Scoundrel pov.
Szkoła skończyła się na dziś. Wzięłam swoje rzeczy i kierowałam się do wyjścia , dopóki kogoś nie usłyszałam. Ach tak....Emta.
Emtix: Yo Nowak!
Malfra: A ty co monster kid? A gdzie T.I?
Emtix: a chciałam się przywitać . Ona chodzi na dodatkowe.
Po czym się uśmiechnęła. Hm... jakbym skąś znam ten uśmiech.
Emtix: Dobra trzeba ci trochę poopowiadać o naszej klasie byś wiedział co i jak. Ok więc zacznijmy ode mnie!Mówią ,że jestem klasowym śmieszkiem/ostrom babką , co do mnie pasuje. Teraz T.I: jedna z najładniejszych i nie popularniejszych lasek w caaaałej szkole. Po prostu każdy ją zna , ale przez incydent z Fellem nikt nie chce jej podrywać...
Scoundrel: co się z nim stało?
Emtix: zaaaaginął! Był z nią powiązany tym ,że się w niej zakochał , więc reszta troszcząc się o siebie nie chce jej podrywać.
Huh...ciekawe.
Scoundrel: skąd o tym wiesz?
Emtix: nic ciekawego. Jest jedna rzecz , o której nikt nie wie , wiesz?
Scoundrel: jaka?
Emtix: a nie powiem. Dobra , dalej. To może osoba , z którą mnie shipujecie , chodź nie zawsze z nim gadam.
Scoundrel: mhmmm...
Emtix: on zazwyczaj jest ze swym kumplem Crossem- Error. Klasowy przystojniak , oraz osoba sarkastyczna.
Scoundrel: ,,przystojniak"?
Emtix: nie moja opinia. Pytałam laski z naszej klasy.
Scoundrel: aha
Emtix: dobra dalej... Dawn. To dopiero księżycowa laska. Ona wie o wszystkim , chodź nie jest hakerką. W dodatku wyczytuje u ludzi aury , co jest genialne.
Scoundrel: i co ona powiedziała o gliczu?
Emtix: że jest wypełniony miłosną energią. Ciekawostka kto to jest...
Scoundrel: może ty?
Dziewczyna zaśmiała się. Kurna kogoś mi przypomina. Przypomina mi seryjną hakerkę i przyjaciółkę niebezpiecznego gangu Bad Guys. Myśle ,że muszę na nią uważać...
Emtix: śmieszne ,ale jesteśmy tylko przyjaciółmi. Ja nawet nie wiem , czy mamy coś wspólnego ze sobą. Teraz Gabby. Porąbana wariatka .
Scoundrel: czemu?
Emtix: Bo jak Killer raz został popchnięty na drzewo , to krzyknęła , aby nie krzywdził drzewa , bo go zabije.
Scoundrel: crayzolka. To co powiesz o Killerze.
Emtix: jeden z najniebezpieczniejszych typów. Lepiej na niego uważaj dobrze?
Scoundrel: to czemu się z nim zadajesz?
Emtix: by nic nie podejrzewał DUH!
Scoundrel: czego?
Emtix:...
Uciszyła się i spojrzała na ziemię.
Scoundrel: to...może opowiesz o innych?
Emtix: wręcz muszę! Zostało ich 16 do opowiedzenia. Jelly. Nawet spoko gość , ale zakochany w starszaku.
Scoundrel: 8 klasa?
Emtix: yep.
Scoundrel: kto to?
Emtix: pff...Echo.
Po czym otworzyła usta i dała tam palec pokazując ,,ochyda". NIEBIESKI JĘZYK?! O kurwa...
Scoundrel: Emtix ,,Ciber" Rountell?
Dziewczyna stanęła w miejscu . Tylko szare twardówki zastały , a pięście mocniej się ścisnęły.
Scoundrel:o kur miałęm ra--
Wtedy znikąd wyciągnęła tasak.
Emtix: na serio muszę cię ZABIJAĆ w tym pierwszym dniu szkoły? A chciałam być miła.
Scoundrel: jak chcesz to mogę nikomu nie mówić.
Wyciągnąłem kij i przystawiłem jej nad łbem uszykowany do uderzenia.
Scoundrel: Lub zginiemy razem.
Dziewczyna puściła mnie i schowała tasak. Tak samo jak ona schowałem kij.
Emtix: trzymam cię za słowo.
Scoundrel: to....może wróćmy do klasy. Kto następny?
Emtix: Ofelia. Osoba z LGBT . Jest też moją przyjaciółką , ale jest z nią mały problem.
Scoundrel: jaki?
Emtix: jest pół konikiem morskim.
Scoundrel: huh...zjebanie.
Emtix: i to jak . Przynajmniej ma dobrze robiony WF.
Niby zaczęła się śmiać , ale tylko prychnęła. Nagle zauważyłem swój dom.
Scoundrel: cóż to mój dom. DO zobaczenia.
Emtix dała mi kartkę po czym pobiegła gdzieś machając na dowidzenia. Kiedy ją wyprostwałem to zauważyłem , że to jej numer (żeby nie było to nie mój)
,,136 728 697 . Jak to do ciebie napiszę to się nie dziw. To mój. Do zoba....kryminalisto"
Skąd ona wie? A no tak...haker.... Kilka minut po wejściu do domu otrzymałem SMS.
136 728 697
-zostało nam 14 osób więc..
-Dream-motywator i prawa ręka przewodniczącego
-Mary jane-rozpieszczona córeczka tatusia.
-Dakota- siostra Mary Jane . Jeszzcze bardziej rozpieszczona.
-Classic-brat zaginionego . Straszy leń.
-Geno- brat Errora
-Alter!toriel- dziewczyna classica i kolejny leń
-Cross- o nim ci wspominałam
-Little!undyne- twoja sąsiadka
-Sciense- przewodnczący klasy i typawy nerd
-Olya-pojebana chinka ,która masturbyje się w kiblu ( nic do nich nie mam)
-Dust-kumpel Killera
-Horror-kumpel Dusta.
-Mina- moja sarkastyczna przyjaciółka.
I oto nasza całą klasa.
Malfrey
Skąd o tym szytskim wiesz?
C1B3R
Przecież mnie rozpoznałeś po moim języku :P
Malfrey
Racja
C1B3R
Dobra ja kończe , bo siostra czeka na obiad . See ya!
No to...spotkam ją jutro.... I T.I. interesujące co sie stało przed moim pojawieniem. Chcę się więcej o niej dowiedzieć. i tak sie stanie.
C.D.N
CZYTASZ
tragiczne , ale słodkie {Scoundrel x reader}
De TodoCoś takiego istnieje w Polsce? Nie? Ok...skoro tak/nie to zachęcam doprzeczytania :)