are you trying to make me drunk?

1.8K 118 104
                                    

Lisa;

Çok keyifli bir uçak yolculuğunun sonunda İtalya'ya varmıştık. Havaalanının ortasında toplandıktan sonra kalacağımız otele gidecektik.

"Ned ne yaptı acaba? Betty ile sıkıntıdan ölmüştür eminim."

Peter en yakın arkadaşı hakkında endişelenirken ben de etrafa bakınıyordum. Bir an önce otele gitmek istiyordum çünkü fazlasıyla acıkmıştım.
Bay Harrington ve topladığı öğrenciler bize doğru gelirken gördüğüm ikili ile şaşkınlıktan dilimi yuttum. Ağzım açık onları izlerken konuşamadığım için Peter'ın kolunu çekiştirmeye başladım.

"Lisa, çekiştirmesene. Neler oluyor?"

Dikkatini çektiğimde parmağımla onları işaret etmiştim. Betty ve Ned'i...

"Peter ben ne görüyorum?"

"Ned ve Betty. El ele. Neler oluyor??"

Artık Peter da şoka girmişti. Ben usulca koluna girdiğimde dehşet içinde ikiliye bakmaya devam ediyordu.

"Selam çocuklar! Bu İtalya gezisi harika olacak. Çifte randevuya çıkmışız gibi!"

Betty heyecanla konuşurken Ned hayran bir şekilde onu izliyordu. Belli ki bizden bir tepki bekliyorlardı ama ne diyeceğimizi bilmiyorduk. Peter'ın kolunu hafifçe cimciklediğimde acıyla inlemişti.

"E-evet çifte randevu ha-harika!"

"Ben bir diğerlerine bakayım, sonra görüşürüz. Beni özle Ned."

Betty aramızdan ayrıldığında Ned boş boş bakmaya devam etti. Sonrasında ise bize döndü.

"Harika değil mi?"

"Ned, Ned, Ned! Kendine gel."

Parmağımı gözünün önünde şıklattığımda irkilip kendisine geldi.

"Dostum nasıl oldu bu?"

"Çok fazla ortak yönümüz olduğunu fark ettik. Ve birbirimizi sevdiğimizi. Ah... harika birisi."

Yüzümü buruşturarak ona baktım. "Bu konu hakkında daha fazla bilgi istemiyorum."

"Hangi konu hakkında bilgi istemiyorsun?"

Yanımda beliren Mj'e dönüp tek kaşımı kaldırdım.

"Neden bu kadar geç kaldın?"

"Tuvalete gitmiştim."

Omuz silkip çantasını omzuna taktı ve çıkışa doğru yürümeye başladı.

"Tanrım... bugün herkes bir tuhaf."

Bay Harrington bize seslendiğinde valizlerimizi aldık ve çıkışa doğru ilerledik.

****

"Evet çocuklar odalarınızın numarası anahtarlarınız üzerinde yazıyor. Gidip yerleştikten sonra yemek için restoranta iniyoruz. Sonrasında ise serbestsiniz. Yarın da planladığımız gibi turumuza başlarız."

Bilgilendirmeden sonra hepimiz odalara dağılmıştık. Mj ve ben, Ned ile de Peter yan yana olan odalarda kalacaktık. Michelle elimden anahtarı alıp kapıyı açmaya gitmişti.

"Sizin iğrenç vedalaşmanızı izleyemeyeceğim, ezikler."

Bize dil çıkardıktan sonra içeriye girmişti.

"Mj'in sevgilisi olursa kalp krizi geçireceğime eminim."

Peter'ın yorumuna güldükten sonra ellerini tutmuştum.

D.R.E.A.MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin