starboy is getting punched in the face

3.6K 279 182
                                    


Medya alakasız ama çok seviyorum arkadaşlar. Bu Nate Jacops aşkım git gide büyüyor sjsjs tesadüfen bulduğum bu video birazcık ilham oldu birazcık sjsjsj izleyebilirsiniz ya da dinleyebilirsiniz. Çok başarılı bir cover bence. 

Yorum yapın bir sürü timam mı? Öptüm baaay

Lisa;

Cumartesi günleri liselilerin parti günüydü sanırım. Telefonuma gelen mesajı okuduğumda cevabım belliydi. 'Hayır, aptal partinize gelmiyorum.' Ama art arda beni arayıp bu partiye gitmenin eğlenceli olacağını söyleyen Peter, Ned ve Michelle fikrimi değiştirmişti. Evet, bu üçlü minik arkadaş grubum olmuştu. Peter benden sonraki en zeki kişiydi, Ned fena sayılmazdı ve Michelle de diğer kızlar gibi havalı olmaya çalışan, pahalı kıyafetler ve topuklular giyen, ilgi meraklısı biri değildi. İşte bu yüzden bu üçlü arkadaşım olmaya hak kazanmıştı. Ve onlarla takılmak kısmen eğlenceliydi. Yeni bir şey üretmek kadar eğlendirmese de idare ederdi.

"Cass, kıyafet konusunda yardımcı olur musun?"

"En ünlü modacıyı aramamı ister misiniz? Görüntülü konuşma açabilirim. Ya da bu şehrin en iyi moda evinden adınıza sipariş verebilirim."

"Aman Cass, o kadar önemli bir yere gitmiyorum. Sadece senin fikrini soracaktım. Bir grup ergenin aptalca bira içtiği partiye ne giyebilirim? Tişört ve şort iş görür diye düşünüyorum."

"Siz hep en iyisini düşünürsünüz."

Canım yapay zekam. Her durumda beni onaylayıp övmesine bayılıyordum. Bu özelliği ben koymuş olabilirim ama siz buna takılmayın.

"O zaman siyah tişörtümle açık kot şortum? Belki güzel bir kemer takarım. Altına da postal?"

"Kesinlikle harika bir tercih. Büyüleyici olacaksınız!"

"Şaşırmadım."

Üzerimi değiştirmem on dakika sürdükten sonra benim için hazırlanan makyaj masasına oturdum. Neredeyse tüm markaların ürünleri vardı ama ben makyajdan pek anlamadığım için hiçbir işe yaramıyorlardı. Ama üstün zekalıyken ve robot üretebilirken makyajı bilmenize gerek yoktu.

"Cass bizim teneke parçasını buraya gönder."

"Tamam,patron."

Tekerlek sesleri kulağıma ulaştığında gözlerimi kapıya çevirdim. Benim basit işlerimi yapan tatlı robotum Bambi yanıma gelmişti.

"Bambi, hizmetinizde."

"Sana gönderdiğim videodaki makyajı istiyorum, tamam mı çöp kutusu?"

"Peki, efendim."

Youtube'da gördüğüm ve hoşuma giden bir makyajı ona yolladım. Euphoria adlı bir dizide kullanılan makyajlardan biriydi. Dudaklar fazla renkli değilken gözde neon bir renk ve taşlar vardı. Bambi yanıma yaklaştığında biraz çekinmiştim.

"Gözümü oymamaya çalış, tamam mı Bambi?"

"Anlaşıldı."

Biraz tedirgin olmuş olsam da kendimi rahat bıraktım ve tenekenin işini yapmasına izin verdim. Yarım saat sonra geri çekildiğinde rahat bir nefes aldım. Sakatlanmamıştım. Büyük başarı.

"İyi iş, aferin!"

"Bambi mutlu oldu!"

Robotumun adı neden Bambi diye merak ediyorsanız diyebileceğim tek şey on iki yaşındapek sağlıklı düşünemediğimdir. Herkes Barbie bebekle kafayı bozmuşken bir robot yapıp adını Bambi koymuştum. O da benim Barbie'mdi işte.

D.R.E.A.MHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin