Lisa;
Back in black
I hit the sack
I've been too long I'm glad to be back
Yes, I'm let loose
From the noose
That's kept me hanging about
I've been looking at the sky
'Cause it's gettin' me high
Forget the hearse 'cause I never die
I got nine lives
Cat's eyes
Abusin' every one of them and running wild
'Cause I'm back
Yes, I'm back
Well, I'm back
Yes, I'm back
Well, I'm back, back
Well, I'm back in black
Yes, I'm back in black
Back in the backEn sevdiğim şarkıya eşlik ederken bilgisayar başına tasarım yapıyordum. Aynı zamanda da mısır gevreğimi yiyordum. Düzgün bir kahvaltı yapmadım çünkü Peter hala uyuyordu ve onun uyanmasını bekliyordum. Ara sıra burada, benimle kalıyordu ve bu çok hoşuma gidiyordu. Evde benden başka birisinin daha olmasını seviyordum. Yalnız hissetmemi engelliyordu.
"Cass sence bu kostümün ağ sistemine elektrik ekleyebilir miyiz?"
"Elbette, ekleyebiliriz."
"Eh, ekleyelim o zaman. Bir de yedek ağ yerleştirebileceğimiz bir yer bulur musun? Ağlar tükendiğinde zor durumda kalmasını istemiyorum."
"Uygun bir konum araştırıyorum, patron. Sanırım kol kısmına kısmına ekleyebiliriz. Ama normal tüpteki kadar yoğun bir ağ koyamayız."
"Kıçını kurtaracak kadar olsa yeter."
"Led Zeppelin'i severim!" Peter'ın coşkulu sesi laboratuvarda yankılandığında tekerlekli sandalyeyi arkaya çevirdim ve yeni uyandığında daha da tatlı olan erkek arkadaşımı gördüm.
"Umarım dalga geçiyorsundur, Pete. Yoksa ilişkimizi gözden geçirmeyi düşüneceğim."
Bu dediğime yamukça sırıtırken çoktan yanıma ulaşmıştı.
"Ne yapıyorsun?"
Tekrar sandalyeyi çevirip bilgisayara dönmüştüm ve o da kafasını omzumun üzerinden uzatmıştı. "Kostüme neler ekleyebilirim diye bakıyordum. Ağlarına elektrik eklemiş olabilirim, haberin olsun."
"Bunu yapmana minnettarım ama yine ve yine uyumadığın için sana kızgınım. Bu kadar iş yeter, hadi kalk bakalım."
Yanağımı sulu bir şekilde öpüp geri çelildiğinde gülümsemiştim. "Sen hep böyle mi kızarsın?"
Tek kaşını kaldırdığında kahkahamı serbest bırakmıştım.
"Bu sadece sana özel bir kızma şekli, Lisa."
"Öyle mi? Hoş."
Elimdeki kaseyi masaya bırakıp ayağa kalktım. "Acıkmış olmalısın gidip kahvaltı hazırlayalım, hadi."
Başıyla onayladıktan sonra kapıya yöneldi. O yürürken aklıma gelenle sırıttım ve koşup sırtına atladım. Beni kolayca yakalarken gülmüştü.
"Ne yapacağım ben seninle?"
"Mutfağa kadar taşımakla başlayabilirsin. Sonra eminim yapacak başka bir şeyler buluruz."
Kollarımı boynuna dolayıp çenemi de kafasının üstüne yasladım. Ve bu şekilde mutfağa kadar gittik.
****
"Omleti beğendin mi? Bambi yaptı."
Peter portakal suyunu kafaya diktikten sonra başını aşağı yukarı sallayarak cevap verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
D.R.E.A.M
FanfictionElisa Stark & Peter Parker'ın hikayesine hoş geldiniz. Tony'nin defalarca kez hayal kırıklığına uğrattığı kızı Lisa, Peter'ın uzattığı eli ile hayata dönüyor. Hikayenin başrolleri Lisa ve Peter gibi gözükse de asıl başrol hepimizin kalbindeki Anthon...