*+16*
Kurwa po chuj to pisze jak i tak pewnie nikt tyle nie ma XDDD
ALE JAK KAŻDY PISZE TO JA TEŻSory jak będzie słabe - możecie mnie zajebać za to w komętarzach...
OSTRZEŻENIE !!! STRASZNY CRINGE XDDD
!ZACZYNAJMY !!! ~~ aut.PER. Izuku
Doszedłem nie kurwa muszę to inaczej zacząć
ZACZYNAJMY.V2
PER. IZUKU
Otworzyłem drzwi i powoli wszedłem do pokoju. Kiedy byłem już w środku ktoś zamkną drzwi z głośnym trzaśnięciem oraz było słychać odgłos przekrecania klucza.
Co się dzieje ??? (My wiemy
( ͡° ͜ʖ ͡°)~Auto.)Poczułem że ktoś wtula się we mnie od tyłu oraz mocny zapach mięty, czyli to był Bakugo.
Czy on jest podniecony? Przecierz brałem tabletki na ruje i na zapach? NIE PIERDOLCIE ŻE ON MA RUJE!?!?! Jestem w dupie... ( zaraz to on będzie w twojej ~Auto.)
Znowu się zamyśliłem i ten stan przerwał silny ból na szyji... WTF CZY ON MNIE OZNACZYŁ !! Po chwili zaczął lizać o bolałe miejsce
- Moja omega....- powiedział pół szeptem.
Podniósł mnie I rzucił mną na łóżko. Był już w samych bokserkach. Zaczął mnie rozbierać, nie wiedziałem co zrobić, po prostu umrzeć. TAK to chyba najlepsze wyjście, przecierz ja nawet jeszcze nie chciałem alfy JA MAM 16 lat.
Nawet nie zauważyłem kiedy obydwoje byliśmy bez ubrań (mieliśmy bokserki), a kiedy już to zauważyłem to myślałem że spale się ze wstydu. Zasłoniłem twarz dłońmi ale nie na długo. Oderwał je od mojej twarzy Bakugo I zaczął mnie całować.
Jak już brakowało mu powietrza, odezwał się od moich ust i zaczął zjeżdżać pocałunkami coraz niżej.
Po chwili postanowił pobawić się moimi sutkami ( A to jest jedno z moich czułych miejsc ).
- Nie zasłaniaj ust - mruknął Bakugo, a raczej jego alfa. Tak czy inaczej nie mogłem dużej się powstrzymywać i zacząłem jęczeć z bólu i przyjemności. Przez ten czas on już zdążył wpakować jedną rękę do moich do moich gaci. Boże czy on może mi dać spokój....
Otóż. Nie.
***
Time skipNie no żartuje spóźnione Prima aprilis xD
***
Jezu dlaczego ja ?
Bakugo chyba nie podobała się moja pozycja i postanowił mnie obrócić na brzuch ( dla mnie lepiej ).
Poczułem jak zdejmuje ze mnie oostatnią cześć garderoby. Schowałem twarz w poduszkę. Kurwa jak się nie zabezpieczy to to zajebi...... nie było dane mi dokończyć tą myśl, ponieważ on wsadził mi jeden palec, jęknąłem z bólu.
Potem wsadził następny i następny....
Aż wsadził we mnie coś O wiele większego. Po policzku spłyneły mi łzy.
- Powiedz jak się przyzwyczisz. - mruknął mi do ucha
Po chwili powiedziałem -możesz zaczynać- JEZU JA WIEM ŻE ON NA RYJU MA TERAZ UŚMIECH..
Zaczął się we mnie poruszać, co sprawiało ból oraz było bardzo przyjemne...
***
Sory ale nie chce mi się pisać i będzie bardzo szybkie XD
***- z-z... zaraz dojdę - wysapał,
- j...ja też- wyspałem tylko trochę ciszej
Jak powiedzieliśmy tak było, pierwsze doszedłem ja A po chwili Bakugo. Nie zabezpieczył się... Jak mnie zaszczenił to ja nie wiem....
***
Tak to już jest koniec
Sory że rozdziały są tam krótkie, ale po prostu moja wena chyba wzięła sobie wolne ...
Przepraszam jak rozdziały będą teraz rzadziej
CZYTASZ
MÓJ TYLKO MÓJ //BakuDeku//Omegaverse !ZAKOŃCZENIE!
WerewolfTą książkę pisałxm w 2021roku, nie usuwam jej bo ludzie by mnie zjedli lecz się do niej nie przyznaje jak coś. Cześć jestem Izuku Midoriya. Moje życie nie jest za ciekawe... Jestem aptekarzem, w tym wieku to nie jest łatwe zadanie; trzeba samemu szu...