030: Kater en duizeligheid

508 32 8
                                    

Zayns P.O.V

Ik streel Fleurs wang met tranen in mijn ogen, ze ging gewoon out. Ze viel gewoon neer en ik vond haar. Ik heb haar meteen naar het huis gebracht en nu ligt ze hier, op de bank. Gelukkig ademt ze nog, Anouk verzekerde me dat ze zo wel weer wakker zou worden. Ze heeft gewoon teveel alcohol gehad volgens haar, en ik weet nog steeds niet waarom.

"Zayn?" Ik kijk om en zie Evi staan, ze heeft duidelijk gehuild. "Wil je iets eten?"mIk zie Niall achter haar staan en ik schud maar mijn hoofd. "Ik heb geen trek."

"Ze word wel weer wakker Zayn." Zegt ze glimlachend.

Ik zucht, "het spijt me van wat ze zei over je." Ze zegt niks en loopt naar Niall, ik kijk weer naar Fleur haar ogen zijn nog steeds gesloten, het lijkt alsof ze slaapt.
"Fleur wakker worden." Ik geef haar een kus en sluit mijn ogen.

Een seconde later hoor ik een stem van een engel, "Zayn?" Ik open mijn ogen meteen en zie een Fleur met ogen open, ze kijkt me verward aan en haar hand wrijft over haar slaap. "Liefje, je bent wakker!" Ik druk haar in een knuffel. Ze kreunt, "ik heb pijn."

"Je hebt een kater liefje, je bent bewusteloos gevallen op het strand, je had teveel alchohol gehad. Weet je nog iets van gister?"

Ze schud har hoofd en gaat recht op zitten, "niet veel." Ze kijkt me aan, "waarom heb ik zoveel gedronken?"

"Je zei iets over dat het moest van Zayn." Zegt Niall. Zijn stem is hard, hij is boos op Fleur over wat ze zei over Evi. Hij blijft dicht bij haar staan.

"Oh ja." Ze kijkt me met tranen in haar ogen aan, "jij wou de ik wild was, dus ik dacht ik ga veel drinken en word lekker wild, zoals jij wou. Net als vroeger."

Mijn ogen schieten open, "je hebt ons gesprek gehoord!" Ik kijk naar Niall en kijk weer terug. "Ja."

"Dat bedoelde ik niet liefje. Ik snap ook niet waarom ik dat zei, maar je was zo moe de laatste tijd en wou niks meer met mij."

"Logisch dat ik druk was! Ik was druk met twee zwangere vrouwen, ik heb heb bijna alles gedaan!"

"Het spijt me schat, ik wist dat niet, alsjeblieft is het weer goed tussen ons?"

Ze knikt, "natuurlijk Zaynie. Ik kan niet boos op jou blijven." Ik probeer te glimlachen, dit alles is mijn schuld! Ze kon wel dood zijn! Ze pakt mijn kin beet zodat ik haar moet aankijken. "Alsjeblieft geef je zelf niet de schud van dit Zayn."

"Maar-" ze onderbreek me met een kus en als ze stopt kijkt ze me aan met een vragend gezicht, "oké we houden er over op." Ze ik zachtjes in haar oor. In mijn ooghoeken zie ik Evi naar de rond staren met Niall die haar vast heeft. "Maar misschien moet je je excuses aan Evi bieden."

Haar ogen schieten naar Evi, "wat heb ik gedaan?!"

"Je zei in je dronken bui dat ze geen goede moeder zou worden. Dat ze een bitch was met een kut kind in haar baarmoeder."

Fleurs adem stokt, "serieus?! Oh nee." Ze wil opstaan, maar ik duw haar weer terug. "Blijf liggen, je mag nu niet gaan staan."

"Maar ik moet naar haar toe-" ik schud mijn hoofd en loop zelf naar Evi toe, "ze wil met je praten." Zeg ik tegen haar. Ze probeert te glimlachen, maar ik zie dat het haar nog steeds pijn doet.

"Kan dat niet morgen?" Zegt Niall, hij blijft haar vast houden. "Ik wil niet weer dat ze zo'n opmerking tegen haar hoofd geslingerd krijgt." Evi kust Niall op zijn wang, "het lukt me heus wel schat, Fleur is bijzinnen nu, toch?"

Ik knik, "alleen een kater en nog wat duizelig."

"Oké." Zucht Niall en hij laat haar los, "succes."

Evi's P.O.V (4 maanden zwanger)

Ik loop maar Fleur toe die me glimlachend aan kijkt, "hey." Ik ga naast haar zitten en pak naar hand. "Gaat het al goed met je?" Ze knikt, "alleen wat duizeligheid en hoofdpijn, maar Zayn zou een aspirientje maken."

Het is even stil en ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen, Zayn zei dat ze haar geheugen kwijt was. Tenminste het meeste van gister is weg, toch zijn sommige punten gebleven. "Evi?" Ik draai me maar haar toe en ze gaat recht op zitten. "Het spijt me."

"Voor wat?" Zucht ik.

"Voor wat ik zei en deed, ik wist het niet meer Evi, maar Zayn vertelde het me. Ik wist niet wat ik zei, ik wist niet wat ik deed. Het spijt me echt zo erg. Evi je word een super moeder en ik hij van je baby. Je bent een geweldig persoon echt waar, geloof me alsjeblieft. Het spijt me."

Ze heeft tranen in haar ogen en mijn hart smelt, ik weet dat ze het meent. "Het is al goed Fleur, het deed pijn, maar ik vergeef je. Ik zie dat je het niet meende, je was dronken."

Ze kijkt me verbaast aan, "echtwaar?"

"Natuurlijk je bent mijn vriendin." Ik trek haar in een knuffel. Het is weer goed.

Anouks P.O.V

Samen met Louis ben ik in het bos opzoek naar eten voor morgen, we hebben al heel wat, maar Louis vind het nog steeds niet genoeg. "Louis lieverd, ik wil terug naar huis we hebben wel genoeg eten." Ik plof neer tegen een boom aan en sluit even mijn ogen.

"Anouk ik wil alleen nog wat bananen voor Harry."

Ik rol met mijn ogen, Harry en bananen. "Dan moeten we eerst een bananenboom zoek Lou."

"Gevonden." Ik open mijn ogen en zie hem in een boom tegenover ons klimmen. Ik volg zijn blik en zie een paar trossen bananen bovenin de boom. Hij moet nog een hele klimbeurt om daar terecht te komen. "Louis kijk alsjeblieft uit, als je valt dan-"

Het gebeurt allemaal heel snel, Louis grijpt mis en laat plotseling los. Hij laat een gil ontsnappen en valt naar beneden. Als hij op de grond terecht komt schreeuwt hij het uit van de pijn. Ik ren naar hem toe en zie hem naar zijn been grijpen.

"Louis?!" Ik raak in paniek als ik hem in zoveel pijn zie.

"Waar doet het pijn?" Ik kniel bij hem neer. "Been." Kan hij nog net zeggen voor hij weer op zijn lip bijt van de pijn.

"Kan je staan?" Hij pakt me beet en probeert te staan, maar zakt direct weer in elkaar. " Mijn been! Ik kan niet lopen."

"Ik haal Liam, blijf liggen!"

Hij rolt met zijn ogen, "of ik een andere keuze heb."

Meteen ren ik naar het huis om Liam te halen, waarom moest hij die stomme bananen toch zo nodig pakken voor Harold?!

-------------------------------
Jeeee hoofdstukje.

Ik ben volgende week even van wattpad af, alleen met schrijven enzo, want ik heb mega veel toetsen en heb aardrijkskunde ook al verprutst. Dus ik moet me even op school focussen.

Wat vonden jullie ervan?

Xx Romy

Teen camp 2 | One directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu