Nu Te Uita În Ochii Lui

117 4 0
                                    


Ma trezesc cu o mare durere de cap și îmi pun mana pe frunte. Oare ce naiba o avea capul asta? Ma doare rău.
Stai! De ce sunt în pat? Jeff era lângă mine în pădure...     De ce sunt în pat?
Staiiiii!!!! Jeff era lângă mine în pădure????
Oare o fi pățit ceva rau?  Sau Slenderman l-a omorât deja?
Trebuie sa merg jos sa vorbesc CU slender și sa aflu mai multe. Nu mai pot sta. Nu mi-o fi mie drag arătarea de Jeff, dar nu îl pot lăsa. Mai ales ca trebuie sa ma răzbun pe el pentru tot ce mi-a făcut în trecut și poate pentru ce o sa mai îmi facă. Pentru el încă sunt o victima. Corect? Deci nu trebuie sa ma las vânătă și nici sa îl omor pe individ. Pentru ca da, el are cuțit, eu abia țin lingura pentru ciorba în mana. Deci cam mare diferență.
În fine. ...

Cobor în living vrând sa îl caut pe slender și ma pomenesc cu Jason în fata mea.
Eu:0 _ 0
Jason: 0 _ 0

Eu:Da-te te rog din calea mea. Am treaba.
Deodată sunt luata de mana și trântit de perete.
Jason: Tu ce cauți aici prințesă? *Soptise acesta *
Eu: Slender!!!! *tip tare*
Am țipăt de frica pentru ca venise aproape de gatul meu. Imediat se teleportase Slender în spatele lui Jason și îl luase pe sus cu o tentacula.
Fug spre slender și îl strâng de mana ca să ma apere, făcând o față de copil mic. Slender doar ma privește și îl arunca pe Jason de perete fără sa își ia privirea de la mine.
Ma ridica în brate și ma pune pe canapea.
Jason lesinase lângă scări. Dormea asa de bine nenorocitul.
U-am spus lui slender despre Jeff și ce s-a întâmplat(nu chiar tot) și l-am întrebat ce s-a întâmplat cu el. El mi-a răspuns ca i-a scăpat.

Continua sa ma privească parca în alt fel. Nu îmi puteam da seama deoarece nu avea ochii, sprâncene și gura, dar totuși...... Decât sa îl întreb sa se simtă inconfortabil, mai bine las lucrurile cum sunt deja.
Situația e bine acum.

Slenderman:Nu îți face griji. Masky și Hoodie sunt în căutarea lui. Nu o sa scape de ei.

Eu:Pai as vrea totuși sa îl lăsați în viata dacă se poate.

Slenderman:Daca se poate? Nu cred ca se poate. Dacă nu știai este dușmanul nostru de când s-a răzvrătit.

Eu:Cum adică?

Slenderman:Ohhh... *se face comod pe canapea și ma priveste* Și el locuia înainte cu noi. Era unul de-al nostru pana când a avut într-o noapte o scăpare specifica lui, dar mai intensa și a încercat sa ne omoare pe fiecare.

Eu:Wow....

Slenderman:Majoritatea nu dormeam, eram la vânat. Cine ar fi vrut sa doarmă era fripturica pentru Jeff. Eu am venit în ultimul moment sa o apar pe Sally de Jeff. Încă puțin dacă mai dura și nu mai era azi cu noi micuța Sally.

Eu:Sigur trebuie sa existe o explicație pentru toate astea! Nu trebuie iertat dar sunt sigura ca dacă am vorbii cu el sigur s-ar rezolva totul.

Slenderman: nu mai pot risca sa se întâmple ceva cu Sally sau cu oricare. Kagekao plecase după faza asta și Judge Angel. Dacă o sa plece toți o sa rămân singur ca înainte. *se uita în alta parte*.

Eu:Nu o sa ramai singur. O sa fiu eu cu tine și restul. Toți te iubim. - +*îl îmbrățișez tare*

Slenderman: Ma iubiți? *întreabă mirat*.
Îl privesc și nu zic nimic. Oare am greșit când am zis asta sau ce? Cred ca am exagerat puțin.....

Slenderman:Criminalii stau aici ca să nu fie găsiți și politie și ne tratam doar cu respect. Atât.

Eu:0_0 ups.......
Scuze. Nu asta am vrut sa spun. Îmi pare rău.

Slenderman:Știu exact ce vrei sa spui! *ma îmbrățișează usir*.

Roșesc la fata și îl privesc cu coada ochiului și îmi trec numai faze erotice prin cap. Ce naiba!!!!! De ce?  
E asa de cald acum... Moale și cald

Psycho love(Jeff the Killer)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum