Revederea

820 62 25
                                    

Ciocanitul se opreste brusc....apoi liniste...
Deja tremuram toata...adcia sper sa nu ma credeti vre-o lasa dar chiar nu mai puteai....
.....rasuflu usor...apoi incerc sa ma uit dupa orice ar putea fi....Jeff......sange.....cadavre....
dar.nimic.......liniste si pace.
Ma intreb cine ar putea fi la usa...hmmm.....
mai bine nu....
Imi fac curaj si merg usor pe hol.....
inaintea mea palpaia o fparte mica lumine de la vre-un bec. Acum ma tot gandesc...daca spitalul era abandonat de ceva timp...cum mama măsii mai palpaie ala?!?
In timp ce mergeam usor....pasii mei se auzeau foarte clar si tare....nu purtam tpcuri,dar tot se auzeau fparte bine. La fiecare pas facut de mine ,parca cineva inainta in spatele.meu.
B

ataile inimii erau la fel de aceelerate ca si cand Jeff ar fi in spatele meu. Inghit in sec si continui sa merg. Simteam cum sunt privita....
Priveam podeaua si era foarte murdara, la fel si pereti si....totul..... dar un mic detaliu tradeaza ca Jeff a fost aici....Sangele. Sangele pe jos. Nici pete foarte delicate de sange... nu multe ...dar indeajuns sa stiu ca am nimerit bine.
Acum mai ramane o problema. Daca il gasesc pe Jeff The Killer....de unde stiu daca nu ma omoara?! adica e un criminal...iar eu...o fricoasa....
Nu-l cunosc si nu ma cunoaste.....deci...mda.....o sa.mor sigur...dar hei......nu e niciun HEI.
Ajunsa la Acel bec vare palpaia slab ...il privesc si apoi privesc in jur....negru totul pentru ca m-am cam holbat la bec......ca o molie....
Incerc sa gasesc un intrerupator...dar nimic...sunt sigura ca acel curent sa dus de mult ,dar eu inca am sperante ...
.....
......
......
-Unde dracu e intrerupatorul ala?!!Vorbesc tare iar apoi .....simt ceva pe mainile mele ...ceva rece ca gheata....
M-am oprit o secunda si apoi nu am mai spus nimic....Am inghetat pur si simplu.
Imi era frica sa nu fie un cadavru....iar apoi sa lesin langa el....
-Aici! spuse in soapta o voce ragusita..iar apoi preseaza pe mana mea si lumina se aprinde imediat. Aveam ochii inchisi......pemtru ca imi era frica ca am dat de lup.Tremuram putin si acea voce stia asta..Stia ca imi era frica...foarte frica...si ii placea ce vede. Simtea frica prin mine. Il hranea!
Isi ia mainile de pe ale.mele si se indeparteaza fara a spune ceva....Ii aud pasii cum se indeparteaza apoi nu se mai aud. Imi fac curaj si imi deschid ochii usor ...ai privesc in jur.....lumina era la fel de slaba ca becul.
.....si palpaia usor....
Ma uitam dupa el,dar plecase. Rasuflu usurata si imi pun mana pe inima...
-Ce bine! spun eu usurata...Doamne..
-Ce e bine? spuse acea voce in spatele meu iar apoi ma imobilizeaza de maini.
Incremenesc imediat ce ii aud vocea si incep sa tremur din nou.
Asta ecea mai proasta zi din viata mea....acum ma va omori sigur....
...se apleaca isor si imi saruta gatul....iar eu incerc sa ma smucesc din stransoarea lui....
...-Usor frumoaso! spuse acea voce......Nu vreau sa te ranesc ...prea tare...
Cand am auzit lacrimile mi-au curs pe obraji....
-C...ce?Intreb eu speriata...
-Te...voi....diseca....draguta....spuse acela cu o voce soptita....
Il lovesc tare in picior si acesta imi da drumul injurand de toti mortii.
Fug repede de acolo spre usa de unde am i trat acolo...
Nu am apucat sa il vad la fata ,dar sigur era Jeff. Jeff the killer!Il realitate e mult mai fioros...
Ajunsa la usa....sunt trezita cu un cutit aproape de capul meu.....
-Stai sau mori!striga acela....
Incremenesc rapid si privesc cutitul cu sangele uscat pe el....
Aud pasii venind usor spre.mine,...usor si lenti....care ma va omori ....
Simt cum isi pune mainile pe spatele meu iar apoi pe sold....
Ii simteam fiecare atingere a sa.....fparte bine...chiar am. simtit si fiori....
Isi scoate usor cutitul din usa si il pune pe abdomenul.meu.....si imi sopteste la ureche....
-M-ai infierbantat!Spuse acela soptit la urechea mea...
Raman mirata...si continui sa privesc usa....
Acesta ma imbratiseaza pe la spate strans ....putand sa ii simt barbatia erecta....
Rosesc la fata ...si incerc sa vorbesc...
-Te vreau! spuse acesta frecandu-se usor de mine....Acum!
-Dispari! spun eu repede ....
Acesta se oprii putin si....incepe sa rada foarte tare....
Cred ca era vreo criza de-a lui .....

-Ce ai spus.micuto? spuse acesta inca razand tare. Intoarce-te si priveste-ma in ochii...
Acesta ma intoarce cu foarta si il privesc in ochii.....Erachiar El ..Era Jeff..Jeff the killer. As recunoaste oriunde Zambetul sau . ochii lui...si buzele sale.......
Jeff era socat.....se oprii de mult din ras...si era parca in soc.......
.......Il priveam inocenta....iar el speriat parca ......
Era un moment de liniste intre noi....
Ii priveam zambetul,parul ,ochii,si hanoracul plin de sange....uscat...
-J...jeff? intreb eu speriata....
-A.....A.....Amy.?intrebase el inca in soc...
-..d......de unde imi stii numele? spun eu mirata..
Keff ezita un pic apoi sare pe mine si ma imbratiseaza strans...aproape lasandu-ma fara aer.....
Amandoi eram pe jos...
-AMY! striga jeff foarte tare...
Il puteam simtii pe Jeff...asa de cald de data asta si....excitat...ii puteam simtii barbatia erecta....
..il auzeam cum plangea ...Jeff sa planga???Stai! cine eram eu?? Fac un criminal sa planga?? Ce fetita este....
-J..jeff te rog...spun eu incercand sa il dau de pe mine...
-Nu..te rog...lasa-ma putin....spuse plangand....
-Lasa-ma te rog....spun eu sprriata...
Jeff se opreste si se uita in ochii mei mari si imi spune usor...."Te iubesc"
Maresc ochii si nu imi vine sa cred ce tocmai a zic. credca tocmai visez.....sau e un cosmar..?
-C...ce???spun eu abia..cand Jeff ma saruta repede pe buze....
Nu imi venea sa imi cred ochilor...Jeff the Killer ma.sarutat?....nu e de bine...
..

Psycho love(Jeff the Killer)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum