Proloog

1K 39 7
                                    

Voor de duidelijkheid, als je deel 1 nog niet hebt gelezen doe dat Eerst anders snap je er niks van. Xx rootje23

_____

"Ik wil met z'n allen weer zoiets meemaken Esmee, ik mis ze en ik merk dat Niall Evi mist en Zayn Fleur."

Ik haal mijn schoudersop, "organiseer dan wat. En ik weet niet of Zayn Fleur wel zo mist, hij heeft een nieuwe vriendin dus-"

"Ja, dat is een goed idee Esmee! Ik organiseer gewoon een bijeenkomst en dat landhuis van Louis. Dat huis dat afgelegn op het strand staat, de Tour van de jongens is toch bijna afgelopen. Dan komen zij ook. Een perfect idee."

Mijn zus pakt meteen haar mobiel erbij om mensen te bellen.

"Anouk, luister je wel, ik weet niet of he-"

Ze luisterde niet... Duidelijk niet.. En ik weet niet of dit wel zo'n goed plan was van haar...

________

Het is al een jaar voorbij sinds de laatste dag op het kamp. Al een jaar en er is bijna niks verandert, tot Anouk het idee heeft om opnieuw zo'n kamp ervaring op te lopen. Als ze ergens afgelegen bij een strand een huisje huren en iedereen opbellen word het een groot drama.

Met liefde dat verloren gaat, maar ook liefde dat weer opbloeit. Met haat, vriendschap, testen, verdriet en het belangrijkste geheimen.

Wat gebeurt er als de geheimen onthuld worden?

-----

Het word duidelijker, geloof me!

Love you all ❤️

Xx Romy

Teen camp 2 | One directionWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu