Anouks P.O.V
Waarom is Eline zo irritant. Ze bemoeit zich overal mee, vooral met Louis. Ik heb genoeg van haar, als Louis en ik alleen zijn wilt zij er de hele tijd bij zijn, we kunnen echt nooit meer alleen zijn! Toch doe ik elke keer Aardig tegen haar, elke keer weer beleeft, ze doet erg aardig tegen me, maar lach als een boer met kiespijn. Terwijl Louis en ik een spel zitten te doen komt zij er weer bij zitten naast Louis naar tuurlijk.
"Hey Louis."
Hij schenkt geen aandacht aan haar, "jij bent Anouk."
"Ik zei hey Louis." Herhaalt ze.
Weer schenkt Louis geen aandacht aan haar, plotseling staat ze boos op, "ik probeer echt de hele tijd aardig te doen Louis, zodat we misschien vrienden kunnen worden, maar als jij me geen kans geeft is het ook niet eerlijk hé?!" Dan stampt ze boos weg naar buiten.
Ik zie dat Louis zich schuldig voelt, het is ook wel een beetje sneu. Ze probeert het goed, "misschien moet je gewoon vrienden met haar worden Louis."
Hij schud zijn hoofd, "ze is mijn ex."
Ik onderbreek hem, "dat kan wel, alleen vrienden, of kennissen, als je maar wat normaal tegen haar doet."
"Vind je dat oké?"
Ik haal mijn schouders op, "ik had liever gehad dat je je ex niet meer zag, maar we zitten vast op een eiland met haar, dan kunnen we beter vrienden worden."
Hij glimlacht en geeft me een kus, "Anouk je bent de beste vriendin ever."
"I know."
Elines P.O.V
Steeds lijken mijn plannen te mislukken, ik wil Louis terug, maar hij geeft alleen nog maar om Anouk. Anouk dit en Anouk dat. Terwijl ik boos weg storm bots ik tegen iemand op, "hey, kijk uit," roep ik.
"Sorry." Zegt iemand met een Iers accent. Ergens in me stoven vlinders op, wat is dat?
"Geeft niet." Zeg ik terwijl Niall me helpt opstaan.
"Wat ben je aan het doen?" Vraagt hij verbaast.
'Boos weg stampen." Antwoord ik droog. Hij begint te lachen, weer komen die vlinders, wat is dat toch?!
"Lukt het een beetje?" Ik schud mijn hoofd, "alles gaat mis, ik probeer aardig te zijn tegen Louis, maar hij haat me, wat ik wel snap." Hij knikt, "hij went nog wel. Jullie worden wel weer vrienden, maar Anouk is van hem hé!"
Weer die Anouk! Maar het zal niet meer zo lang duren voor hij van mij is, ik ga die Anouk zo zwart maken als het maar kan. Niall en ik lopen weer terug naar het huisje, als ik Evi zie staan kijkt ze me woedend aan, wat heeft zij?
Dan zie ik hoe ze naar Niall kijkt, een verliefde blik, ze mist hem, ze wil hem. Dat geeft me een jaloers gevoel, waarom ben ik jaloers? Niall is niet van mij, ik wil Louis. Toch?
Esmees P.O.V
Liam en ik zijn eten aan het zoeken, we hebben bijna alle vruchten al weer op, we moeten nieuw voedsel.
Als Liam aan de andere kant vruchten aan het plukken is zie ik een bosje met allemaal rode bessen, daar kan ik best iets van maken, een jam bijvoorbeeld."Liam!" Roep ik. Hij komt snel aangelopen, "ja?"
"Denk je dat deze bessen giftig zijn?" Hij schud zijn hoofd, "deze hadden we al eerder geplukt, toch?"
Ik haal mijn schouders op, maar pluk ze toch, hij zou wel gelijk hebben, ze zijn vast niet giftig.Lucy's P.O.V
Harry en ik lopen de keuken in waar Esmee aan net werk is, Nimmeke vliegt ook achter ons aan.
"Wat maak je Esmee?"
"Jam van bessen,"
Dat kijkt me wel lekker, en Nimmeke ook ze pakt een bes uit de bessen mand en vliegt weg, die zit nu lekker er van te snoepen. Ook esmee pakt stiekem een paar bessen terwijl ze de rest van de bessen platstampt.
"Lucy, heb je zin om iets te doen in de slaapkamer?" Hij kijkt me speels aan, Esmee trekt een vies gezicht "Harry vraag dat niet waar ik bij ben!"
Wij rennen lachend de keuken uit naar boven, "laten we een baby maken." Fluistert Harry. Ik kijk hem verbaast aan en hij schiet in de lach, "grapje."--------------------
Het spijt me, ik het het erg druk, daarom kon ik niet uploaden, en ik heb bijna mijn boek over Niall af, ik wou hem eerst af hebben en daarna publiceren.
Comment, vote❤️
I love you all💗💗
Het spijt me nogmaals.
Xx Romy
JE LEEST
Teen camp 2 | One direction
FanfictionEr is al een jaar voorbij sinds de laatste dag op het kamp. Al een jaar en er is bijna niks verandert, tot Anouk het idee heeft om opnieuw zo'n kamp ervaring op te lopen. Als ze ergens afgelegen bij een strand een huisje huren en iedereen opbellen w...