Bună. Nu cred ca a-ți observat dar de ceva timp (adică mult) nu am mai frecventat deloc Wattpad-ul.
Am avut mici (,?mari) probleme și le-am rezolvat.
Sper ca v-am lipsit mult și ca nu a-ți putut dormi de grija mea. (pe naiba😂😂😂✌️).
Bun, am vesti bune. Cu care sa încep......
Pai încep cu alea proaste:1. Nu o sa postez decât de 2 ori pe săptămână din păcate pentru ca nu am timp, având în vedere ca am 23 ani și serviciul ma bate la cap.
2. Postările vor fi cam scurte gen 5000 cuvinte presupun. (dar cred ca partea buna este ca o sa existe suspans.. Gen capitole scurte=suspans). Sau cel mai probabil nu o sa ma mai urmăriți. 😞😞😞😞😞😞❣️.3.AVAND ÎN VEDERE CA AM LIPSIT CEVA, trebuie. Sa va dau ceva bun pe care s ail digerati rapid. Capitolul va urma imediat.
Acum partea buna:
1. Puteți sa îmi scrieți în privat când doriți. Eu sunt disponibil de acum.
2. Am o dedicație speciala de făcut. (LaryBlue) dacă nu ma înșel. Ma gândesc mereu la ea. De când i-am promis un capitol special, îmi tot vine în minte.
3. Abia aștept sa fac Cartea nr. 3 din Jeff the killer.
Am multe idei și aștept sa le pun în practica.Si........
Aștept mesaje dacă sunteți doritori sa ma vedeți,.... Măcar în poze....
Aștept comentarii ca la următorul capitol sa îmi vedeți moaca de om ✌️😂
Mulțumesc ca ma urmăriți în continuare și ca îmi citiți cărțile mereu. Sunteți uimitori.
CITEȘTI
Psycho love(Jeff the Killer)
FanfictionO continuare a cartii Psycho(Jeff the killer) ......