Evet,evet ve evet. Yazar yaşıyor! Uzun süre sonra ilk kez yazıyorum umarım beğenirsiniz. Yorumlarınızı bekliyorum. Beğenmeyi ve beni takip etmeyi unutmayın. İyi okumalar <3Lisa;
Bütün gece araştırma yapmama rağmen mitolojik hikayelerden ve efsanelerden başka bir şey bulamamıştım. Dün gece gördüğümüz şeyin gerçekliğine dair hiçbir şey yoktu. Bu bir hayli sinirlerimi bozuyor olsa da tatilimi bunu düşünerek mahvetmeyecektim.
"Uyumadın mı sen?"
Oda arkadaşımın sesini duyunca ona doğru döndüm. Yeni uyanmış, kıvırcık saçları birbirine dolanmış, gözleri yarı açık bir şekilde bana bakıyordu.
"Uyku tutmadı."
"Sen bir canavarsın. Sıfır uykuyla böyle canlı gözükmen... canavar."
Omuz silkip güldüğümde homurdanarak yorganı üzerinden atmıştı. Anlaşılan Mj de uyanmayı sevmeyenlerdendi. Ayaklarını sürüyerek banyoya gittiğinde gözlerimi devirmiştim. İnsanlar nasıl bu kadar miskin olabiliyordu?
Telefondan bir şeylere bakarken kapının tıklatılmasıyla yerimden kalktım. Sabah sabah kim gelmişti? Kapıya yaklaştığımda birisi konuştu.
"Oda servisi!"
Peter'ın sesini duyduğumda sırıtmama engel olamamıştım. "Biz bir şey istemedik, teşekkürler."
"Yanılıyorsunuz, Bayan Stark'ın kahvesini getirdim. İçmezse bir hayli agresif olabiliyor."
Kaşlarımı çatıp kapıyı açtığımda kahve bardağını suratıma uzatmıştı.
"Ne zaman agresif oldum ben!"
"Hiç, hiçbir zaman. Kahve?"
Uzattığı kahveyi aldıktan sonra içeri girmesi için kenara çekilmiştim. O içeri girdiğinde ben de kahvemden bir yudum almıştım. Gerçekten ama gerçekten mükemmel bir kahveydi. Kapıyı kapatıp ona döndüğümde yatakları incelediğini fark ettim.
"Birine hiç dokunulmamış biri ise darmadağın olmuş. Umarım aldatılmamışımdır."
"Peter!" omzuna vurduğumda kıkırdamıştı.
"Neden uyumadın?"
"Uyku tutmadı. Hem hiç uyumadım değil, koltukta yarım saat kestirmiştim."
"Yarım saat kestirdin demek. İçim rahatladı." Alayla konuştuğunda gözlerimi devirmiştim.
"Tanrım... yine mi sen Parker!"
Banyodan çıkan Mj Peter'ı gördüğüne pek sevinmişe benzemiyordu. Peter gülümseyip el salladığında suratını buruşturdu.
"Siyam ikizleri gibi takılmayı bırakın, ezikler."
"En iyisi biz aşağıya inelim sen de hazırlanıp gel. Birilerinin gözleri yolda kalmasın."
"Lisa!"
Mj sinirle bana bakarken ona öpücük atıp kapıya yöneldim. Peter da Mj'e söylediği bir şey yüzünden kafasına yastık yedikten sonra peşimden gelmişti.
***
"Günaydın millet!"
Biz aşağıya indiğimizde herkes çoktan kahvaltısını alıp masaya oturmuştu bile.
"Size de günaydın. Dünya'nın en güzel omletini yapmışlar, acele etmezseniz bitecek."
Ned heyecanla konuştuğunda gülmüştüm. Bu çocuğun yemek aşkına gerçekten hayrandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
D.R.E.A.M
FanfictionElisa Stark & Peter Parker'ın hikayesine hoş geldiniz. Tony'nin defalarca kez hayal kırıklığına uğrattığı kızı Lisa, Peter'ın uzattığı eli ile hayata dönüyor. Hikayenin başrolleri Lisa ve Peter gibi gözükse de asıl başrol hepimizin kalbindeki Anthon...