LUCAS'Saku melabuhkan punggung dibirai katil, nombor telefon ten aku dail dengan segera .
tidak sampai lima saat, panggilan aku terus diangkat oleh ten . bagus ten lee! kau tahu aku perlukan kau sekarang ini .
" yes lucas? kenapa call aku ni? ada problem ke? "
" haah memang ada problem ni hahah . aku nak mintak tolong kau dengan dejun tengok-tengokkan mierae esok, cukup sahajalah korang perhatikan dia dari luar rumah . esok harinya ten, aku kena jumpa dengan orang tua tu dan serahkan mirae tapi kau tahu kan aku taknak? jadi esok aku akan jumpa dengan orang tua tu dengan kun dan winwin perhatikan aku dari belakang, takutlah aku kalau orang tua tu tiba-tiba apa-apakan aku kan? jadi .. boleh kau sampaikan plan aku ni dekat yang lain-lain? "
" mm begitu ya, baiklah aku dapat apa yang kau arahkan . dont worry bestie aku akan bagitau plan ni dekat yang lain, see you tomorrow! night! "
" thankyou bro, goodnight too "
" no problem "
ttutttt-
terus panggilan dimatikan, aku melepaskan keluhan lega.
badan aku disandarkan di kepala katil sambil meletakkan lengan kanan aku diatas dahi, memikirkan apa yang bakal jadi pada hari esok .
aku berdoa sangat orang tua jahanam tu tak jumpa mirae sebelum aku bunuh dia!
sekali lagi aku lepaskan keluhan, ah sudah lewat malam ini, aku kena tidur . selamat malam dunia .
ღ
NO ONE'S
kini lucas, kun dan winwin berada disebuah tempat yang agak terpencil tetapi lokasinya masih dekat dengan banglo lucas . ya, disinilah lee youngtae arahkan lucas untuk berjumpa dan seterusnya menyerahkan mirae kepadanya .
" ah orang tua ni tak sampai lagi dasar- " kata lucas sendiri .
" weh kun hyung, winwin hyung korang pergi sorok dekat belakang dinding tu dulu .. kalau orang tua tu serang aku, baru korang datang okay? " kata lucas kepada kun dan winwin .
mereka berdua hanya meangguk faham sebelum terus ketempat yang ditunjuk oleh lucas tadi .
selepas 10 minit menunggu akhirnya lee young tae datang ketempat tersebut, penat juga lucas, kun dan winwin menunggu .
kini, nak sahaja lucas belasah orang tua ini cukup-cukup . lambat betul dia nak sampai, menyusahkan .
" ya bagus lucas, ini yang aku mahu! " kata youngtae sambil menepuk bahu lucas, bangga sungguh dia dengan lucas .
YOU ARE READING
badboy. ©
Romance"aku culik kau buat sementara waktu, jangan risau aku takkan apa-apakan kau." completed, by © gyuilvy ── 2O2O.