Esmees P.O.V
"Wil je met me trouwen?"
Ik kijk maar de ring die hij te voorschijn heeft gehaald, mijn ogen worden groot en ik kijk direct naar Liams vragende ogen.
"Trouwen?" Fluister ik verbaast.
Hij knikt, "ik hou van je Esmee, alsjeblieft trouw met me." Het blijft stil, ik kijk alleen naar Liam en vergeet iedereen die naast ons staat.
"Ja Liam, ik wil met je trouwen." Hij staat op en kust me, ik doe net alsof niemand kijkt en zoen hem met alle passie.
Na onze zoen lopen we hand in hand weer naar huis, we gaan gewoon trouwen! Als we ooit van dit eiland afkomen.
Als we samen in ons bed liggen terwijl de anderen uit het huis zijn (😉☺️) kijk ik Liam vrolijk aan. "Ik wil zo graag met je trouwen Liam, als we van dit eiland af zijn dan-" dan vervaagt mijn glimlach, "ik kan nooit met je trouwen, we komen nooit van dit eiland af!"
Hij streelt mijn wang en kijkt me serieus aan, "Esmee ik beloof je we komen Van dit eilanden af. Ik kom altijd mijn beloftes na, ik trouw met je als we van dit eiland af zin. Esmee, ik hou van je."
"Oh Liam."Dan spring ik bijna op hem en beginnen we te zoenen..
Lucy's P.O.V (1 maand zwanger)
Evi doet raar de laatste tijd ze is chagrijnig, en in paniek. Ze doet het zelfde als ik..
"Lucy?!" Hoor ik opeens van uit de badkamer. Ik ren naar de badkamer en zie daar Fleur met een zwangerschapstest in haar hand.
"OMG Fleur heeft Zayn je zwanger gemaakt!"
Ze schud haar hoofd, "deze lag in de prullenbak, hij is positief, is dit dit van jouw?"
Ik schud mijn hoofd, "ik deed mijn zwangerschapstest in de andere badkamer Fleur, hij moet van iemand anders zijn."
Ze kijkt me met grote ogen aan, "dus Esmee, Anouk of Evi is focking ook zwager!" Nu schieten bij mij de zenuwen er ook in, twee meiden die zwanger zijn, terwijl we op een onbewoond eiland zitten. Hoe gaan we dit doen?
Het is ook nog een grote kans dat ik een tweeling heb...
"Wie denk je dat zwanger is?" We kijken elkaar een en onze ogen worden tegelijk groot. 'Evi!' Schreeuwen we uit.
Evi komt snel aan gerend en lijkt in paniek, "wat is er aan de hand, wat staat er in de fik?!"
Dan ziet ze de zwangerschapstest in Fleur haar hand en word ze bleek. "Ik moet gaan.""Niet zo snel!" Ik houd haar tegen en ze gaat zwijgend tegen de muur aan leunen.
"Waarom heb je miet gezegd dat je zanger bent?!"
Ze zucht, "omdat jij zwanger bent en jij alle aandacht verdiende, ik wou de show niet stelen, ik ben toch niet zo interssant."
Fleur schud afkeurend haar hoofd en gooit de zwangerschapstest weer terug in de prullenbak, "hoe lang al?"
"3 weken."
3 weken?! Zo lang al. Ze wist het dus al een week nadat ik het wist!
Fleur kreunt, "we konden dit van je verwachten Evi, maar waarom heeft Niall het er nog niet uit geflapt. Hij kan geen geheimen bewaren."
Plotseling word Evi rood, "i-ik heb het hem nog niet verteld." Fluistert ze.
"Wat?!" Schreeuwen Fleur en ik tegelijkertijd tijd. Duidelijk een beetje te luid, want Anouk komt ook gezellig in de badkamer.
"Waarom schreeuwen jullie zo?!"
"Omdat Evi al 3 weken zwanger en het nog niet tegen Niall heeft gezegd."
Anouk kijkt van Evi maar mij weer naar Evi, ze word duidelijk verrast met dit antwoord. "Je bent zwanger?" Als Evi knikt trekt Anouk haar in een knuffel, "gefeliciteerd!"
Als ze elkaar weer los laten barst Anouk los, "maar vertel me even waarom heb je het nog niet tegen je vriend hebt Verteld?"
"Ik ben bang."mFluistert ze. Anouk en Evi zijn veel closer dan wij. "Wij laten jullie wel even alleen."
Ik trek Fleur mee en samen lopen we naar benden, Zayn en Harry springen op van bank als ze ons zien. '
"Zijn Esmee en Liam nog bezig?"Harry knikt en trekt me tegen hem aan, "ja, maar dat zou ik ook met jouw doen als ik je ten huwelijk had gevraagd."
Ik rol met mijn en geef hem een kus. "Waar zijn Niall en Louis?"
Dit keer geeft Zayn antwoord die Fleur uitgebreid knuffelt, "eten zoeken, ons eten is bijna op."
Ons eten is bijna op en we moeten voor tien personen voeden, waarvan twee zwanger zijn en eet buien hebben.. Hoe gaan we dit ooit doen?
"Wat is er schat?" Ik sla mijn ogen neer, "denk je dat we hier levend vanaf komen Harry, ons eten is bijna op en we hebben twee zwangere vrouwen op dit eiland."
"We redden het wel schat." Hij geeft me een kus op mijn voorhoofd en het blijft even stil, plotseling realiseert hij zich wat ik net zei.
"Twee?! Wie is er nog keer zwanger?" Hij kijkt direct naar Fleur.
"Ik niet."mZegt ze nog steeds met Zayn tegen haar aangedrukt. "Evi, al 3 weken, ze durft het niet te vertellen aan ons, zelfs niet aan Niall, Anouk praat nu met haar."
"Al 3 weken?" Zegt Zayn verbaast. "Wow"
"Inderdaad en ik moet nog 8 maanden bah." Ik sla een arm om min buik en Harry kust mijn nek. "Voorzichtig Styles, ik verwacht geen zuigzoen."
Hij lacht, "ja mevrouw."
Evi's P.O.V (3 weken zwanger)
"Snap je het?" Ik kijk Anouk vragend aan. Ik heb haar net verteld hoe moeilijk ik het vind om het aan Niall te vertellen. Ik ben zo bang dat hij me verlaat, we zijn pas net weer samen. Niet dat hij erheen heen kan op dit eiland, maar ik wil hem niet kwijt..
Anouk glimlacht en trekt me in een knuffel, 'ik snap je, maar hoe zou jij het vinden als Niall zoeksites belangrijks voor je geheim hield?'
Ik lach, "Niall kan niet zwanger worden dus ik kan het me niet voorstellen." Anouk rolt met haar ogen en laat me los, "je snapt wat ik bedoel toch? Je moet het vertellen Evi, vandaag."
Ik zucht, "oké." We lopen maar baden waar we Harry, Zayn, Fleur en Lucy zien zitten.
"Gefeliciteerd met je. Zwangerschap." Zegt Zayn uit het niets. Fleur slaat tegen zijn arm aan en Zayn trekt een nep kwetsend gezicht.
"Jullie weten het al, had ik kunnen weten, Lucy en Fleur zijn niet de beste in geheimen bewaren."
Lucy kijkt me spijtig aan, "sorry."
Ik schud mijn Hoofd, "het geeft niet, ik moet het aan Niall vertellen. Waar is hij?"
Harry wil net wat zeggen, maar hij word onderbroken door een deur die open vliegt. Niall en Louis stappen maar binnen met een mand met eten, het is niet veel, maar we kunnen er wel een maand mee vooruit denk ik.
"Hey lieverd." Hoor ik Louis zeggen hij loopt maar Anouk toe en geeft haar een kus. Niall loopt vervolgens maar mij toe en wil me ook zoenen, maar word tegengehouden door iedereen die ons aan staart.
"Wat is er?"
Ik zucht en pak zijn hand, "Niall we moeten praten."
-----------------
Lang niet geschreven...Zayn...
I love you all❤️
Comments and votes💚
Xx Romy
JE LEEST
Teen camp 2 | One direction
FanfictionEr is al een jaar voorbij sinds de laatste dag op het kamp. Al een jaar en er is bijna niks verandert, tot Anouk het idee heeft om opnieuw zo'n kamp ervaring op te lopen. Als ze ergens afgelegen bij een strand een huisje huren en iedereen opbellen w...