Yorumlarınız önemli,bekliyorum. Öptüm baaay :*
Lisa;
Okulun bahçesine girdiğimizde birçok kişinin gözleri bize dönmüştü. İlk başta pek anlamlandıramamıştım ama sonra kafama dank etmişti. Fazla zengin ve güzel duran bir arabayla gelmiştik. Ve ben bir Stark'tım. Çok gündemde olmasam da belli ki beni tanıyanlar vardı.
"Happy, geri dönsek olmaz mı? Lütfen! Söz veriyorum uslu duracağım."
Ben mızmızlanmaya başlamışken elini omzuma yerleştirdi ve beni yürümem için iteledi.
"Geri dönmek yok küçük hanım."
"Sinir bozucusun bu yüzden bugün bana altı tane çizburger alacaksın!"
Hafifçe güldüğünde suratımı asmaya devam ettim. "O kadar hamburger nereye gidiyor anlamıyorum hala sopa gibisin."
"Happy! Bana şöyle seslenme."
"Tamam, tamam yürü hadi."
Bahçe safhasını atlattıktan sonra nihayet okula giriş yapabilmiştik. Gözlerim koridorda asılı afişlerin üzerinde gezinirken buradan nasıl kaçabileceğimi düşünüyordum. Koridor sonuna geldiğimizde gözüm bilim kulübünün hazırladığı masaya takıldı ve oraya doğru bir iki adım attım. Projeleri gördüğümde ise kusar gibi yaptım.
"Buna bilim mi diyorlar? Şu projelere bak hepsi vasat."
"Her şeyi kötüleyecek misin?"
Gördüğüm şeyi elime alıp ona gösterdim. "Happy... elektroskop yapmışlar! Elektroskop. Ben yapay zeka üretebiliyorum. Sence de bunu yapan kişiyle aynı okula gitmem mantıklı mı?"
Elimdekini alıp yerine koydu. "Üstün zekalı olman onların suçu değil."
"Üstün zekalı olmam benim de suçum değil! Beni bu salaklarla aynı yere hapsetme, lütfen."
"Elisa!"
"Üff, tamam."
Müdürün odasına girdiğimizde Happy'den izin aldım ve kendimi dışarı attım. Cidden hiç müdür konuşması çekecek halim yoktu. En son müdür konuşması dinlediğimde sekiz yaşındaydım.
"Bay Stark, kızınız bugün bir arkadaşıyla kavga etti. Ve onu ağlattı. Sizi böyle bir mesele için rahatsız etmek istemezdim tabii ama diğer velimiz Elisa konusunda şikayetçi, sizinle de görüşmek istedi."
Babam gözlüğünü burnunun üstüne indirip bana baktıktan sonra müdüre geri döndü.
"Çocuğu dövmüş mü? Fiziksel zarar? Eğer bunlar yoksa ortada endişelenecek bir şey göremiyorum. Çocuklar ağlar."
"Onun kalemini elinden alıp gerizekalı olduğunu söylemiş."
"Çünkü gerizekalıydı! Tüm çizgilerin dışına çıkarak boyuyor! Ve toplama konusunda sürekli benden kopya çekiyor. Tanrı Aşkına kim beş ile yediyi toplayamaz ki?! Bunu bize sormaları bile saçma. Bu okul salaklar için."
Lafa karıştığımda ikisi de bana dönmüştü. "Elisa, ona zarar verdin mi?"
"Hayır. Sadece boyamayı bilmediği için kalemini elinden aldım ve aptal olduğunu söyledim. O da bebek gibi ağlayıp beni şikayet etti. Bu okul salaklar ve bebekler için! Ayrıca seni rahatsız etti çünkü Ryan'ın annesinden hoşlanıyor ve onu etkilemek için her dediğini yapıyor!"
Müdür panikleyip konuşmaya başladı. "Lisa n-ne diyorsun sen yok öyle bir şe-"
"Amaaan! Sürekli iltifat etmeler, gülmeler, espriler. Salak değiliz herhalde anlıyoruz. Kadın adınızın baş harfini söylediği an dibiniz düşüyor."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
D.R.E.A.M
FanfictionElisa Stark & Peter Parker'ın hikayesine hoş geldiniz. Tony'nin defalarca kez hayal kırıklığına uğrattığı kızı Lisa, Peter'ın uzattığı eli ile hayata dönüyor. Hikayenin başrolleri Lisa ve Peter gibi gözükse de asıl başrol hepimizin kalbindeki Anthon...