Jesu nie mogę z tych medi xDDD
Per. Bakugo (😏)
Izuku zemdlał więc wziąłem go na ręce i usiadłem na konia.
- chłopaki jedziemy ! - krzyknąłem,
- Jezu chciałem się z nimi pobawić - powiedział trochę smutnym głosem mieszaniec wychodząc na konia - Nic się nie stało Omedze? - Zapytał, przez to pytanie chciałem dosłownie go zagryźść, już wiem że nie mogę go zostawiać sam na sam z moją zieloną kulką.
- Pamiętaj o Kirishimie - warkną denki, ponieważ nie chce żeby jego najlepszy przyjaciel ( Kiri ) przez tego zasrańca cierpiał.
- dobra dobra - powiedziało znudzonym głosem dwu kolorowe gówno.
*Time skip*
( bo mogę XDDD)Per. Izuku
Zacząłem się budzić, ale o dziwo nie leżałem na trawie Ani na ziemi, leżałem na .... ŁÓŻKU dużym łóżku, pomijając ten fakt od tyłu przytulał mnie BAKUGO.....
- O..... obudziła się moja księżniczka - powiedział zaspanym głosem, JAKA JEGO CO KURWA. - przebierz się i zejdź do jadalni, będę tam czekał...
KURWA CO CZEKAJ, NO NIEEEE JEZU TERAZ MUSZĘ MU SŁUŻYĆ?
- Idziesz? - zawołał Denki
- T...Tak- odpowiedziałem cicho
Wtedy zobaczyłem że Denki I Shoto którego wcześniej nie widziałem, stoją jak by ich za mroziło.
Aha no tak, pierwszy raz odezwałem się do nich z własnej woli.
- to idziemy? - zapytałem cicho i zacząłem iść w kierunku jadalni, a za sobą słyszałem jak szepczą
- wooo słyszałeś to
- Bakugo na nie uwierzy
-boże jaki on ma głosik
-aaaaaaNagle poczułem jak ktoś bierze mnie na ręce w stylu panny młodej, i zobaczyłem twarz blondyna
- Jak tam moja księżniczko? - zapytał, beznadziejnie jak mam być szczery
-Dobrze - powiedziałem cicho
- później pójdź z tą panią- wskazał na jakąś służącą - ona da ci szatę w którą się ubierzesz i przyjdziesz do mojej sypialni - przerwał ma swoją wypowiedź i poszedł w stronę służącej
- ochooooo będziesz mieć chyba ciężką noc - powiedział Denki wraz z Shoto z lenny face ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Zarumieniłem się sam nie wiem czemu przez co schowałem twarz w ręce za sobą usłyszałem ciche - UuuUuuu - To na 200% był Denki NA PEWNO ale z stanu zamyślenia wyrwał mnie Głos Przywódcy watahy;
- chodź usiądź - powiedział pijąc jakieś wino.
Podeszłem powoli do krzesła i zacząłem je odzywać ale przerwał mi tą czynność kładąc na nie ( na krzesło) nogę.
- chodź na kolanka - ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Boże Czemu, ale jak trzeba ehhhh....
Podszedłem powoli ale po chwili pociągną mnie tak że wylądowałem centralnie na jego kolanach. Czekaj kurwa czy ja nie wziąłeś tabletek, jak już musicie wiedzieć czemu tak pomyślałem to dlatego, że jak usiadłem mu na kolana to poczułem że ma tam na dole problem. Zarumieniłem się shit.- otwórz buzię - powiedział katsuki- AAaa. Nawet nie świadomie otwarłem usta.
***
Time skip
Po kolacjiNo i skończyło się tak że zaczął mnie karmić do póki nie zacząłem jęczeć I mówić mu że więcej nie mogę.
- dobra teraz idź z tą panią jak się umówiliśmy, no i weź tabletki bo zaczynasz pachnieć - powiedział na jednym wdechu.
Zrobiłem tak jak powiedział i poszedłem z służącą do innego pokoju.
- Poczekaj Paniczu już przygotuję wodę do kąpieli - czekaj co ja PANICZ??? Dobra mniejsza.
Kiedy się wykąpałem A raczej mnie umyto to podano mi piękne zielone szaty które podkreślały mój kolor oczu i włosów. Ubrałem się i poszedłem w stronę drzwi.
***
POLSAT
Mam do was
Pytanie
Co się stanie w następnym rozdziale1. Ruchanie -->
2. Ucieczka -->
3. Normalny dzień-->
CZYTASZ
MÓJ TYLKO MÓJ //BakuDeku//Omegaverse !ZAKOŃCZENIE!
Hombres LoboTą książkę pisałxm w 2021roku, nie usuwam jej bo ludzie by mnie zjedli lecz się do niej nie przyznaje jak coś. Cześć jestem Izuku Midoriya. Moje życie nie jest za ciekawe... Jestem aptekarzem, w tym wieku to nie jest łatwe zadanie; trzeba samemu szu...