Evi's P.O.V
Sinds Nina weg is en de boot heeft meegenomen hangt er een gespannen sfeer, te gespannen zelfs. Zayn slaapt nu bij Niall en de rest is eigenlijk het zelfde gebleven, wat kunnen we er tegen doen?
Ik wil graag dat de gespannen sfeer weg gaat, want als we hier toch dood gaan kunnen we het beste er van maken, toch?
Het is nu avond, en ik ik haat het spel, maar door dat spel wordt de spanning vast wel doorbroken."Hey jongens! Zullen we doen en waarheid doen?" Zoals ik al dacht komt Louis meteen er aan rennen, super enthousiast.
"Ja leuk, kom iedereen!" Nadat iedereen er is kunnen we beginnen, we zitten allemaal met een wijntje, wodka, biertje erbij. We zijn al wat aangeschoten, dus laten we beginnen.
"Doen of waarheid, Lucy?"Ze neemt een slok van haar wijn, "waarheid."
Louis lacht, "als je niet met Harry had met wie had je dan het liefst gefuckt?"
Lucy begint te giechelen, "met Liam." Harry kijkt een beetje chagrijnig en Liam begint te blozen, dit spel is toch wel leuk.
"Doen of waarheid, Niall"
"Doen." Lucy denkt even na, "zoen met Anouk." Niall verslikt zich in zijn bier, maar Anouk die al aardig dronken is komt op hem af en begint met zoenen, als ze klaar is lacht Louis zich dood. Niall kijkt wat beteuterd.
"Oké, doen of waarheid aan Harry,"
"Waarheid."
"Met hoeveel meiden heb je eerder gefuckt dan gesproken?" Hij denkt even na, en kijkt met een schuin ook naar Lucy, "2" Lucy merkt er niks van want ze is al aardig aangeschoten, spontaan begint ze een giechel bui.
Liam's P.O.V
"Doen of waarheid aan Liam."
Alles draait, ik ben erg lichtjes in mijn hoofd, ik moet kiezen doe maar doen.
"D-doen." Scooter ik.
"Ga met Fleur tien minuten in de kamer hier boven." Fleur hoort haar naam en staat op, ze loopt naar boven, ze valt een paar keer bij de trap. Als we op de kamer zijn, begint ze te giechel, "w-waarom giechel je?" Vraag ik verbaast.
Waarom klinkt mijn stem zo raar?"Omdat je lekker bent Liam." Dan begint ze me te zoenen, ik kreun, dut is anders dan anders. Dit voelt verkeert, waarom? Wat doe ik fout? Ik druk haar tegen de muur en laat nog een kreun ontsnappen, ik begin haar te kussen en mijn handen drukken tegen naar borsten, dan vliegt de deur open en hoor ik een bekende Stem. "Liam Fleur de tijd is-"
Ze ziet me, ze ziet Fleur, hoe heette ze ookal weer? Ik negeer haar en ga verder met het meisje tegen de muur, ik begin duizelig te worden, dan word alles zwart.
Esmees P.O.V
Ik zit recht op in mijn bed, Liam kreunt en rekt zich uit. Zijn hand schiet meteen naar zijn hoofd, "auw."
"Je hebt een kater." Zeg ik met een ijs koude stem.
"Volgens mij ook, hoe was het feest ik herinner me niks meer."
"Ik ben blij dat ik niks dronk, want ik weet alles nog." Mijn stem is hard, koud als een ijsprinses. Zijn hand streelt mijn been en ik haal het kwaad weg, "wat is er Esmee?" Vraagt hij verward.
"Niks."
"Ik hoor toch aan je stem dat je boos op me bent, wat heb ik gedaan toen ik dronken was?" Ik lach sarcastisch, "je kunt beter zeggen wat je niet gedaan hebt."
"Wat is er dan?"
"Je ging heftig te keer met Fleur, bijna sex, net niet, want je viel dronken neer." Liam ogen worden groot van verbazing, "ik deed wat?!"
Fleurt P.O.V
In paniek loop ik rondjes, mij kater is aardig weg gezakt, ik maak me alleen erg zorgen om Liam en Esmee. Straks gaat het uit en dan is het min schuld, wat doe ik ook toch met mijn dronken kop Ik loop naar de kamer van Esmee en Liam, er komt geschreeuw uit, ik houd mijn oor tegen de deur.
"Ik was drinken Esmee, het betekende niks echt niet!" Hoor ik Liam schreeuwen.
"Ik wil je geloven, maar je zag me staan en ging daarna weer door met zoenen. Weet je niet hoeveel pijn dat doet?!" Ik voel me zo schuldig, hoe moet ik dat oplossen, dam word ik vast gegrepen door Zayn.
"Zayn!" Fluister ik geïrriteerd.
"Je laat ze alleen met hun ruzie."
"Maar het is mijn schuld, als ik niet met mijn dronken kop-" Hij onderbreekt me, "het is ook Liams schuld, niet alleen het jouwe."
"Maar wat als hun relatie stuk valt?" Zayn schudt zij hoofd, "de relatie van Liam en Esmee is zo sterk, dat ze hier wel door heen komen. Echt waar."
Dat geeft me weer hoop, "echt?"
Hij knikt, dan horen we plotseling een knal, esmee sloeg de deur dicht en loopt kwaad de trap af, ik heb haar nog nooit zo boos zien kijken. Als ze mij ziet ontploft ze, Zayn laat me van schrik los.
"Het is allemaal jouw Focking schuld Fleur! Ik kan je wel wurgen." Dan horen we Liam die de trap af loopt, "esmee laat Fleur met rust."
"Ja neem het maar weer voor haar op!"
"Het was maar een zoen, en we waren dronken.' Bemoei ik me er mee. Esmee wil wat zeggen, maar houdt zich in, inplaats van zich kwaad op me te storten, zakt ze in elkaar en begint ze te huilen.
------------------
Zo dat was een lang hoofdstuk, en er gebeurde veel!
Pfffff, mijn vingers doen pijnvan het typen.
Comment maakt me blij 😄
En ook een votetje erbij ❤️I love you all💞
En wat vonden jullie van het drama?
Wat zal er verder gebeuren?
Hoe zouden jullie reageren?
En doe auditie voor de nieuwe rollen!
Xx Romy
JE LEEST
Teen camp 2 | One direction
FanfictionEr is al een jaar voorbij sinds de laatste dag op het kamp. Al een jaar en er is bijna niks verandert, tot Anouk het idee heeft om opnieuw zo'n kamp ervaring op te lopen. Als ze ergens afgelegen bij een strand een huisje huren en iedereen opbellen w...