - bólogattam. - hát akkor azt hiszem nincs miről beszélnünk tovább. - mondtam majd faképnél hagytam.

Love From Work | 𝘽𝙖𝙣𝙜𝙘𝙝𝙖𝙣 𝙛𝙛 ~ Onde histórias criam vida. Descubra agora