002: Een fantastische reis

668 36 21
                                    

Anouks P.O.V

Vandaag is het zo ver, iedereen komt naar het landhuis, wat trouwens op een eiland staat midden op zee. Ik wist niet dat Louis een onbewoond eiland had met een landhuis zo groot als twee villa's. Belachelijk, maar nu wel handig. Ik en Esmee staan al op de boot waarmee we naar heet eiland varen. Louis en Liam zijn er ook al maar zijn beneden (ik heb geen verstand van boten, vraag me niet hoe dat heet.)

In de verte zie ik een auto aan komen, als hij stopt voor het schip ren ik er naar toe. Het zijn Evi en Fleur.

"Hey, lang niet gezien!" We geven elkaar een knuffel, na mij doet Esmee het zelfde.

"Zo dit is de heilige boot waar we straks op gaan varen naar dat schitterende landhuis waar je het over had." Evi kijkt haar ogen uit. Ze heeft nog nooit op een boot gevaren, en eigenlijk ik ook niet. In de verte komt er een zwarte Mercedes aan, dat is Harry zijn auto. Als die stopt stappen daarom ook Harry en Lucy uit. Zijn Chauffeur rijdt weer terug met de auto.

"Hey." Zegt Lucy wat schor. Meteen vliegt Fleur naar haar toe. Harry staat er wat ongemakkelijk bij, dus roep ik Liam en Louis. Evi trekt naar wenkbrauw omhoog, "waarom zijn de jongens er?" Vraagt ze. Shit, dat had ik natuurlijk niet vertelt.

"Nou eigenlijk.." Dan horen we een bekent Iers accent, "hoi allemaal. Zin in vakantie?"

Evi draait haar verbaast om, "wat die jij hier?"

Niall trekt zijn wenkbrauw omhoog als hij Evi ziet, ze is enorm verandert in positieve zin. Ze heeft haar haar wat blonder laten verven, nu komt haar lach nog beter uit. Ook is ze van wat hipster kleding style echt een volwassen style gaan dragen. Het staat haar prachtig en dat ziet Niall ook.

"Ik ga hier weg." Bromt ze. Evi wil haar koffer Pakken, maar ik stop haar.

"Wacht nou Evi, we kunnen er wel over praten." Dan hapt Fleur naar adem, "als Niall hier ook is dan komt-"

"Fleur?!" Mooi. Zayn is er ook.

"Hoi Zayn, en je hebt Nina mee gebracht." Nina staat verlegen achter Zayn, ze glimlacht, maar iets klopt er niet aan.

"Hoi Zayn, ik was net van plan om te gaan." Fleur wil net als Evi haar koffer pakken als het schip opeens begint te bewegen, ik kijk om me heen, Liam is er niet meer.

"Liam heeft de boot gestart." Zeg ik zachtjes. Fleurs ogen worden groot, "nee ik wil er nog af." Ze rent naar het kapiteins hutje, maar komt boos terug.

"Die gast heeft 'm op slot gedaan, nu zit is dus een boot reis opgescheept met Zayn en zijn nieuwe vriendin." Ik schud mijn hoofd, "je bedoelt een vakantie. Je gaat wel mee vakantie vieren, en hoe wil jij van dat eiland afkomen trouwens?!"
Ze bromt boos naar me en loopt naar Evi die met haar armen over elkaar muziek zit te luisteren. Ze draaien nog wel bij. Toch? Ik hoop het.

----------------------

Hallo, allemaal. Het is alweer dinsdag, ik heb nu al zin in het weekend.

Maar gelukkig heb ik jullie lieve comments altijd nog😄

Love you all❤️

Comment, vote💕

Xx Romy

Ps: het plaatje er bij is Nina!

Teen camp 2 | One directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu