Ma trezesc buimaca și cu o mare durere de cap și amețeală......indrug ceva și îmi pun mana dreapta pe cap.
Oare ce s-a întâmplat? Ce naiba ce cu durerea asta de cap?
Ma pun la loc în pat și ma învelesc bine sperând ca dacă mai dorm puțin îmi voi revenii complet. Imediat îmi aduc aminte de Jeff și tot ce s-a întâmplat și sar din pat direct în picioare.
-Jeff? Spun eu. Jeff e în pădure. Oare ce s-a întâmplat?
Imediat durere de cap apare și camera se învârte cu mine. La cum a apărut de repede a și dispărut.
Casa asta și chestiile din ea sunt tare ciudate. Am și amețeli acum și nu îmi mai aduc aminte mare lucru.
Observ oglinda din fata mea și vad cu ce sunt și eu îmbrăcată :Era o cămașă pe mine.,dar nu una de femei, ci una de bărbați. Cine naiba ar purta o cam.....
Nuci nu termin bine de zis ca tip imediat și ma fac roșie la fata și ma pun pe podea punându-i mâinile pe obraji.
Oare slender a ajut geija de mine? Nu m-a omorât?. Ma controlez bine sa vad dacă nu am tăieturi, Ceva. Spre norocul și surprinderea mea eram bine. Îmi era doar foame ca orice om.
Trebuie sa merg jos sa mănânc apoi sa vorbesc cu slender. Nu. Nu. Nu. Niciun vorbit. Sunt roșie la fata pentru ca a făcut un gest drăguț având în vedere ca e un monstru. Oare are suflet bun în el? Habar nu am dacă e asa, știu doar ca îmi e foame.
Cobor jos și îl observ pe Slender în bucătărie cu un sort pe el pregătind masa.
Ma observa și sar repede pe geam. Norocul meu era ca geamul era deschis.
-Ce faci aici? Întreabă E. Jack.M-am speriat ca dracu de el. Ma doare și mai rău capul de la căzătură pe pământ.
-Sunt bine. Spun eu evaziva. Aveam nevoie de puțin aer. Doar atât.
-Dar era geamul deschis! Exclama el curios.
-Aveam nevoie de mai mult atunci. Spun repede și ma ridic și plec.
II observ pe proxi-urile lui, toți cei 3 muschetari, ca al 4-lea s-a dus dracu. Ma ascund după coltul casei sa vad ce au de gând sa facă. Observ ca întra într-un tufiș mare apoi fug. Fiindcă îmi e foame și slender E în bucătărie, și nu am ce face, merg după ei. Poate sunt prietenoși cu oamenii fragili..... Poate...... Sper.....
Ajung aproape de tufisul ala și întru în el. Având în vedere ca sunt o lasă, ma cam bag în belele. Bravo mie*sarcasm*.
Când ies ii observ cum fug mai departe repede și unul dintre ei sare pe un tip.
Alerg repede spre ei ca să vad ce se întâmplă. Ma ascund după un copac din apropiere și încerc sa vad ce se petrece acolo.imediat vad ca se joaca cu un tip rănit. Nu este un peoxi, este un simplu om pierdut pe aici.
Eu prefera sa îl tortureze decât sa ajute pe cineva sa iasă din pădurea asta. Nu e corect. Ei au și arme și el nu are nimic. Nu poate sa facă nimic sa nu fie jucăria lor.
Poate doar sa tipe și sa geamă de durerea încasată în burta de picioarele lor. Masky se așează sa fumeze o țigare iar Hoodie se uita împrejur.
Ma întorc imediat sa nu ma vadă. Eu sunt exact ca acel tip pentru ei și pentru tot restul casei. O jucărie.
Daca ma vede o sa ma omoare vrea sa ma și pe mine.
Îmi fac curaj sa îmi întorc capul ca să vad dacă băiatul mai este în viata sau dacă pot sa îl ajut cumva. Poate le distrag atenția cumva pana fuge băiatul ca să rămân eu sa ii înfrunt.
Trezește-te fato! Ce naiba spui acolo? Cum sa înfrunți tu 3 proxy antrenați pentru a omori, și pe deasupra mai au și arme. Cum??? Tu nici bat nu ai ca să te aperi. Nimic!!!!!Îl observ pe băiat gemand pe jos, printre frunzele uscate. Deja nu se mai ghemuia de durere,sau zvarcolea. Stătea întins pur și simplu așteptând sa moara.
Nici nu observ ca Hoodie s-a furișat în spatele meu și ma luase de par, aruncandu-ma lângă băiatul întins pe jos.
Stau puțin și ma ridic nervoasa și i-au pistolul lui masky care era pe jos și ii i-au pe toți 3 la țintă.
-CE MORȚII MATII MA TRAGI DE PAR HANDICAPATULE! tip eu nervoasa aproape ca nebuna.
BA BĂIETE, DACĂ MAI LUI MANA PE PARUL MEU SAU PE MINE JUR CA TE OMOR CU MÂINILE MELE.Hoodie primește un glonț în picior iar restul se uita la mine fără sa intervină. Ii privesc și pe ei nervoasa pentru ca au vrut sa omoare un om nevinovat.
Hoodie tipa de durere și ceilalți nu reacționează. Oare nu le pasa de el?Chiar au sânge-rece?
Ma apropii sa ii dau în glonț în cap lui Hoodie. Sunt foarte nervoasa pentru ce a făcut. Ii pun pistolul la fruntesi ma pregătesc sa apăs pe trăgaci. El ma privește cu o oarecare nepăsare. Nu cred ca ii pasa ce o sa se întâmple cu el. Asa va fi.
Imediat vine Slenderman și ma oprește din a face vreo prostie. Tentația era mare sa apăs pe traci și sa scap lumea de un parazit... Dar a trebuit sa vina slender și sa ma înmoi toată....
Imddiat toate furia a dispărut și m-am înroșit la fata văzându-l.
Ma privesc și observase ca sunt roșie la fata. Oare o fi credut ca am febra?.
II înapoiază pistolul lui Masky și Masky îmi face semn sa ma uit la băiat.
Imediat cum ma uit observ ca a murit.... Avea un glonț în cap.
Ceeee????? Nu este posibil? Dar.... Cum??? Nu am făcut eu nimic. Nu e glonțul pe care l-am tras eu. Am tras unul în Hoodie. Atât. Jur.
Masky intervine:Da-mi voie sa îți explic:
Tu l-ai împușcat pe Hoodie în picior. Hoodie nu are glonțul cu care tu ai tras în picior. Vezi tu, arma mea este destul de puternica încât sa treacă prin orice țesut cărnos, chiar și prin lemnul gros precum trunchiul unui pom. Plua ca Hoodie nu era în poziția inițială când glonțul a fost tras. A fost exact în dreptul băiatului când ai tras. La cât erai de crizata nu ai observat ca printre nervii tai, ai curmat viata unui om nevinovat. Concluzie:Nu mai mai presus de noi, criminalii. Ești o Jucărie Deja Stricata.Auzind ce tocmai a spus ii privesc piciorul lui Hoodie când își ridicase blugii și observ ca atunci tipa de durere foarte tare ca ii se rupsese și osul ca sa tras glonțul.
Glonțul e în capul băiatului.....
.... Este.
.....
.....
Este.....
.........
..
Mort......
.....
.........
Eu l-am omorât......
.........
...........
Sunt...................
...............
Sunt o criminala..............
......
Nu se poate.
Slender vine imediat și pune mana pe capul meu și imediat leșin.