*Dupa o noapte lunga nedormita *
Buna dimineata eu. Cea mai frumoasa raza de soare de pe pamant si plina de buna dispozitie.....imi spun mie pentru a incepe ziua ok. M-am gandit neincetat la Faza super ciudata de ieri ai nici acum nu pot imtelege multe. Ar trebuii sa il intreb pe tipul ala inalt....SlenderMan...dar daca ii pun o intrebare proasta si ma omoara??? Nici asa nu ii bine deloc.
Pe Ben sau jason nu indraznesc sa ii intreb pentru ca astia m-ar viola in loc sa imi raspunda la intrebari. Deci nu.....
Cred ca mai ramane Sally sau cativa Baieti...sper sa nu fie perversi ca cei doi....
Nu prea as mai vrea sa merg acolo....in casa aceea. Cred ca nici drumul nu il mai stiu cum trebuia....Defapt nici nu il stiu...Am ajuns acolo din intamplare.
Habar nu am daca acum m-ar primi.cum se cade sau m-ar omori imediat. pana la urma sunt friminali si nu au mila de nimeni. Sper ca va fi bine.....
Acum vreau doar sa il gasesc pe Jeff.....Oare SlemderMan stie de jeff? L-a i intalnit vreodata? Ar fi interesant daca mi-ar raspunde la cateva intrebari despre el.....Offf..Jeff......Sper doar sa fi real si sa nu ma insel.As fi foarte dezamagita daca as afla ca tu nici nu existi sau ca nu ai exista vreodata....As ajuge sa fiu cea mai zezamagita fata din lume..
Am decis:Am de gand sa-l intalnesc pe Jeff the Killer. Defapt....sa-l.gasesc....Eh.....
Simt ca daca l-as intalni as ficea mai fericita din lume. Doar sa nu fiu victima lui...atunci nuas mai fi fericita....Sau sa nu fie ca Ben si jason ...ca nici asa nu mai e ok. Nu am de gand sa fiu supusa perversitatilor lui. Cine ar vrea??
Merg la baie sa imi fac rutina zilnica si apoi sa ma imbrac normal...Normal....v-ati prims?
Ok.....Trec si prin bucatarie putin unde sunt socata de o scena . Imi atintesc ochii spre tata care avea sange pe maini.
Raman muta si imi indrept privorea spre mama care aducea servetele pe tru tata.
-Poftim dragule! spuse mama imgrijorata. lasa o sa treaba. Apasa bine sa opresti sangerarea.
-Mama? spun eu...ce se intampla?
-Nu iti face griji!Spuse ea zambi d usor..Tatal tau va fi bine. A avut o zi grea.Zi grea? Dar e dimineata abia! .....
-Esti sigura mama? i treb si ma uit la ochii ei speriati.
-Sunt sigura. zbeste uaor apoi preseaza usor mana insangerata ca apoi tata sa dea un geamat usor.ec repede de acolo ,iar mana incepea sa vorbeasca cea cu tata . Incep sa alerg repede spre padurea ude ar fi acel spital abandonat.
Ajung destul de departe de casa mea.....si privesc inapoi gandindu-ma la faza mama. Parea schimbata pentru cateva momente .
Gandurile mele isi faceau iar aparitia....Eram total pierduta in ele. nu stiam.multe raspunsuri la intrebari si nu stiam ci e mi le-ar putea da. Slender ar fi singura solutie...Dar doar dupa ce vin de la spitalul acela. doar daca il gasesc.....
Mai merg ceva,timp de 40.min.....si ma plictisesc destul de tare. era si calm dar totul adia vantul.
...Cotinui sa mai merg. Ma uit la ceas si observ ca era 9: 25. Am de gand sa gasesc acel spital idiot si sa-l intalnesc pe Jeff. Vreau asa de.mult sa-l intalnesc incat as fi dispusa sa fac orice e posibil sa ii vorbesc.
Ma opresc usor si ma asez langa un copac umbros unde imi pun putin castile si ascult.muzica......Singurul lucru care nu ma framanta este
.......ca am.o buna dispozitie acum...nu stiu de ce. adica dupa cate am patit......nu e normal
*Dupa 1 ora de plimbat spre "spital"*
Doamne cred ca innebunesc. Articolul spune ca pe aici...Umde dracu eee????? Sa mutat spitalul????😡😡😡Cred ma imi vine rau. Ghinion si iar ghinion...Daca o tin tot asa fac 100 de ani si spitalul tot nu il gasesc.Fir-ar..........
Biata asta de tot rahatul.....Deodata se aude niste fosnaituri la spatele meu.Ma imtorc repede,iar nu era nimic. de data asta se sude dupa un alt copac,.....
imi aduc amimte ca ultima data Ben facea asa. Imi apare un zambet pe fata si strig spre acel copac.
-Benjamin!
Fosnaitul se opreste brusc si nu se mai aude timp de 3 minute. Aud un marait...
Apoi imi dau seama ca nu era Ben...Fug cat de departe de locul ala oriunde ar fi.Nu stiu un..de.....dar doar sa nu ma atace oeice era acolo....
nici nu observ ca in fata mea se infatiseaza un spital imens...
Alerg spre el si plang de bucurie de l-am gasit insfarsit....
Deschid usile repede si la fel de repede le inchid. Inca se mai aude trantitul usilor in ecou....si se aude si se aude.......
Eram cu fata spre usile care le-am inchid,apoi puteam auzi linistea care bantuia spitalul acela. Ma intorc usor spre holul acela care parea ca din filmele horror.....
Fac pasi inceti inainte cu picioarele tremurande. Ochii mei erau larg deschisi si speram ca Jeff sa fie acolo si nu.....
Habar nu am ce mai simt....Adica vroiam sa fie acolo,dar nu vroiam sa ma omoare sau sa ma sperie la culme. cum ar face oricine......bolnav..
Ochii mei priveau lung holul groaznic ,vechi,plin de praf si de mizerie,si paturile de acolo groaznice. Imi imaginam ca fiind abandonat trebuia sa arate in halul asta,dar nici chiar asa.
Deodata ma ia o mare durere de cap.......si cad din picioare imediat atinga.d podeaua plina de praf.
Gem tare tinandu-ma cu mainile de cap. ma rugam doar sa inceteze si sa ma lase in pace. Era cea mai dureroasa durere de cap. La fel cum a aparut asa si dispare. Rasuflu usurata ai ma rific de jos greu si ma scutur usor.
Ochii mi se maresc imediat ,inima mi se face cat un purice iar corpul imi tremura cand...
Se ude un ciocanit in usa din spatele.meu...
CITEȘTI
Psycho love(Jeff the Killer)
Fiksi PenggemarO continuare a cartii Psycho(Jeff the killer) ......