020: Een mededeling

584 37 16
                                    

Lucy's P.O.V (1 week zwanger)

Met een kreun draai ik me voor de zoveelste keer om in bed. Ik heb de hele nacht niet kunnen slapen, n het is nu alweer half negen 's ochtends. Ik maakte me te veel zorgen, zorgen om mijn baby.

"Lucy, wakker worden." Harry's stem lijkt wel een engelen stem. Ik kreun en wrijf in mij ogen, dan doe ik ze open en kijk in de prachtige ogen van mister Styles.

"Hai." Zeg ik met een schorre ochtend stem. Ik snap niet waarom, maar Harry vindt die stem sexy.

"Ik had een vraagje voor je." Ik ga rechtop zitten en rek me uit, "vertel."
Hij zucht, "wanneer wil je het aan de rest vertellen?"

Ik haal mijn schouders op, "Fleur weet het toch al en is slecht in geheimen bewaren, dus wat dat je van nu. Direct als we naar beneden gaan. Wat maakt het ook uit." Hij glimlacht, "het maalt me vrolijk dat je je niet voor ons kind schaamt."

Ik knik lachend, "laat ik er maar af komen dan kun jij de trotse vader spelen."

+ ~ + ~ +

Na 5 minuten lopen we de trap af naar beneden. Iedereen zit al weer aan de groet tafel en kijkt op als ze ons zien.

"Voel je je al wat beter Lucy?" Vraagt Anouk bezorgt.

Ik knik, "ik ben nog misselijk, maar ik moet wel eten." Logisch anders verhonger ik en het kind.

"Wij hebben een mededeling." Floept Harry er uit als we allebei zitten. Ik pak onder tussen een broodje.

Evi kijkt naar Niall, "wij ook." Zegt ze blij.

"Wij zijn weer samen." Zegt Niall en hij heeft haar een kus in haar nek.

"Geweldig." Ik klap in mijn handen van blijdschap.

"En jullie mededeling?" Vraagt Fleur.

"Oh niks bijzonders ik ben zwanger enzo." Ik probeer heel onverschillig te lijken, maar ik weet dat ik straal van blijdschap. Ook Harry die naar me zit glimlachen van oor tot oor, hij legt zijn hand op mijn buik.

"Zwanger?!" Roept Evi uit.

"Geweldig." "Gefeliciteerd." "oh god." Ik krijg van alles naar mijn hoofd geslingerd net als Harry.

"Nou man, nu krijg je inplaats van microfonen poepluiers." Roept Lous lachend naar Harry.

De enige die wat in paniek kijkt is Anouk, "hoe wil je bevallen? We zitten op een eiland waar we niet afkunnen?!"

Iedereen is meteen stil en raakt een beetje in paniek. Het probleem dat we vast zitten is terug gekeerd. Nina en Eline hebben niks gezegd, en die flessenpost komt waarschijnlijk pas over een jaar ergens aan.

"Ik weet het niet. We zien dan wel weer, dat is pas over negen maanden."

Iedereen knikt en het is even stil tot Liam zijn mond open trekt, "we zitten hier al een maand en voor mijn gevoel is niemand naar ons opzoek." Zayn klopt op Liams rug, "het komt vast goed maat."

Hopelijk.

"Hebben jullie al namen bedacht?" Vraagt Evi uit het niets.

"We weten het pas een dag Evi. Nee nog niet voor ons kind."

Esmee bemoeit zich er mee, "hebben jullie er aan gedacht dat het ook een tweeling kan zijn?"

Ik kijk Harry verbaast aan, nee daar heb en we nog niet Over nagedacht. Een tweeling?

"Hoe kunnen we dat nu eigenlijk zien? We hebben niet zo' machine ding." Vraagt Harry.

"Simpel." Komt Anouk er tussen. "Als de Baby kan schoppen, schoppen meestal beide baby's met alle twee de voeten. Je kunt dat voelen of het een tweeling is. Dat kan ongeveer bij 3 maanden geloof ik." (Verzin dit gewoon hoor)

Ik kijk Harry vrolijk aan, "tweeling lijkt me leuk." Hij knikt, "dat zullen we bij de derde maand weten schat."

Louis' P.O.V

We zitten allemaal buiten met een kampvuur. We hebben het over van alles, maar we vervelen ons een beetje. Dan schiet er een geweldig idee bij me te binnen.

"Jongens! Weten jullie wat we al lang niet meer gedaan hebben?! Doen of waarheid!" Esmee kijkt meteen angstig naar Liam. Tja niet zo'n goed ervaring.

"Weetje waarom we dat niet meer deden Louis? Omdat het altijd verkeerd afloopt." Zegt Anouk lachend.

"I know, maar nu zijn we allemaal nuchter. Hoog uit Zayn is wat aangeschoten, maar Fleur past wel op hem." Iedereen kijkt me nog steeds aan alsof ik gek ben, maar toch doen we mijn lievelingsspel.

"Doen waarheid aan Harry." Het is Liams beurt.

"Waarheid."

Liam denkt goed na, "welke deel van Lucy vind je het lekkerst?"

Harry lacht, "haar lippen en haar borsten."

+ ~ + ~

Na veel beurten mag de dronken Zayn eindelijk een vraag stellen, "doen of waarheid aan Anouk?" Sist hij. Fleur kijkt een beetje bezorgt naar Zayn uit haar ooghoeken. Het lijkt inderdaad alsof hij elk moment kan neervallen.

"Doen." Lacht ze. Ze geeft een knipoog naar me waarvan ik zin heb om haar te kussen.

"Make out met mij." Zijn sissende stem bevalt me niet. Anouk kijkt wat twijfelend, "het hoeft niet lieverd."

Ze schudt haar hoofd, "nee ik doe het wel."

Ze loopt naar Zayn en gaat tegenover hem zitten. Dan zucht ze en begint hem te kussen. Hij drukt duidelijk zijn lippen meer op de har dan zij doet, dan duwt hij haar in het zant en gaat op haar liggen. Ik zie dat ze er niet prettig bij voelt en hem probeert weg te duwen.

"Jij bent zo hot Anouk." Zijn dronken stem schalmt over het eiland.

"Laat me los." Probeert Anouk als Zayn haar bikini top los probeert te maken. Oké nu is het genoeg. Ik trek Zayn van haar af en duw hem weg.

"Ben je gek geworden maat!" Schreeuw ik naar hem. Hij staat op en veegt het zant van zijn broek. "Waarom bescherm je haar, ze is een perfect fuck buddy voor mij. Net als ze is voor jou. Only a fuck buddy."

Dan wil hij weg lopen, maar valt hij neer. Harry en Liam dragen hem naar huis met Fleur die opvallend stil is achter hen aan. Ze doen hem wel onder de douch. Ik loop naar Anouk die staat te trillen. Ze kijkt me in paniek aan.

"Ik dacht dat het weer ging gebeuren." Ze huilt en ik geef haar een knuffel.

Wat een leuk spel.
---------------------------

Pffff ik ben dood moe

Maar hier is weer een update.

Hopelijk vinden jullie het boek nog leuk haha.

Comments en votes maken me blij

I love you all ❤️

Xx Romy

Teen camp 2 | One directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu