/08:17/
(Dark'ın anlatımından)Namjoon beni arkasına çekip korumak isterken Agust D hızlıca yanıma gelip bileğimden çekmişti. İnanmaz bakışlarını üstümde gezdirirken ben sadece onun kim olduğunu sorguluyordum. Sonunda o da maskesini çıkarıp atınca azım şaşkınlıkla açıldı. Bu Yoongi'ydi. Şaşkınlığımı atlatıp ona kocaman sarıldığımda hayat durmuş kum taneleri almayı bırakmıştı. Erkeksi kokusunu içime çekip kollarımı olabildiğince daha çok sardım boynuna. Göz yaşlarım ince bir çizgi şeklinde yüzümde gezindikten sonra Yoongi'nin boynuna damlıyordu. Namjoon 'un öksürmesi ile geri çekilip gülümsedik birbirimize.
Namjoon "ben şuan şok geçirmekteyim güzelim o yüzden lütfen beni aydınlat" dedi elleri ile saçını karıştırken. "bekleyin kapıyı kitleyip geliyorum." dedim ve kapıyı kitleyip onları, önceden malzeme odası olan ama şimdi benim odam olan odaya kilidi açıp girmeleri için geri çekildim. Onlar girdikten sonra bende girdim ve ardımdan kapıyı kitledim. Buranın farklı bir kilidi vardı. Sonuçta kimsenin gece beni ifşalamasını istemezdim. Normalde hiçte ifşalanmazdım fakat adamlarımı bu konuda azarlamam lazımdı. Bana iyi bir şey yapmış olabilirlerdi ama o kişi başkası da olabilirdi.
"Ben şuan aklımı kaçırıcam sanırım. Sen Dark'sın ve ben senin izini kaybettiğimde o zaman Yun olarak hayatına devam ediyorsun. Sen böyle işlere nasıl girdin Yun ve polislerden kaçtın bu b-bu çok karışık" dedi Yoongi. Gülümsedim ve oturmaları için yerdeki pofuduk halıyı gösterdim. Üçgen bir şekilde oturunca Namjoon 'a döndüm ve anlatmaya başladım.
"Bu karşımda gördüğün adam benim hayatımı değiştirdi. Dahası hayatımın dönüm noktasına attığım her adımda bana destek oldu ve çok fazla güçlenmemi sağladı. Küçük adımlar atarak büyük yerlere geldim. Dark olarak bütün herkes adımı öğrendi ve benden korktu. Adaleti devlet kuramıyordu ve bende işe el attım. Bize işgençe eden yurttaki çalışanların sadece 2 sene hapiste kaldığını biliyor musun?. Çünkü bu benim aşırı zoruma gitmişti. Bizim yıllarca canımızı yaktılar fakat sadece 2 sene hapishanede gül gibi yaşadılar. Bu onlar için ceza bile değildi. Hepsini buldum. Tek tek bize yaptıklarını onlara yaptım. Karanlık odalarda aç susuz bıraktım, sayısız yumruk ve tokat attım, yerden yere vurdum ve sonunda beni temsil eden Dark yazılı onların asla unutmaması gerek bir ismi kalplerine sapladım. Sabah saf ve savunmasız Yun olarak yaşarken akşam Dark olarak adelet arayan bi katil oldum . Jimin, Jungkook ve Hoseok'u biliyordundur. En yakın arkadaşlarımız. Onlarla hayatımı sürdürüyordum. Onlar hayatlarımızı ayırana dek. Bu olaya girmicem fakat onlar hayatımdan çıktıktan sonra çok şey değişti. Yerim, evim, bakış açım ve daha bir çok nice şey. Şimdi ise burda ve karşımdayım Yoongi. "dedim yutkunarak. Çok konuşmuştum ve boğazım ağrımıştı.
" Ben bütün bu olanlara inanamıyorum sen çok şey yaşamışsın ve ben yanında olamadım. Çok üzgünüm. Ancak siz öyle bir saklanmıştınız ki izinizi bile bulamadık. Çok aradım seni Yun ve buldum da. Fakat sen akşamları kayboluyordun ve haberlerdeki görüntüler aklımı kaçırmama yetti. Seni koruyamamak o kadar çok içime bir sıkıntı gibi çöktü ki. "dedi sesi arada bir titrerken.Yanına yaklaştım ve kollarımı tekrar ona dolandım." ama artık burdasın ve biz hala ortağız unutma Bay Agust D. "dedim kafamı boyun girintisine sokarken. Onu o kadar özlemiştim ki hep böyle kalıp kollarımı ona dolamak istiyordum." Evet öyle ama senin Yun olduğunu öğrendiğime göre bundan sonra seni daha fazla korumam gerekicek küçük hanım. "burnuma hafifçe vurup gülümsediğinde kollarını belime doladı. O sırada odada olduğunu unuttuğumuz Namjoon bize iğrenir gibi bakıp
"Karşımda flörtleşmeniz kusma isteği yaratıyor bende. Senin öz olmasada abin olarak hani banada sarılsan" dedi kaşlarını çatarak. "Namjooniee beni kıskanmış mı? Sen benim tek abimsin yerin bende çok değerli abi " dedim aego yaparak. Yerimden kalkıp onada sarıldıktan sonra tekrar Yoongi 'nin yanına geçip aynı pozisyona girdik. Namjoon ise ayağa kalkıp "Gitmem gerek benim sevgilim bekler hadi adios çifte kumrular" dedi ve kapıya yöneldi. "Geç kaldın zaten. Seokjin seni nasıl bu saate kadar dışarıya tek bıraktıysa." dedim kaşımı kaldırarak. "İzin vermedi zaten o uyurken ben kaçtım" dedi sanki biri bizi duyabilir gibi sessizce fıdıldayarak. "İyi hadi git. Selam söyle bi ara buluşalım hepberaber." dedim ve el salladım.
O da el sallayıp odadan çıkınca Yoongi 'nin karşısına geçtim ve ellerini tuttum. İnanması güçtü.Yoongi'nin suratını izlemeye başladım bi süre. "istersen Hoseok, Jimin ve Jungkook' u görebilirsin. Odama gelmelerini söylerim. Ha ne dersin."dedim heyecanla." onlarda mı burda? "dedi şaşırarak." Hımm evet ama onları buraya zorla sokmadım onlar geldiler. Yanlış anlama onları bu iğrenç çukura sokmak asla istemezdim. Fakat öyle gerekti ve şuan en iyi olan A grubundalar. "dedim kırık çıkan sesimle." Hey senin suçun değilmiş üzülme. Bir şey sormak istiyorum onlar Dark'ın aslında sen olduğunu biliyorlar mı ? "dedi tek kaşını kaldırarak." Hayır bilmiyorlar. Tek bilen Namjoon ve sen. Başka bile yok. "dedim.
" Pekala. Başım fena halde ağrımaya başladı. Uyuyalım mı? "dedi esneyerek.
" ben buraya yer yatağı koyar yatarım sen benim yatağımda yat hem böylece rahatsız olmazsın. "dedim ayağa kalkarak. Aniden elimden tutup beni yatağa çekmişti." Senden nasıl rahatsız olabiliceğimi düşürsün güzelim. Berber yatalım. Eski günlerdeki gibi. Bütün her şeyi unutup sadece sımsıkı sarılmak istiyorum sana. "dedi ve üstümüze yorganı örttü. Kış ayına girmiştik ve ben yorganları çoktan sermiştim. Kafamı göğsüne yaslayıp ellerimi beline sardım. O da çenesini kafama dayayıp, ellerini belime sardı. Şuan yaşadığım her rüya gibiydi ve ben bu rüyadan uyanmak istemiyorum. Tam rüyaya dalıcakken lanet kapı kırılıcak gibi çalınca huzursuz a kalkıp kilidi açıp odadan çıktık. Etrafa attığım sweat i ve bol eşofmanı üzerime geçirip saçlarımı sakladım. Ardından maskemi takıp kendimi iyice gizledim. Yoongi 'ye baktığımda oda maskesini takmıştı benim gibi. Saklandığımıza emin olduktan sonra hala kırılıcak gibi çalan kapıyı açıp içeri bir çok endişeli kişinin dolmasını sağlamıştık. İçlerinden biri endişe ile konuşmaya başlamıştı. "efendim eski olduğumuz yeri bombalamışlar ve içerisinde Bay V'de varmış. Yaralı ve buraya getiriyorlar" dedi olduğu yerde duramazken.Kim bizim ile uğraşıyordu bilmiyorduk fakat o kişinin arkası sağlam olduğunu tahmin edebiliyorduk . Her tarafa ün salmış katillerden biri olan Agust D'nin mekanını bombalamak cesaret gerektiren bir şeydi. Ancak biz bunu yapanın aslında kim olduğunu biliyorduk. Sadece anlamamız için biraz zaman gerekmişti...
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Uzun süre sonra yeni bölüm geldi dostlarım.
Açıkçası Dark'ın kim olduğunu anlamışsınızdır zaten.
Çukurda oldukları zaman Dark 'ın anlatımından yazıcam. Dışarı çıktıklarında Yun' un azından olucak.
/NOT/Son yerlere yazdığım eğik yazılar gelecekteki Yun'un bazı eklemeleri.Umarım beğenmişsinizdir.
Sağlıklı ve mutlu kalın 🌹😊Melodi~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çukur /MYG/
FanfictionÇukuruma herkesi çekerken bende o çukurda kayboluyordum. Yalanlar ve acılarla birlikte. Ancak bu odadaki herkes yalancıydı. Bazıları üzmemek için bazıları ise saklamaları gerektiği için yalan söylüyordu. Onların kim ve ne olduklarını en iyi ben bili...