Întâlnirea Cu Un Vechi Prieten

288 11 5
                                    

Zgomotul era din ce în ce mai aproape de urechile mele. Puteam spune ca e chiar lângă mine, dar nu era asa. Îmi ocolise copacul. Nu puteam vede cine este la fata, dar știu ca atunci când am întors capul am văzut hanoracul alb care îmi trezise multe amintiri. (groaznice).
Imediat mi-am dat seama cine putea sa fie presupusul individ. Știți bine cine ar putea fi. Da. Jeff the killer.
Ar fi fost prea groaznic sa fie chiar el, adică ce ar cauta el tocmai aici. M-a găsit?
Imediat îmi vine în minte amintirile cu el, când fugeam pentru viata mea de el, și când îmi făcuse și trecusem prin chinurile acelea groaznice create doare de însuși el. Atunci prinsesem o ura foarte mare fata de el. Îl priveam cum mergea și speram sa moara imediat. Dacă privirea mea ar ucide, crede-mă, era mort acum. În acel moment imediat după flshback-ul amintirilor mele, îmi doream sa ii fac rău, sa se simtă exact cum m-am simțit eu atunci.
Sângerând și fără speranta. Eram ca o marioneta așteptând sa mi se taie sforile și sa fiu dezasamblata. Un sentiment ca cineva te rapide de la casa ta și sa fi forțată sa înduri chinurile alea groaznice.? Nici nu îmi trece prin cap sa îl las în viata.
Deodată ma ridic și strig tare la el.
-Hei față căzută! *strig eu și dau semnale sa ma vada*.
El se oprește imediat ci se întoarce lent spre mine. Chiar dacă era cam departe îl puteam zării cât de cât.
Stătea nemișcat și parca... Fără viata.
Asa și trebuie . Mort sa îl vad.
- Vrei sa știi cine sunt? *strig eu nervoasa spre el*Sunt cea care te v-a ucide în noaptea asta.
Liniștea era așternut după terminarea frazei mele. Nu primeam răspuns de la el, și m-a enervam,
Ma gândeam ca dacă vrea sa ma atace ce o sa fac. Conta sa ma și protejez de el, nu numai sa atac.
Începe deodată sa rada tare. Rasul sau de psihopat îl pot auzi și acum din flashback. *îmi pun mainile la cap și inchid ochii*.

De ce mi se întâmplă asta acum? Atâta durere din amintiri!! Doare! Ohh....
Imi ridic capul și îl privesc. Imediat fuge spre mine și scoate și cuțitul sau faimos și ma pune la pământ în mai puțin de 2 secunde. Nu aveam cum sa ma apar sau sa tip fiindcă îmi pusese mana la gura.
Avea asa de multa forță pentru un bou retardat,. Handicapatul dracu de prost.
Îmi pusese cuțitul la gat și ma privea sadic.
Aveam fata alba cu un rânjet din care curgea sânge proaspăt....
Continua sa rada tare, iar când își dădea seama cine sunt se oprise și rămăsese masca, continua sa ma tina cu forța de gura sa nu tip.

Liniștea era din nou printre noi,. Nici unul din nou nu scotea nici o vorba. (mai ales tu fa proasto).
Deodată îmi da drumul la gura și eram gata sa tip la Slender sa vina sa ma ajute cu retard-Jeff-ul asta.
Imediat se apropie de fata mea și ma săruta. MA SĂRUTA!!!!!! (❤️)
Eram roșie la fata. Ii puteam simți și lui fata, era și el la fel ca mine. Lăsase cuțitul jos și cu ambele mâini ma prinse de fata și ma săruta lung și senzual. Era asa de bine.... Ohhh... Atât de bine și fierbinte de parca toți nervii dispăruse imediat când ma atinsese cu buzele.
Continua sa ma sărute mai apăsat de data asta. Părea ca ii plăcea mult, și nu o făcea doar pentru ca e un criminal. Părea ca ii pasa.
Dar de unde atâta afecțiune dacă nu ma cunoaște? Nu îmi explic? M-a torturat de atâta timp și m-a rănit și sangeram.... Iar acum ma săruta???
Ceva nu e bine aici? Am omis eu ceva din amintiri?
Sau nu îmi amintesc esențialul.
Eram prinsa în gândurile mele, când nici nu îmi dau seama ca Jeff era cu o mana pe sub fusta mea, direct pe picioare și continua în sus. Nu ma puteam mișcă, eram paralizata cu totul. Era as ade bine, era foarte cald și săruta și bine al dracu prost.
Îl strângeam de hanorac și simțea asta, parca nu vroia sa ma lase sa plec de acolo. Parca a așteptat momentul ca să ma prindă acolo sau sa fim noi doi din nou.
Stai.....noi doi din nou? Sânge? ..... Chinuiala.....? . Tortura?.... Legata cu lanțuri și lăsată sa mor de foame?
El începea sa sărute din ce în ce mai tare, era excitant în toată regula, și bagase mana sub fusta direct pe chiloțeii mei și începea sa frece tare.
Gafaiam tare și eram deja închisă.
II fut una cu genunchiul în Jeff Junior, și îl las lat peste mine. Îl dau jos repede și o șterg de acolo. Eram foarte excitanta și încălziri. Îl urăsc ca a făcut asta. Cum își permite sa îmi facă el asta mi-e? Poate ma răpit el acum ceva timp, dar asta nu înseamnă că mai sunt jucăria lui.
Fug cât de tare pot ca să ma îndepărtez de el. După vreo 5 minute de fuga intensa ma opresc fiindcă simt ceva tare în buzunarul fustei.
Era chiar cuțitul lui Jeff. Se pare ca am și un breloc de la Nenea Jeff. Cred ca la cât de e citat era și-a uitat și capul treb sânii mei. Sper ca nu.... Doamne.....
Ma plimb cu cuțitul lui Jeff în mana prin pădure pana dau de conacul lui SlenderMan.
Ohhh doamne. Sunt asa de excitanta ca as sării și pe un copac acum (da' hoooo mânzoooo, ușor tata).
Glumeam, nu as fi chiar asa de disperata.
Eram toată roșie la fata, abia mergeam, și norocul meu este ca zăresc conacul în fata mea după ceva timp de mers.
Deschis ușa și imediat îl vad pe Slenderman cum sta în prag și ma așteaptă. Ma pomenesc imediat cum sunt luata pe sus de tentaculele lui mari.
-Îmi poți spune unde ai fost pana acum? *spuse el nervos, descheiat la cămașă și gesticuland*Îmi faci multe probleme de când am semnat pactul. Nu ma asculți deloc.

"Arata asa de drăguț când se enervează și tipa la mine, este asa de sexy cu cămașă descheiata......"
Deodată vad cum din pielea lui alba, devine roșie și rămâne stana de piatra în fata mea.
Zâmbeam ca dementa când îl priveam și îl vroiam în brate. Mai ales cu tentaculele astea care îmi dau idei.... Multe idei de pus în aplicare...
Deodată îmi scăpa cuțitul pe podea și Slender, își atinteste privirea spre el. Îl ridica cu o tentacule și apoi ma privește. Când spre mine, când spre cuțit.
" Când ai plecat nu aveai nimic asupra ta. De unde ai cuțitul asta? Spune el, încercând sa îmi citească gândurile.
" M-am luptat cu Jeff în pădure și am luat un suvenir pentru data viitoare"spun eu știind ca sigur îmi citește gândurile acum.
Rămăsese masca din nou. Chiar dacă nu avea chip știam ca a căscat gura.
" Cred ca glumești. E a doua oara când îl întâlnești și ești în viata? De necrezut! " spuse el mirat.

Ma trage spre el și ma privește fix în ochii. Nu am idee de ce face asta dar eu nu ii vad ochii. Funny XD

Încerc sa ma desfac din strânsoarea de tentacule și reușesc cu succes. Cu ocazia asta îl îmbrățișez. (da'bine fa. El probabil ca o sa te omoare ca ești o amenințare, da'tu I-al în brate).
Rămâne surprins ca am făcut gesul asta fata de el. Adică știu ca este un monstru, dar m-a aparat pana acum și m-a lăsat în viata când bine mersi putea sa îmi rupă capul.
-Mulțumesc! *exclam eu bucuroasa.
El doar ma da la o parte și se teleforteaza cu mine sus în camera mea. Ma așează în pat și îmi pune mana pe cap, arătându-și "afectiunea".
El stătea pe o margine de pat gânditor.
Imediat încetează cu mângâierea când observa ca am adormit și îl prind de mana înainte sa se ridice.
Ma privește lung așteptând sa zic ce am de zis.
-Dormi cu mine! *spune eu in timp ce ii zambesc*.
Imediat ma pomenesc cu o tigaie în cap și adormita am fost pana la răsărit..



Dedicație pentru LaryBlue. (sper ca am scris bine). Aștept mesaj.

Sfârșitul capitolului acesta.

Urmează altul în curând.

Psycho love(Jeff the Killer)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum