Fleurs P.O.V
Liam stort zich direct op Esmee en begint haar te sussen, "lieverd niet huilen, alsjeblieft, het komt goed echt waar."mZe knikt en staat weer op, "het spijt me dat ik zo uit viel, ik kon er gewoon niet tegen. Fleur het-"
Ik onderbreek haar direct. "Jij hoeft geen sorry te zeggen Esmee, het is niet jouw schuld, ik koet sorry zeggen, het spijt me echt heel erg. En je mag zo boos zijn ask je wilt op jij, maar Liam kan er niks aan doen."
"Liam het sp-" wil ze nu ook tegen Liam zeggen, maar die onderbreekt hem met een kus.
Ik en Zayn sluipen dus maar even weg, het komt wel weer goed met hun.
+ ~ + ~
Ik glimlach naar Zayn, we zitten samen een film te kijken, nu zou je denken waar halen we het stroom vandaan, en het water enzo. We hebben inde moeder een stroom generator die zoveel stroom bevat, en een water generator voor het water, als het opeis zitten we zonder stroom en water.
Daarom word Lucy ook boos als ze ons zo samen ziet,mze drukt meteen de tv uit, "we moeten het stroom bewaren, we kunnen het niet op maken aan onnozele dingen zoals een film. Ga iets nuttigs doen, help Anouk met de was Fleur."
We gebruiken nu de nog wasmachine, maar het zal niet lang meer duren voor we op rivier water gaan om te wassen.
Ik kijk naar Zayn, ik wil niet weg gaan, het is weer het zelfde gevoel als vroeger. Ik zend Lucy een blik en wijs naar Zayn. Lucy schud verontwaardig haar hoofd en loopt weer weg.
"Zayn, hoe gaat het nou eigenlijk?"
"Hoezo?"
'Nou gewoon."
Hij haalt zijn schouders op, "eigenlijk heel goed, ik ben weer een vrij man."
Ik laat mijn schouders hangen, oké hij vind me niet meer leuk, ik had hem al lang vergeven, ik weet dat hij nooit meer zo tegen me zal liegen, maar het is zo te zien te laat, hij voelt niks meer voor me.
"Ik ga Anouk helpen met de was." Mompel ik, dan loop ik met een gebogen hoofd weg.
Lucy's P.O.V
Ik en Harry lopen door dit bos heen opzoek naar waar bomen zij met vruchten, we nemen wat mee en de rest laten we daar hangen, voor de volgende keren, we hebben nu nog eten, maar we kunnen wel wat fruit gebruiken, zodat we dat voedsel ik blik dat we mee hadden genomen kunnen bewaren.
Harry is net wat aan het plukken als we een raar geluid horen. Het kijkt wel een vogel?! We hebben hier nog geen veel dier gezien, zouden hier veel dieren zijn? Dat maakt me bang, straks komt er een aap binnen in het landhuis.
Als Harry net de Appel plukt vliegt er een vogel naar hem toe en gaat zitten om zijn hoofd, het is een groene vogel, zo'n kleur groen Van de bladeren aan het begin van de lente. De vogel zit in het haar van Harry te pikken met de snavel, zo te zien vind ze het leuk om mee te spelen, ik moet moeite doen om mijn lachen in te houden, dit zier er ook zo komisch uit!
Harry slaat de vogel uit het haar, maar de vogel gaat weer in zijn haar zitten, ik proest het uit, het tafereel is te grappig.
Harry kijkt me frustrerend aan "vogel please ga van mijn haar af, ik weet dat het leuk is om mee te spelen, maar ik heb Het nog nodig om Lucy mee in te pakken vanavond,"
Wonder boven wonder luistert de vogel, maar de hij blijft wek bij Harry vliegen.
"Al ze vind je leuk Harry." Het is een ze, dat zie je aan de kleur (verzin maar wat)
"Zo zie je maar weer dat alle meiden me leuk vinden." Plaagt Harry me.
"Kunnen we haar niet houden?!" Smeek ik.
"Houden?! Ze vliegt toch wel achter me aan, toch uhm."
"Lola?" Stel ik voor.
Harry schud zijn hoofd, "nee uhm..."
Dan weet hij het, "Nimmeke."
"Nimmeke?"
Hij knikt, "Nimmeke. Kom dan Nimmeke." Die vogel luister ook nog.
Nou, Harry en zijn Vogel geweldig!
----------------------
Haha sorry voor dat laatste stuk, het moest ff zo.Comment, vote❤️
I love you all💕
Xx Romy
JE LEEST
Teen camp 2 | One direction
FanfictionEr is al een jaar voorbij sinds de laatste dag op het kamp. Al een jaar en er is bijna niks verandert, tot Anouk het idee heeft om opnieuw zo'n kamp ervaring op te lopen. Als ze ergens afgelegen bij een strand een huisje huren en iedereen opbellen w...