Bună. După cum știți am rămas tot eu cea vesela, cu viata mea de rahat și cu un singur dușman în minte:Jeff.
El este singurul meu motiv pentru care maenervez acum și rog creionul cu care desenez.
Recent am acceptat pactul idiot al lui SlenderMan și acum trebuie sa ma antrenez ca să devin exact ca cei 3 muschetari ai sai. Slender este, se pare, șeful în casa, dar nu este asa de strict. Avem voie sa facem multe chestii, dar cele periculoase nu, gen..... Sa nu moara vreunul de aici.
Am și mai nou o pasiune, sa zic asa pentru slenderman. Este drăguț într-o oarecare măsură și știe sa asculte și ador vocea lui joasa și calma. Nu vreau sa spui ca îmi place de el sau nu simt. Cred doar ca e drăguț.Închid caietul de notițe și oftez privindu-l. Ma gândesc într-una la Jeff......
Oare ce o face? Mai este în viata?.....
Pot afla doar dacă îl caut, fără sa ma ucidă. Asa ca am sa trec la antrenament ca să devin mai puternica ca el, sau măcar cât de cât ca să pot sa ma apar.
Unii o sa fie inpotriva antrenamentului meu (Ben care zice ca sunt slaba), sau alții care ma încurajează (Jason care da o șansă). Restul as putea sa zic ca nu le pasa. Indiferență chiar doare în casa asta.Imediat aud un bătut în ușă. Nu răspund și se deschide lăsând în urma ei un scârțâit lung. Nu întra nimeni în camera. Era doar negru în spatele ușii deschise. Nu puteam vedea dacă era cineva sau era o farsa.
Auzeam o șoaptă apoi ceva se face vizibil din întuneric.
Era Jason care întra în camera din bezna holului.
-Bună ziua doamna mea! Spuse acesta închizând ușa și rânjind.
-B... Buna. Spun eu privindu-l nedumerita.
-Te deranjez? Înainta spre mine pana la biroul unde scriam.
-Pai.... Deloc. Doar scriam câte ceva. Spun eu punând creionul jos pe caiet.
-Interesant. Ai vrea sa vorbim? Spune acesta aplecandu-se spre mine, zâmbind.Îl priveam în ochi și ii puteam observa culoarea ochilor. Asa de frumoși....diferit de al oamenilor obișnuiți. Galben..... Un galben frumos. Limpede..
-Sigur. Despre ce anume? Întreb eu curioasa continuând sa îl privesc în ochi.
-despre tot ce ne trece prin cap! Exclama el și imi întinde mana sa ma ridic de pe scaun.Îl prind de mana și ma ridic, apoi îmi trag mana. Îl privesc și oftez și ii cer sa părăsească camera îndată.
Acesta se oprește din zâmbit și se uita la mine ciudat.-Ce vrei sa spui? Întreabă el prietenos.
-În primul rand nu ai dreptul sa intri la mine în camera fără sa te primesc, și în al doilea rand nu ma poți aborda asa. Răspunzând-i la întrebare.Auzind asta se pune în genunchi și își cere scuze, întinzând mana sa îl iert. Îl privesc speriata oarecum de gest. Nu cred ca trebuie sa reacționeze asa fiindcă doar i-am atras atenția. E prea de tot. Cred ca eu am fost cea care a greșit. Parca îmi pare rău că face asta pentru mine și pentru ca vrea iertare.
-nu este nevoie de asta. Te iert oricum. Ridică-te și Dute la treaba ta! Îl prind de mana și încerc sa îl ridic ușor.Nu se clinteste. Fata lui era înspre podea și parca aveam un sentiment de rău augur în privința asta. De ce nu se clinteste? Ce am făcut greșit? Doar îl dau afara din camera unde dorm.
Deodată ma prinde de mana și ma trage spre el urmând sa ma stranga tare în brate.-Dar eu nu te iert! Șoptește el în urechea mea, care ma face sa îmi încete sângele în vene.
Oare ce vrea sa zică cu asta? Ce are de gând sa facă? Ce vrea de la mine?Deodată ma simt trântit la podea și el se urca peste mine. Draperiile se trag singure, iar becurile se sparg.
Tip când cioburile cad pe podea și fiindcă el ma strângea de încheieturi.
Era din ce în ce mai aproape, ii simțeam respirația, bătăile inimii și parfumul.....
Simțeam cum ma privea. Eu eram speriata, str asa și nu puteam sa fug nicăieri. Ma simțeam ca o pasare în colivie. Era foarte puternic în comparație cu mine.
Nu prea vedeam nimic în camera deoarece draperiile au fost trase, dar numai ochii lui straluceau. Acel galben frumos, plin de dorințe ascunse.....Se lipește de mine și îmi șoptește amenințări la ureche. Nu este prea frumos din partea lui, având în vedere ca el mi-a invadat spațiul. Îmi este frica mai ales ca e pervers și o sa facă vreo prostie.
Încerc sa ma zbat și sa ma eliberez, dar fără rezultat, din păcate.
Începe sa ma lingă ușor pe gat și ma mențină strânsoarea la fel de buna ca de prima data.
Nu puteam spune ca nu îmi plăcea, dar nu cu el... Un criminal care vroia doar fete inocente.josnic.....
Nu îmi venea sa cred ce se întâmplă defapt. El era cel care ma prinsese fără sa îmi dau seama în strânsoarea, iar eu eram prea naiva ca să cad în ea.
Cum s-a întâmplat asta? Parca trebuia sa fiu puternica. Parca....
Ma musca puțin de gat, la care eu scot un geamăt scurt.... Iar el auzind asta zâmbește și coboară.
Îmi rupe cu dinți tricoul de la gat în jos aproape de sâni.
-oprește-te! Spun eu direct. Nu e bine ce faci. Ieși afara din camera.
-Nu ai idee de când am vrut sa fac asta. Ești nebuna dacă vrei sa te las acum. Răspunde el imediat gâfâind puțin.
Nu mai îmi iese nici un cuvânt pe gura când aud asta.
Măresc ochii și parca deja îmi i-au adio de la statutul de fata cuminte și îl i-au pe cel de fata rea.
Nu vreau asta și plus ca nu îmi place de el.
... Îl vreau pe slenderman sa fie aici și sa ne despartă.
Îmi i-a ambele mâini și le tine cu o mana la fel de str a, iar cu celalata îmi pune mana pe un san și îl musca ușor.
II puteam simții blugii ca se umfla și ca se împingea în mine. De când e asta exictat? 🥵
Tot nu reușesc sa îl clintesc de pe mine. E ca un pirtoi mare și greu.
-Ai noroc în aceasta seara. Spune Jason fericit. O sa te rup și o sa mai vrei după.
Ce vorbe de golan are ciudatul. Și eu care ma gândeam ca se poate alege ceva de bine din el. Sper sa moara și sa se ducă dracu de aici și de pe mine.
-As vrea sa te dai jos de pe mine sau îl chem pe slenderman! Spun eu speriata.
-Acasă nu este nimeni. Spune Jason. Poți tipa cât vrei și poți chema pe cine vrei tu. Nu te aude nimeni și chiar dacă te-ar auzii ar veni și ei sa ni se alăture. Ești o delicatesa din care vreau sa gust cu pula mea.Nu pot crede ce se întâmplă. Un handicapat sta pe mine, și ma violează, iar eu stau și privesc? Nu pot crede asta. Ce sa fac?
Își freacă penisu de fusta mea și pare ca o sa iasă din blugi.
Deja ma excit.... Este asa de calm și ma face sa ma dezbrac......
-Știu ca ma vrei și tu. O sa vezi ce bine o sa fie când întra în tine. Spune Jason și se dezbracă cu o mana și își arata corpul musculos și bine făcut.
Sincer chiar arata bine prostul. Rămăsese cu blugii pe el și imi luase mâinile când ma ridica spre el și mi le pusese pe pieptul lui.
Isi împinge penisul din blugi în chiloțeii mei și ma pregăteam sa tip, când vine deodată și ma săruta cu foc. A fost asa de senzual....
Continua sa ma sărute și sa împingă, iar eu încercăm sa ies din strânsoarea lui. Observa ca vreau sa ies și strânge mai tare,fortandu-ma sa scot un geamăt de durere.
Cred ca doar de la sărut m-am umezit tare rău... Și ma face sa uit de antrenament și sa ma alătur lui.
Îmi măsea sânul sideja ii simțeam penisul ieșind din blugi.
Eram cam panicata deoarece știam ce o sa urmeze dacă a ieșit din blugi.
Imi ia ambele mâini și și le pune pe penis și începe sa frece tare la care geme la fel de tare.
Ma simțeam și eu e citata, și el lafel ca mine. Pare ca ma vroia tare mult, fiindcă tocmai ce marise viteza a și ejaculat pe mine.
Ma ia de par și ma ridica și ma pune în genunchi la care el se ridica.
Știam ce o sa urmeze având în vedere ca a făcut asta. Îmi plăcea momentul, dar nu era cine trebuia sa fie. Era doar un nimeni care ma excita tare.-Trebuie sa îl bagi pe tot în gura! Spune Jason lovindu-ma odată peste fata cu el.
Am rămas muta când am auzit asta. Nu am de gând sa fac asa ceva pentru el. Nu e corect. Nu sunt josnica sa fac treburi din astea.
Îl vedea cum și-l freacă tare în fata mea. Era asa de aproape de buzele mele ca îmi curgea pe buze lichidul sau cald. Parca.... Îl vroiam.... În gura.....-Haide. Doar deschide gura și întra singur. Spune Jason întinzându-siichidul le abdomen. Satisface-ma!
Continua sa și l frece, iar eu îl privesc odată apoi i l împing și ma ridic de acolo, el își ME tine echilibrul și fug spre ușa, la care vreau sa o deschis. Nu apuc deoarece ma prinde de talie și la lipsește de ea. Ii simțeam penisul între picioare mele. Se misca și era cald. Era mare și foarte tare.
Îmi bagase mana ușor în chiloței unde îmi masa pasarica și îmi baga 2 degete înăuntru. Gemeam tare și el ma împingea spre ușa, excitandu-se rău.
Ma gândeam cum se va termina povestea asta.
Ori ajung fututa peste tot și luata drept curva, ori îl lovesc cu ceva și gata.Am în plan dar nu știu facă va merge pentru asta.
Speram ca va merge.
CITEȘTI
Psycho love(Jeff the Killer)
FanfictionO continuare a cartii Psycho(Jeff the killer) ......