Anouks P.O.V
Louis en ik zijn al uren in het bos opzoek naar Fleur, maar er is geen spoor van haar te bekennen. Louis stelt steeds voor om naar huis te gaan,maar ik wil nog even door zoeken. We hebben pas over een kwartier afgesproken bij het huis.
"Anouk, het begint harder te stormen. Straks raken we gewond, laten we naar huis gaan."
"Er gebeurt niks." Zeg ik zachtjes. Je hoort de angst in mijn stem, ik ben bang voor stormen, maar we moeten Fleur vinden.
"Anouk.." Zucht Louis weer. Ik draai me boos naar hem om, mijn make-up is helemaal uitgelopen en mijn haar staat alle kanten op. "Luister eens Louis. Ik ga hier niet weg zonder Fleur. Jij mag gaan als je wilt."
Ik wil boos weg stampen, maar hij pakt mijn arm vast. "Als jij door wil blijven zoeken doe ik dat ook, ik blijf bij je, tot je zegt dat ik weg moet." Glimlachend kijk ik hem aan, "bedankt." Ik kus hem een paar seconden tot mijn blik op iets bij een boom in de verte valt.
Meteen ren ik er naar toe met Louis achter me aan gehold. Als we dichterbij komen zie ik dat er een mens ligt. Als ik en Louis nog dichterbij komen zie ik wie het is. Fleur.
"Fleur?!" Ik ren naar haar toe en luister aan haar pols.
"Haar hart klopt nog, maar ze kan elk moment onderkoelt raken. Ze is zo koud." Louis trekt zijn jas uit en slaat het over haar heen. Even wil ik protesteren, wat als hij het koud krijgt, maar ik begrijp dat Fleur nu veel belangrijker is. Louis tilt haar op, "we moeten naar het huis." Mompelde hij tegen me.
Zo snel we kunnen rennen we naar het huis.
Lucy's P.O.V
Met mijn hand voor mijn mond ren ik voor de vijfde keer naar de wc om over te geven. Ook voor de vijfde keer ga ik na hoe dit kan, ik heb niks raars gegeten en dit kan niet door mijn ongesteldheid komen. Over mijn ongesteldheid gesproken, wanneer komt die. Hij hoort deze week te komen, maar, het komt er niet echt van.
"Lucy?" Harry komt binnen terwijl ik mijn tandenpoets om die vieze smaak uit mijn mond te krijgen.
Ik spuug mijn tandpasta uit en spoel mijn mond nog een keer om, "ja?" Ik hoor dat mijn stem zachter is dan normaal, ook is die wat schor.
"Is alles goed?"
"Beter als in de ochtend." Mompel ik.
"Oké, ik uhm vind dat je moet weten dat Fleur zoek is en de rest haar zoekt."
Mijn ogen worden groot en ik kijk Harry verbaast aan, "is ze zoek? We moeten haar ook gaan zoeken!" Ik wil de badkamer uit rennen, maar Harry houd me tegen.
"Ho dame, jij gaat nergens heen, je mag pas weer naar buiten als je beter bent en dat ben je kennelijk niet."
Ik rol met mijn ogen, "het is gewoon een griepje Harry."
"Griepje of niet jij blijft binnen."
Plotseling tilt hij me op en brengt me naar onze slaapkamer, hij stopt me voor de zoveelste keer in en ik begin te zuchten.
"Ik ben niet moe Harry." Na dat ik die zin heb gezegd moet ik plotseling gapen. Harry probeert niet te lachen om de Ironie.
"Ik zie wel dat je lacht Styles."
"Ga maar slapen Lucy. Maak je niet te veel zorgen om Fleur, we vinden haar wel." Precies op dat moment horen we beneden Anouk schreeuwen, "Harry! Kom! Het is Fleur! Ze is helemaal onderkoeld! Wat moeten we doen?!"
Harry stormt naar beneden en ik spring ook uit bed, ik moet ze helpen, maar ik word tegengehouden door een heftige steek in mijn buik.
Zayns P.O.V
Ik, Esmee en Liam komen net aan lopen bij het huis als we Evi en Niall er al zien staan.
"Geen Fleur?" Vraagt Esmee.
Ze schudden beiden hun hoofd, de moed zakt me weer in mijn schoenen. Hoe stom kon ik ook zijn?!
"Help!" Horen we opeens een stem dichtbij schreeuwen. Het is geen Fleur, maar Anouk. Achter haar loopt Louis.
Als ik wat beter kijk zie ik Louis iemand optillen. Het is Fleur!
"Jongens Fleur is onderkoelt. Ze is buitenbewustzijn, haar pols is zwak en onregelmatig. Ook haar huid is bijna helemaal blauw."
Ik ren naar Louis en neem Fleur van hem over, meteen rennen we naar binnen. Anouk die achter me loopt roept Harry. Wat moeten we doen? Ik heb hier geen verstand van, en zo te zien niemand hier.
"Harry, weet jij wat we moeten doen?"
Hij schud paniekerig zijn hoofd, "leg haar op de bank." Stelt hij voor.
Ze is helemaal nat van de regen, en ze haalt veel te langzaam adem
Plotseling horen we iemand van de andere kant van de kamer roepen, het is Lucy.
"Wat zijn jullie aan het doen!"
"Lucy lieverd ga weer naar bed." Probeert Harry, maar Lucy loopt naar ons toe.
"Ik weet wel wat we moeten doen Styles! Pak al het aluminiumfolie Anouk, Esmee maak een warme, maar niet te warme thee. Het moet extra zoet zijn. Zayn, Harry, Liam help haar te verplaatsen naar de badkamer. Ze mag niks bewegen, anders kan ze een warmtepomp krijgen."
We tillen haar op naar de badkamer eenmaal aangekomen laten we haar op een handdoek zakken.
"Niall vul een fles met warm water, doe er maar drie." Schreeuwt Lucy met haar schorre stem. Dan richt ze haar tot ons, "jullie moeten haar uitkleden, die koude natte kleren moeten uit, alleen ondergoed mag ze aanhouden.
Ik had liever dat de jongens niet het lichaam van mijn meisje zagen, maar het moest. We trekken haar kleren uit tot ze in haar ondergoed zit. Anouk komt aan met aluminium folie.
"Pak haar in in aluminiumfolie en de ledematen apart." Zegt Lucy zachtjes. In min ooghoeken zie ik Harry bezorgt naar haar kijken.
Als we klaar zijn komt Niall met de warme flessen. "Zet een tegen haar kruis. Een op haar borst en een bij jaar voeten."
We doen wat ze zegt, ongeveer een minuut later horen we Fleur kreunen.
"Ze komt bij, zorg dat ze niet weer weg valt!" Schreeuwt Lucy.
"Fleur " fluister ik in haar oor.
"Zayn." Zegt ze zachtjes terug. Ze opent haar ogen en kijkt verbaast om haar heen.
Op dat moment komt Esmee met de thee, een zoete geur overspeld de badkamer.
"Laat haar dit langzaam drinken, niet te snel." Zegt Lucy zachtjes.
Esmee geeft de thee aan mij en ik zet het bij Fleur haar mond, "kleine slokjes lieverd."
Ze knikt en begint langzaam te drinken. Meteen begint ze te rillen.
"Ze rilt dat is goed, dat betrekt dat ze het temperatuur verschil merkt." Legt Lucy uit.
Ik laat haar nog een slok drinken en ze begint weer te rillen, "het komt goed lieverd. Je bent veilig bij mij."
Ze glimlacht en drinkt nog een slok, "bedankt."
---------------------------
Tussen mijn toetsen door weer een hoofdstuk voor jullie. Hopelijk vonden jullie het leuk, want de eerst van de week krijgen jullie even niks, ik moet nog een paar toetsen maken en leren, dan is het vakantie en krijgen jullie meer!
I love you😘
Comment please wat je er van vindt en wat je denkt, votes stel ik ook op de prijs.
Xx Romy
JE LEEST
Teen camp 2 | One direction
FanfictionEr is al een jaar voorbij sinds de laatste dag op het kamp. Al een jaar en er is bijna niks verandert, tot Anouk het idee heeft om opnieuw zo'n kamp ervaring op te lopen. Als ze ergens afgelegen bij een strand een huisje huren en iedereen opbellen w...