Hızlı davranarak ilk ateşi ben ettim ve en yakınımdaki arabanın arkasına saklandım . Herkes benim bulunduğum yere ateş ederken B grubu ve C grubu çember oluşturarak etrafımı koruma altına almıştı . Etrafta gözlerimi gezdirdiğim zaman Jimin ve Taehyung'un sıkıştırıldığını gördüm . Olduğum yerden çıkmam lazımdı hemde hemen .
"B grubu taşların arkasından dikkatlice beni evin oraya doğru götürün . C grubu sizde silahlarını hedef alın . Silahları olmadan güçsüzler HADİ HIZLI OLUN!!"
dedim ve dikkatlice eve yaklaşmaya başladım . Çok zorlanıyordum ama onları orda tek bırakamazdım . Hızlı ve seri adımlarla devam ederken sonunda yerde tekmelenen ikiliye ulaşmıştım.Adam elindeki silahı çıkardığı an hepsini atak yaparak vurmuştum . Yerdeki ikiliyi kaldırdıktan sonra kayanın arkasına çekmiştim ikisini de . "Lütfen biraz konsantre olun . Jimin silahın nerde ?"dedim . "Ben bilmiyorum . Kargaşada düşmüş olmalı ."dedi ve sinirle yumruklarını sıktı . "Bunu al ve koru kendini ben size silah bulucam ."dedim ve elimdeki silahı uzattım . "Dikkat et Yun . Hedefleri sensin biliyorsun demi ?"dedi ve elini saçıma koyup okşadı . "Bana bir şey olmayacak Chim hadi gidin artık ."dedim ve gidişlerini izledim . B takımı ile beraber evin arka kısmına ilerledik ve içeri girdik . Şansa bakın ki burda bir sürü silah vardı . Bir kaç tanesini alıp kemerime sıkıştırdıktan sonra işaret verdim ve odadan dışarı çıktık . O sırada karşımıza 3 kişi çıkmıştı . İçlerinden biri B grubundan birini vurmuştu . Elimdeki silah ile 3 kişiyi de öldürdükten sonra ilerlemeye devam ettik . Her oda da kaşımıza çıkan kişileri öldürüyorduk ve bu enerjimi kaybetmemi sağlıyordu . Çok yorulmuş ve terlemiştim . Elimin tersi ile terimi sildikten sonra alt kata iyice baktım . "Burda kimse kalmadı . Çıkışlarda nöbet tutun kimse eve girmesin. "dedim ve onay aldıktan sonra yukarı çıkmaya başladım . Sakin adımlarla yürümeye devam ederken önüme çıkan kişinin azını kapadım ve silahın kabzası ile boynuna vurdum . Anında bayılırken onu kenara koyup ilerlemeye devam ettim . Her yer çok sessizdi . Bu beni bir miktar tedirgin ediyordu . Yavaşça odaları gezerken aslında burda kimsenin olmadığını farkettim . Bir kaç tıkırdama ile tek girmediğim odaya dikkatlice girdim ve silahımı etrafa yönelttim . Ancak kimse yoktu . Bir adım atmam ile seslice yere bir kutu düşmüştü . Eğilip alıcağım sırada içeri B takımı girmişti. Kutuyu elime alıp tereddütle açacağım zaman Soo Jung elimden almış ve beni geriye doğru iteklemişti . "Efendim buna ben bakmalıyım lütfen merdivenlerin oraya gidin . Eğer bir patlayıcıysa imha edicem emin olabilirsiniz ."dedi ve gülümsedi . "Dikkatli olun lütfen ."dedim ve merdivenlerin oraya yöneldim .Bakışlarım pencereye yöneldiği de hiçbir Black Rose üyesinin eve yaklaşmamaya çalıştığını gördüm . Hep uzaktaydılar. Aniden gözlerim açılırken kapıya doğru koştum ama o sırada kutunun içindeki bomba patlamıştı .
Yere doğru sürüklenirken acı içinde inledim . Çok fazla duman vardı heryerde . Bi anda etrafın alev alması ile olduğum yerden kalkmaya çalıştım ama başaramamıştım . Bacağımın üstüne alev alev yanın bi tahta düştüğünde çığlık attım . Dumanlar genzime kaçtığında şiddetli bir şekilde öksürmüştüm . Elimle tahtayı üstümden attığım da inleyerek ayağa kalkmış ve pencereye ulaşmaya çalışmıştım . O sıra da pencerede gördüğüm bedenler ile gözümden bir damla kayıp gitmişti .
Jung Woo ,Yoongi' nin kafasına silah dayamıştı ve bir kaç adamı arkasında durarak Kwang, Namjoon, Seokjin, Jimin ,Jungkook ve Hoseok'u hedef almışlardı . Yoongi ısrarla kafasını eve çevirmeye çalışıyordu ama izin vermiyorlardı .
Tişörtüme iyice kafamı soktuktan sonra dikkatli adımlar ile ilerlemeye başladım . Yanan bacağımın acısı zonklayarak bedenimi sarsarken dişimi sıktım ve her adımımda inliyerek aşağı indim . Ateşlerin arasından çıktığım zaman kendimi yere attım ve derin derin nefes almaya başladım . Nefesim düzene girdiği an en yakın ağacın oraya toparlayarak gittim ve saklandım . Bir süre sonra ev patlayıp yıkıldığında bir kaç kişinin adımı haykırışını duydum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çukur /MYG/
FanfictionÇukuruma herkesi çekerken bende o çukurda kayboluyordum. Yalanlar ve acılarla birlikte. Ancak bu odadaki herkes yalancıydı. Bazıları üzmemek için bazıları ise saklamaları gerektiği için yalan söylüyordu. Onların kim ve ne olduklarını en iyi ben bili...