LUCAS'Shari pun sudah nak larut malam, jadi aku kenalah balik, makan apalah perempuan ty nanti? aish, tapi takkanlah dia tak reti masak kot?
bila teringat balik, ini dah hari kedua aku tinggal dengan dia jadi ada lebih kurang 23-24 hari sahaja lagi .
" hm mirae, mirae .. "
ah sekejap kenapa aku mengeluh untuk perempuan ni? ani, jangan fikir bukan-bukan lucas! terus aku tekup mulut aku yang puaka ini .
ah aku keluar inj bukannya buat apa-apapun saja, mau ambil angin sekejap, ah lepastu ada lah aku beli barang-barang dapur sedikit hahah.
hari pun sudah nak dekat malam , aku decide nak balik rumah . Kang makan apa la perempuan tuh .
terus aku masuk ke dalam perut kereta dan menuju ke banglo .
ღ
" aku dah bali- "
ah sekejap- kenapa rumah ni sunyi saok kejap , asal sunyi ? oh yelah perempuan tu kat atas kot hahaha .
" oi mirae , turun woi aku lapar la ! kau masak sekarang ! "
sunyi lagi kan sepi , tiada jawapan .
" oi mirae ! berani eh kau buat - buat tak dengar bila aku panggil ! memang nak kena kau ni ! "
terus aku naik ke tingkat atas dan menuju ke bilik dia .
" WOI- "
huh? kenapa tak ada orang? ah dalam bilik air mungkin tapi- pintu bilik air terbuka ..
" mirae! yah mirae-ah! kau dekat mana?! "
aku turun semula ke tingkat bawah dan pergi ke luar halaman rumah, mana tahu dia ada dekat luar tengah siram pokok ke?
yah tak ada orang juga!
tiba-tiba aku teringat yang aku tak kunci pintu rumah tadi- ah dia dah lari ke?!
ok not now lucas, think postive! dia tak mungkin lari, dia takutlah dengan kau!
tapi kalau dia tak lari kenapa dia tak ada pula- yah sah-sahlah dia memang lari!!
" ARGH! " jeritku frustasi .
tak boleh jadi! aku kena cari perempuan tu sampai dapat, habislah aku kena marah dengan orang tua tak sedar diri tu nanti .
kau tunggu perempuan, bila aku dah jumpa kau- mampus kau aku kerjakan! ini wong yukhei lah! kau jangan berani nak main-main dengan aku!
" bodoh punya perempuan! kau tunggu kau! kau memang tak akan lari jauh! "
terus aku capai kunci kereta dan melangkah keluar dari rumah. nak pergi mana? pergi cari perempuan sial itu lah!
𝘁𝗯𝗰✰
YOU ARE READING
badboy. ©
Romance"aku culik kau buat sementara waktu, jangan risau aku takkan apa-apakan kau." completed, by © gyuilvy ── 2O2O.