Vyskočila som z postele a vbehla som do Zarinej izby. Aj keď je náš dom zabezpečený, jej krik bol nepríjemný a ja som nevedela, čo sa jej mohlo stať.
Zara bola v izbe sama. Našťastie kričala len zo spánku.
"Ššššš, je to len sen."
"Elliot!" vykríkla a z očí jej tiekli slzy
"Zara vstávaj. Len sa ti to sníva."
Trocha som ňou zatriasla a to ju prebralo.
"Kde som? Elliot? Je v poriadku?"
"Elliot je v kóme, Zara."
"Nemohol...nemohol to prežiť. Krv.....všade. Debby, krv!"
"Zara, upokoj sa, som s tebou. Povedz mi čo sa ti snívalo. Uľaví sa ti."
Povedala mi o jej nepríjemnom sne, v ktorom Elliota zavraždili veľmi krutým spôsobom. Bolo to silné aj na naše skazené, mafiánske žalúdky. Rozhodla som sa, že zvyšok noci zostanem pri nej. Uložila som sa k Zare na posteľ a hladila som jej chrbát. Čakala som, kým sa jej ustáli dych a zaspí. Nad jej snom som si nedovolila premýšľať. Zahnala som všetky zlé myšlienky a uložila som sa do pokojného, bezsenného spánku.
Ráno si Zara zo sna pamätala len útržky. Vedela, že sa prebudila, ale chcela vedieť celý sen a tak som jej prerozprávala to, čo som sa od nej dozvedela v noci. Rozhodli sme sa po raňajkách zájsť k Elliotovi do nemocnice a zistiť niečo nové. Od dnešnej noci som si viac ako istá, že Zara pociťuje niečo k Elliotovi ale nebudem ju tým týrať. Začnem, až keď sa Elliot preberie. Naposledy keď som bola v nemocnici doktor nevedel odhadnúť ako dlho to bude trvať. Leží tam už pár týždňov a ja dúfam, že bude čoskoro doma.
~~~
"Poďme ho najprv skontrolovať, potom pôjdem nájsť nejakého doktora."
Vošli sme do Elliotovej izby a Zara na sekundu zamrzla v pohybe. Predpokladala som, že sa jej pripomenul jej sen, ale hneď ju to prešlo a sadla si na stoličku k posteli. Ja som sa postavila k jeho nohám.
"Ahoj Elliot." pozdravili sme ho "keby si nás tak mohol počuť a rozprávať sa s nami. Aj keď, neviem tie tvoje otravné reči..." dodala som na odľahčenie situácie. Obe sme sa zasmiali a ja som sa vybrala nájsť nejakého doktora.
ZARA
"Keby si ma tak mohol počuť a odpovedať mi. Dnes v noci som mala hrozný sen a bála som sa o teba. Bože to je také hlúpe. Si otravný, provokuješ ma stále, máš hlúpe narážky a aj tak mi chýbaš. Asi je so mnou niečo zle. Zlé citové rozpoloženie. Možno mi ťa je len ľúto...rozprávam akoby si ma mohol počuť."
Na ruke som pocítila jemný dotyk. Mala som dejavu z noci. Zdvihla som zrak a videla som Elliotovu ruku pohnúť sa. Najprv len prsty. Držala som ho za ruku odkedy Debby vyšla z miestnosti a vyplatilo sa mi to.
"Elliot počuješ ma?"
Nič.
"Elliot neštvi ma a pohni tou prekliatou rukou ešte raz."
Myknutie prstov. To je dobrý znak.
"Elliot ak ma počuješ, prosím pohni ešte raz rukou."
Tlak. On mi stlačil ruku! V tej chvíli vošla Debby s úsmevom na perách a usmiala sa ešte viac, keď videla môj úsmev. Dúfam, že nesie dobré správy.
"Prebral sa. Síce iba na chvíľu, ale vraj je to výborné znamenie."
"Kedy?"
"Dnes v noci."
"Práve pohol prstami a stlačil mi ruku." vtedy sa Debby pozrela na naše spojené ruky a zavolala zdravotnú sestru.
DEBBY
Všimla som si ako ho celý čas drží za ruku a usmiala som sa. Dúfam, že je šťastná. Možno som chvíľami bezcitné stvorenie a odpálim každého, kto mi vojde do cesty, no na ňu nedám dopustiť. Je to moja spása a pomoc odkedy sme sa prvýkrát stretli. Nedám na ňu dopustiť, spravím pre ňu všetko a spravím všetko preto aby bola šťastná.
Zavolala som zdravotnú sestru dovnútra a povedala som jej, čo sa stalo.
"To je ďalšie dobré znamenie. Určite na neho rozprávajte a všímajte si ďalšie zmeny. Počuje vás aj keď je v kóme a potom sa môžete pozhovárať, koľko si z toho zapamätal. Hláste mu novinky o jeho kamarátoch. Možno ho to skôr preberie." žmurkla na nás malá ryšavá sestra a odišla z izby. Videla som ako Zara zbledla, keď spomenula to, že nás počuje.
"Idem skontrolovať ľudí, mali sme tam nejaké ponuky. Dáme si dnes spolu obed?"
"Áno. Ja ešte chvíľu ostanem a potom prídem za tebou do budovy."
Možno to bolo znamenie. Ten sen sa jej sníval, keď sa Elliot prebral a podľa snára to znamená, že bude žiť dlho. Neverím na tieto výklady snov, ale dúfam že tento bude správny.
KAMU SEDANG MEMBACA
Ženská mafia
PertualanganSú najhorší a zároveň najlepší. Ľudia ich nenávidia. Ale oni sú šťastní a bohatí. Čo viac si želať? Majú ochranu až kým nezostarnú. O ich blahobyt bude postarané aj po smrti. Som vodca tejto mafie - ženskej mafie. Som Debby Petingsnová.