pizza time

21 5 0
                                    


Scoundrel.pov

Podczas ostatniej lekcji fizyki , zauważyłem ,że podleciał do mnie papierowy samolocik z wiadomością. Wyciągnąłem ją i zacząłem czytać:

,,Hej Scoundry po lekcjach idziemy na pizze. Będę ja , Emtix , Error , Cross , Dawn i Killer. Skusisz się?

T.I"

Skuszę się? Jeszcze pyta?!  Napisałem ,że z chęcią , rzuciłem samolocik do T.I . Czytając wiadomość widziałem u niej szczęście w oczach. Nawet ładnie to wyglądało. A co z Gabby? Nadal nikt jej nie widział. Kiedy zadzwonił dzwonek to wszyscy , wyszli z szkoły , a większość szła w kierunku domu. Jedynie kto nie szedł to była T.I oraz reszta osób , która szła na pizze. Czekają na mnie więc wziąłem bluzę i kij bejzbolowy za siebie , po czym wyszłem ze szkoły. Od razu do mnie podeszli i razem szliśmy w stronę rynku.

Emtix: gdzie jesteśmy? Da Grasso? Przesiadka*?Tri Monti**? Albo jeszcze lepiej! Paśnik***!

Nie miałem pojęcia o czym ona mówi...

Dawn: mówi o pizzeriach , a Paśnik to burgerownia.

Scoundrel: ou...

T.I: przesiadka mi pasuje.

Emtix: paśnik!

Error: w sumie w przesiadce dawno  nie jadłem.

Dawn: w paśniku mają dobre burgery vege.

Killer: trzymam strone Emty.

Cross: ja Errora.

T.I: a ty Scoundrel? Co wybierasz?

A oto mój wybór... hmmm... cóż... wybieram

Scoundrel: wybieram Paśnika.

Dziewczyny i Killer cieszyli się na całego , a ci któzy wybrali Przesiadke wyglądali na lekko zażenowanych.

Error: cóż...przynajmniej się najemy.

Wszyscy weszliśmy na stacje kolejową , a potem w lewo do restauracji ,,Paśnik". Wygląd był steam punkowy , tak samo jak kostiumy kelnerek. Emtix zaciągnęła nas na kanape i zaczęliśmy zamawiać jedzenie. Te burgery były ogromne! Na bank dziś więcej nie zjem. T.I , Dawn i Cross nie wiedzieli jak się za nie zabrać , a reszta rzuciła się na nie i zjadła tak szybko , jak szybko je robili (z 20 minut). Po jedzeniu siedzieliśmy i gdaliśmy troche , aż wyszliśmy z burgerowni i dalej rozmawialiśmy. W końcu kończył się dzień i każdy zaczął się rozchodzić... wiecie co? Polubiłam ich... a szczególnie T.I....

*- pizzeria w Świdnicy przy rynku

**- pizzeria w świdnicy troche na uboczu

***- burgerownia w Świdnicy przy rynku

tragiczne , ale słodkie {Scoundrel x reader}Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz