017: Het spijt me

571 40 12
                                    

Fleurs P.O.V

Na dat ik helemaal was bijgekomen van mijn onderkoeling en van het feit dat ik bijna dood was ben ik samen met Zayn in bed gekropen. Hij is erg zorgvuldig met wat hij zegt tegen me, hij is zeker bang om me nog eens te kwetsen. We hebben het nog niet over onze ruzie gehad, eigenlijk wil ik er niet over beginnen, maar het moet.mals hij zich zo voelen en dat eerlijk zegt, moet ik daar wat aan doen. Al kon hij het wel wat anders zeggen en misschien op een ander tijdstip. Ik was al zo druk bezig en dan is Lucy ook nog ziek, ik maakte me zorgen. Lucy is bijna nooit ziek, ik ken haar al voor mijn gevoel eeuwen, maar zo ziek als ze nu is is ze nooit.

"Zayn, " fluister ik in zijn oor. Hij schrikt op uit in gedachten en kijkt me nerveus aan, hij weet dat het nu tijd is voor een goed gesprek.

"Ja?"

"Het spijt me." Begin ik, maar hij kapt me meteen af

"Ik moet sorry zeggen Fleur, ik moet je niet zo pushen en ik hoop dat je me begeeft en weer een relatie met me wilt. Het spijt me, ik begrijp als je me nooit keer wilt zien, door mij was je bijna dood. Ik snap waarom je geen sex meer met me wilt, ik ben een klootzak."

Ik knik, "je bent inderdaad een klootzak." Ik stop even als hij me met betraande ogen aankijkt, "maar je hebt eigenlijk gelijk, ik had het te druk en bijna geen tijd meer voor jou. Ons sex leven mag daar niet de dupe van worden. het spijt me dat ik zo tegen je uitviel. Jij had me niet de dood ingejaagd, maar mijn kut ochtend humeur. Ik hoop dat je me vergeeft als ik jou ook vergeef, ik hoop dat we verder kunnen met onze relatie."

"Fleur ik vergeef je, vergeef jij mij?"

Ik knik, "ik vergeef je Zayn."

Evi's P.O.V

Ik ga hijgend in mijn bed liggen, het was me het dagje wel. Als plotseling op mijn deur word geklopt heb ik zin om die gene te slaan.

"Evi?" Niall. Fijn.

"Niall ik wil even alleen zijn." Roep ik terwijl ik me onder mijn doen verstop. Ik hoor de deur open gaan, "wil je samen met mij alleen zijn?" Sinds wanneer is hij zo speels?

"Nee." Mijn stem trilt een beetje, ik weet dat ik lieg, ik wil hem bij me hebben, maar hij heeft me te veel gekwetst.

"Evi ik wil alleen wat zeggen, kom please even onder je dekens vandaan." Ik zucht en haal de dekens van mijn hoofd, "ja?"

"Ik wou alleen zeggen dat het me spijt hoe het tussen ons gegaan is, het pijn me dat ik je zo gekwetst heb. Het spijt me. Ik hou nog steeds van je Evi." Dan keert hij zich weer om en loopt mijn kamer uit, "prettige nacht Evi, ik hoop dat je nadenkt over wat ik zei."

De deur sluit en hij laat me verbouwereerd achter.

Lucy's P.O.V

Weer houd ik mijn hand voor mijn mond als ik naar de wc ren, als ik er ben gooi ik voor de zoveelste keer al mij inhoud er uit, dat er nog zoveel in mijn maag zit. Als ik me omdraai naar de wastafel zie ik Fleur naar me kijken, "gaat het?" Vraagt ze bezorgt.Ik knik en spoel mijn mond om, "ik ben gewoon misselijk."

Ze haalt een wenkbrauw onhoog, "moet je ongesteld worden?"

"Ik ben te laat, maar daar ga je niet van kosten."

"Ben je te laat?!" Ze schreeuwt het bijna. Ze loopt naar de badkamer deur en doet het op slot.

"Hoe lang geleden heb je seks gehad met Harry?" Ik haal mijn Schouders op, "een maand ofzo." Ze loopt naar toilet tas en haalt er iets uit, "heb je er aan gedacht zwanger te zijn?"

"Zwanger?! Dat ben ik echt niet." Ik lach haar bijna uit. Fleur kijkt me smeekend aan, "doe die test eens voor mij, dan weten we het zeker." Ik zucht en lak de test van haar aan, vervolgens loopt zij de badkamer uit, "alleen omdat jij het bent Fleur." Schreeuw ik naar haar toe.

------------------------------

Eindelijk weer een hoofdstuk, hopelijk vonden jullie het leuk. Willen alle baby's hen hand opsteken

Dan bedoel ik wie wonnen bij de audities, hahah

Comment, vote💚

Xx Romy

Teen camp 2 | One directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu