009: Eline

616 42 6
                                    

Onbekende P.O.V

Ik probeer op te staan, maar mijn been doet zo'n zeer, hij is niet gebroken, hoop ik, maar wel gekneusd.

"Ik wist niet dat hier andere mensen op het eiland waren." Fluistert een van de tweeling tegen de andere, ze blijft ver bij me uit de buurt. De andere probeert me juist te helpen en is niet bang voor me, ik weet niet hoe ik er uit zie, maar vast angstaanjagend.

"We brengen je naar ons huis, goed?" Ze kijkt me vragend aan, het liefst zou ik nee zeggen en zo hard ik kan weg rennen, maar dat kan nu niet. Er moet ijs op het been, ze kunnen me helpen.

"Wat is je naam?"

"Eline." Fluister ik in haar oor als ze me overeind helpt, de andere helpt me nu ook met ondersteunen. Als we aan komen bij het landhuis gaat mijn hart sneller te keer, wat als hij er echt is? Wat als hij me herkent?

Ze helpen me het huis binnen en zetten me neer op een bank, ze roepen een andere meid er bij die ik eerder heb gezien, die komt later er weer aan met ijs. Ze onderkoelen mijn been en kijken me nu vreemd aan.

"Dus je bent Eline?" Vraagt het meisje. Ik knik, "ik ben Lucy." Zegt ze.

"En ik ben Esmee." Zegt een van de tweeling.

"Ik ben Anouk." Zij is de gene die me als eerst hielp, dat zie ik aan haar lachende ogen.

"Hoe lang ben je hier al, hoe ben je hier gekomen, zijn er nog meer mensen? Kunnen we van dit eiland af?" Er stormen allemaal vragen op me af, zal ik ze het verhaal vertellen, wat als hij er wel is, wat als hij er niet is.

Op dat moment komen er nog meer meiden en jongens binnen, de krullenbol die Harry heet gaat naar Lucy. Een gespierde bink gaat naar Esmee. Een Ierse jongen blijft me vreemd aankijken net als een meisje dat me wel aardig lijkt.

Als laatste komt er nog een jongen binnen, als hij zich opdraait en me recht in mijn ogen aankijkt slaat mijn hart een keer over. Het is hem, het is hem. Volgens mij herkent hij me niet, hij steekt netjes zijn hand uit, en stelt zich voor, "ik ben-"

Ik onderbreek hem, "ik weet wie je bent Louis."

Zijn gezicht word bleek als hij mijn stem hoort, "Eline?"

Louis Tomlinson staat voor me, mijn ex vriendje. En ik ga hem terug krijgen...

Anouks P.O.V

"Hoe ken je haar, Louis?"

Louis staart geschokt naar haar, ze heeft blond wat korter haar met blauwe ogen, maar je kunt zien dat ze lang niet in de spiegel heeft gekeken, hoe lang zou ze hier al zijn?

"Eline is mijn ex, voor ik mee deed aan x factor heb ik het uitgemaakt." Ik trek een wenkbrauw omhoog, een ex, hopelijk geen gestoorde als Chall of Kate.

"Nou nu Louis er is kan ik het hele verhaal vertellen, jullie wouden het toch weten?" Vraagt ze vriendelijk. Ze lijkt me eigenlijk wel aardig, als ze maar weet dat Louis van mij is.

We knikken en ze event met haar verhaal, "Louis en ik hadden een relatie, maar hij maakte het uit, want hij was niet meer verlieft op me, mijn wereld stortte in en ik wist niet wat ik zonder hem moest. Toen hij beroemd werd en dit eiland met landhuis kocht dacht ik dat hij er snel heen zou gaan, ik wou mijn excuses aan bieden voor mijn stomme gedrag tijdens de relatie. Ik ging alleen zonder dat iemand het wist naar dit eiland met een motorboot, maar de motorboot ging stuk toen ik hier aankwam en toen jij niet kwam zat ik vast. Ik heb het bootje als brandhout gebruikt. En nu zijn jullie hier eindelijk."

Ze trek een glimlach naar iedereen, Louis kijkt haar verveeld aan, "Eline als je hier bent om me terug ge winnen, ik heb met Anouk nu en onze relatie is sterker als ooit,"

Haar gezicht betrekt een klein beetje, maar ze blijft glimlachen, "oh ik wou je ook niet terug hoor, ik wou alleen mijn excuses aanbieden, ik ben niet meer verlieft op je hoor Louis." Mijn gedachten gelooft haar, maar mijn gevoel zegt me dat er iets niet klopt, maar wat..

"Nou nu we het toch over relaties hebben, Zayn en ik zijn weer bij elkaar en we zijn sterker als we ooit waren, ik hou van hem en heb hem vergeven, ik leer hem weer te vertrouwen. Hij zegt dat hij van me houdt en me nooit meer zoiets aan doet en ik geloof hem." Ze geven elkaar een kus. Dan kijkt Fleur hoopvol naar Evi.

"Als jij blij bent Fleur, ben ik dat ook voor je, hopelijk besef je wat je doet." Dan loopt ze weg van ons naar boven.

Niall wil achter haar aan lopen maar word vast gegrepen door Eline, "Niall was het toch? Mijn been is minder dik, wil je me mijn kamer laten zien, ik neem aan dat ik hier nu ook mag slapen?!"

Eigenlijk niet van mij, maar zoiets zeg je ook niet, het zal wel moeten.
----------------------

Ik ben zo moe, niet te geloven.

I love you all💜

Comment, vote💛

Xx Romy

Ps wat vinden jullie er tot nu toe van?

Teen camp 2 | One directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu