"Herşey daha yeni başlıyor Yun ." dedi Yoongi . "Bana tam olarak ne olduğunu anlatır mısınız çocuklar ?" Dedi Namjoon merakla . Kafamı salladım ve arkama biraz daha yaslandım . "Bak Lee Jung Woo den aldığın haplarda uyuşturucu var ve sana bunu bildiği halde bana getirmen için verdi . Namjoon o bizim masum yüzünü gördüğümüz Bay Lee değil . O bizi öldürmek istiyor Namjoon . Ancak önceliği benim ." Dedim o ise çenesini okşamış ve düşünmeye başlamıştı . "Eğer sana zarar verirse Çukur çöker . Ancak Yoongi ile ortak olduğunu öğrenmiş olmalıki harakete geçti . Yoongi eğer sana zarar gelirse ruhen ölüceği için o da ayakta tutamaz sonuçta burayı . Aynı şekilde bende . Sana bir şey olursa elimiz kolumuz bağlanır Yun . Sen çok değerlisin kardeşim ." Dedi yüzü düşerken . Ayağa zorlukla kalkıp Namjoon'un yanına gittim ve sarıldım . "Bana bir şey olmayacak Joon . Senelerdir bu pisliğin içindeyim ve en çok destek veren kişi sensin bana . Buraya kadar geldiysemde hepsi senin sayende . Sana çok şey borçluyum . "Dedim kollarımı ona daha da çok sararken . " Benim minik kız kardeşim sana bir şey olmasına asla izin vermicem söz veriyorum . " Dedi o da kollarını bana sararken . Ellerini başıma koydu ve okşadı biraz sonra ise bir çift daha kol sarıldı . " Çok duygulandım şuan ah benim minik bebeklerim "dedi Seokjin . Bir süre sarılarak kaldıktan sonra gelen öksürük sesi ile kafamı yasladığım yerden ayırdım ve Yoongi'ye baktım ." Ben neyim burda?"dedi yakınarak . Elimle gel işareti yaptım ve kolumun bir tanesini ona doladım . Şuan sevgi yumağı olmuştuk ve bu garip bir şekilde hoşuma gitmişti . Bir süre sonra geri çekilmiş ve kendimi koltuğa atmıştım .
"Yun aklımda bir fikir var ama sen istemezsen zorlamam seni elbette . " dedi Namjoon . "Joon dinliyorum o dahiyane fikrini söyle hadi ." Dedim devam etmesini isterken . "İlk önce Çukur'daki bütün adamlarını toplayıp kimliğini açığa çıkarıcaksın . Bu zaten bir süre sonra herkese yayılacak biliyorsun . Jung Woo asla rahat durmaz . Zaten senin kim olduğunu biliyor uzun zamandır . Bu yüzden herkese açıklamalısın şimdiden yoksa herkes de bi afallama olur . Sonra Black Rose grubunun içine gizliden adam göndericez . Bolca bilgi toplayacaklar ve bizde onların en savunmasız zamanlarını öğrenmiş olucaz. Sonra ise onlara saldırı düzenleyip onları yok edicez ." Dedi arkasına yaslanırken . "Fakat şuan adam topluyor ve çoğalıyorlar . Bence önce diğerlerini kendi yanımıza çekmeliyiz. "Dedi Yoongi kaşlarını çatarken. "Yoongi'ye bu konuda katılıyorum . Şuan tek tek adam topluyor . Çoğu çetenin kabul ediceğini sanmıyorum ama rakibimiz olan herkes ona kanmıştır ama bence çoğu kişi bizim yanımızda olucak gibi geliyor . " Dedim saçlarımı at kuyruğu yaparken . "Evet bu konuda Yun'a katılıyorum şuan Çukur en kalabalık ve en güçlü çete bu yüzden bulaşmak istemezler diye düşünüyorum . Zaten Yoongi'nin çetesi de burda ve birleştiniz . Şimdi benimkileride buraya yönlendirim . Hastane çok büyük . Boş yer bile kalır . Birde bu hastaneyi önceden beri kullandığım için en alt bodrum katına fazlasıyla silah doldurmuş olmam lazım . Bir çok belgede orda ."dedi Namjoon . "Şu kilitli bodrum demek orası o yüzden kilitliydi." Dedim şaşırırken . " Eee o zaman Yun harakete geçiyor muyuz ?" Dedi Yoongi ." Namjoon seninkileri buraya çağır , Jin bodrumdaki silahları herkese dağıt ,Yoongi sende Jimin ,Jungkook ,Hoseok'u buraya gönder . Sanırım artık zamanı geldi ." Dedim sıkıntı ile . " İşte benim kızım " dedi ve Yoongi saçlarımı karıştırdı . Gülümsedim ve Taehyung'un kaldığı odaya girdim .
Taehyung dinç bir şekilde oturuyordu ve telefonla oynuyordu . Adımlarımı onun yanındaki sandalyeye yönlendirdim ve oturdum . " Nasıl hissediyorsun kendini ?"dedim gülümserken . "Beni bırakta sen nasılsın Yun ?" Dedi telefonu elinden bırakırken . " İyiyim ama biraz halsizim işte idare edicem . Şuan çok önemli bir zamanın içerisindeyiz . Eğer o çeteyi çökertmezsek bizi tek tek öldürmeye çalışıcaklar . İçerde baya konuştuk sana ses geldi mi bilmiyorum ama duymuşsundur umarım . İyiysen sana özel bir oda yaptırdım oraya geç . Burası karışabilir biraz ."dedim elimi omzuna koyarken . "Ben iyiyim sıkıntı yok . Ne olursa olsun eminimki biz kazanıcaz Dark." dedi kafasını her dediğini onaylar gibi . Yaptığı hareket çok komik gelmişti . Kendi söylüyor ve kendi onaylıyordu. Kıkırdadım ve odadan çıktım .
Taehyung'u odadan çıkarması için 2 adama emir verdikten sonra masadaki su şişesini alıp avcuma suyu döktüm . Yüzüme suyu çarptıktan sonra düzgün bağlayamadığım saçlarımı açtım . Tam bağlıyıcakken Yoongi elimden tokayı çekmiş ve saçlarımı bağlamaya başlamıştı . Benden daha iyi bağladıktan sonra anlımı örtmüş ve sarılmıştı . "Eminimki kötü bir şey olmayacak bitanem niye bu kadar endişelendin . Onlar bizim kardeşimiz sana bir ley diyemezler derseler bile ben burdayım . " Demiş ve kollarını bana sarmıştı . Bende kollarımı boynuna dolamış ve sımsıkı sarılmıştım . Sonra ayrılmış ve koltuğun üstündeki siyah kapşonlu ile siyah maskemi takmıştım . Yoongi gülümsemiş ve elimi tutarak koltuğa oturtmuştu .
Biraz bekleyişin ardından kapının çalma sesi ile ayağa kalmış ve ellerimi ceplerime sokmuştum . Senelerce gizlediğim kimliğim açığa çıkıcaktı ve bu beni strestlendiriyordu . 3'üde içeri girince Yoongi gülümsemiş ve hepsine tek tek sarılmıştı ."Bir şey mi oldu efendim ." Dedi Jungkook . " Gerçeklere hoşgeldiniz dostlarım ." Dedi Yoongi ve kapşonlumun fermuarını indirip üstümden çıkardı . Bende derin bir nefes alıp Yoongi'nin önümü kapatıyor olmasını fırsat bilerek maskemi çıkardım . Yoongi gülümsemiş ve önümden çekilmişti . Hepsi hepbir ağızdan ismimi bağırınca gözlerimi herkesin üstünde gezdirmiş ve "Evet Dark benim ."dedim . Hepsinin gözleri dolarken ilk Jungkook gelmiş ve kollarını bana dolamıştı . İlklerde tereddüt etsem de sonradan bende sarılmıştım ."Özür dilerim ."demiş ve geri çekilmişti Jungkook . Sonra Jimin ve Hoseok ufak bir itekleme sonucu Hoseok direk sarılmıştı bana . Tartışmalarını bile özlemiştim . O da özür dilemiş ve geri çekilmişti . Tam bir şey diyecekken Jimin üstüme atlamış ve beni kucağına alarak sarılmıştı . Yoongi'nin boğaz temizlemesi ile beni yere indirmiş ve hepsi bana bakmaya başlamıştı . "Niye öyle bakıyorsunuz . Şaşırdınız demi . İlk önce zaten uzun bir süredir bunu size söylemek istiyordum ama sizi tehlikeye atamazdım . Şuan hepimiz tehlikedeyiz . Bu yüzden bana kızmayın . Bana davranmanız nedenini zaten duydum . Herşeyden haberim vardı . Kontrolüm altındaydı ama ne yazıkki her şey bi anda boka sardı ve bunların suçlusu Lee Jung Woo. İlk duyduğunuzda yüzünüzdeki şaşkınlığı gördüm ama önemli olan onun bizi çökertmeden bizim onu çökertmemiz .Devamını diğerlerine anlatırken dinlersiniz"dedim ve tekrar kapşonumu giyip,maskemi takıp odadan çıktım . Diğer herkesi büyük toplantı salonuna yönlendirmeye çalışan adamlarımı görüp selam verdim . Onlarda gülümseyip benim konuşma yapacağım yeri göstermişlerdi . Adamlar ile içeri girerken sesli olan toplantı odası bi anda sessizliğe bürünmüştü .
Yoongi ,Namjoon ve ben kürsüye çıkmış herkesin tamamen yerleşmesini bekliyorduk . Herkes yerleşince yakama minik mikrafonu taktıktan sonra genzimi temizledim ve Namjoon'un konuşmaya başlamasını belirttim . O da işareti anlamış ve öne çıkıp konuşmaya başlamıştı . "Evet dostlarım en iyi 3 çeteyi birleştirmeye karar verdik ve bu 3 sayısı çoğalacak gibi duruyor . Black Rose çetesi adam toplayıp bizlere saldırmaya çalışıyor . Eğer başarırsa ne Çukur ,ne Hunters ,ne de Devil çetesi ortada kalır . O yüzden bütün gizli kartları ortaya çıkarmak lazım . İlk önce Hunters çetesinin lideri Aguts D namı diğer Yoongi ."dedi Namjoon . Yoongi maskesini çıkarttı ve kısaca baş selamı verdi . Herkes sessizdi ve sadece olanları izlemek ile meşguller di .
Sonra Yoongi Namjoon'u işaret ederek . "Devil çetesinin lideri namı diğer Namjoon ."dedi ve Yoongi gibi Namjoon'da maskesini çıkarmıştı . Sıra bendeydi yıllar boyunca sır gibi sakladığım kimliğimi şimdi herkes öğrenicekti . Genzimi temizledim ve üstümdeki kapşonluyu yere attım . Sonra maskeyi çıkardım ve herkesin tepkisine baktım . "Bende Çukur'un lideri namı diğer Yun . "dedim ve bir adım ileriye gittim ." Kimliklerimizi öğrenmeniz sadece ilk adımdı arkadaşlar . Sonraki adımlar çok daha zor olucak . "
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Çok geç yeni bölümü yayınladığımın farkındayım bu yüzden hepinizden özür diliyorum . Derslerim çok ağır ve ben 2 kitaba birden yetişmeye çalışıyorum . Her akşam yeni bölümü düzeltip eklemeler yapıyorum ve bu çok zor oluyor . Umarım anlayışla karşılarsınız .
Oy ve yorum atmayı unutmayın .
Sağlıklı ve mutlu kalın 💜Melodi~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çukur /MYG/
FanfictionÇukuruma herkesi çekerken bende o çukurda kayboluyordum. Yalanlar ve acılarla birlikte. Ancak bu odadaki herkes yalancıydı. Bazıları üzmemek için bazıları ise saklamaları gerektiği için yalan söylüyordu. Onların kim ve ne olduklarını en iyi ben bili...