Sex Cu Slenderman

321 7 2
                                    

Ii spun ca o sa fac ce vre el și ma pun în genunchi și el își poziționează penisu sa îmi între în gura și gâfâie tare.
Îl privesc, zâmbesc și ii fac pe plac. Încep sa ii King penisu mare și gros la care el geme tare și își da și drul în gura și pe fata mea. Aștept pana gurge tot și ii cer sa ma mai lase sa încerc odată.
-Ce fata cuminte! Spune Jason excitat. Te vreau!!!! Te vreau acum!!!! Imediat. Ma ia în brate imediat și ma arunca în pat și se arunca și el peste mine. Îmi pune direct penisu pe fata și se freacă tare. Ii i-au penisu în gura și încep sa îl sug tare și sa ii gust aroma. Era uda toată și foarte excitanta. Ma simțeam fantastic.
Continua sa geamă tare și sa împingă penisu în gurae. A chiar dacă nu mai era loc, tot îl împingea.
Îmi ținea cu ambele mâini capul și împingea tare de tot. Se vedea ca era tare excitat.
Acum trebuie sa pun planul în aplicare. Ii scot pe izul din gura mea și îl frec tare și îl privesc în ochii zâmbind. El ma privește excitat rău și fierbinte.
II mai bag odată penisu în gura și acesta își da drul tare și mult în gura mea.
Geme și co tinua sa își dea drumul mult. Imediat îl mușc și îl arunc din pat.
Acesta cade pe spate pe podea și Tipa și geme de durere. Am ieșit imediat din camera și ma duc ediat la slenderman în birou sa îl omoare pe Jason.
Întru imediat în birou și trântesc ușa și o încui la care i-au o pauza și gafai sacadat.
Slender se întoarce cu fata spre mine mirat de faptul ca eram în biroul meu și în halul cum arătăm de sifonata. Îmi era rușine dar nu vroiam nici sa fiu găsită de Jason. Îmi era scârbă de persoanele ca el. Sa nu îl mai vad vreodată.
Slender se ridica și ma întreabă ce s-a întâmplat.
II spun tot și sper sa ma înțeleagă. Îl privesc cum se gândește și parca ma farmecă cum de arata asa de bine... Stai. Ce????
Ce naiba e cu gândul asta? Eu am zis asta?
Slender se ridica și se duce spre scaunul lui și se așează.
Eu eram excitanta și îmi era sa nu fac ceva greșit în fata lui.
-Îmi pare rău pentru comportamentul lui Jason. Problema se va rezolva imediat ce o sa dau de el. Spune slender man.
Asta ma calmat într-un final, dar tot e exitata sunt.
Deodată ma aprind cu totul și Ma apropii de slenderman si îl privesc la care și el se uita la mine.
Eram cuprinsa de stare foarte plăcută. Plus ca eram e citata la culme și trebuie sa fiu satisfăcută.
Ma privește mirat și nu spune nimic. Trec ușor peste biroul lui și îl i-au în brate. El îmi pune ușor mana pe cap și spune ca o sa fie bine. Îl cred, dar nu ii dau drumul deloc.

Simțeam ceva..... Pe lângă parfumul lui demenți.... Avea și el o mica problema cu blugii..... Erau umflați.
Speram ca ma așteaptă pe mine....
Ma apropii de fata lui și îl sărut pe obraz încet apoi ii pun ambele mâini de gat ca să încep aventura.
El ma privește mirat, dar tot ma respinge. Imediat cum vad ca face asta ii pun mana pe blugi, iar el deja rostește și ador asta.
-Nu este bine. Trebuie sa te retragi în alta camera. Spune slenderman. Pleacă.
-Nu plec de aici pana nj ma satisfaci. Spun eu și ii defac blugii și deja îmi fac de cap.
II scot repede pe osul mare și îl King ușor. Sincer, era mai mare ca al lui Jason cuult. Ced ca 30 cm era.
Nu am mai văzut unul atât de mare. Este foarte dotat slender. Sunt sigura ca ma poate satisface.
Slender ma privea și se abține sa zică ceva sau sa. Geamă. Cred ca și a dat seama ca îl doream. El nu știu dacă ma dorea la fel de mult,.....
Îl bag în gura imediat în încep sa sug tare. Simțeam cum se umfla în gura mea și cum se mișcă.

-n... N... Nu... Spune slender fiind rosu la fata.
Îl sug bine și îl lovesc de fata mea tare ca să îl excit tare. Îmi doream acum asa mult spermă lui. Foarte mult.
Măresc viteza și sug mai tare udandu-ma mult și curgând pe podea. Adoram sa îl vad excitat pe slenderman. Ii simțeam mana care era pună pe cap și o tentacule care își masa penisul.
-Trage-mi-o!spum eu. Atât era nevoie sa audă ca să ma arunce pe birou și sa îmi rupă chiloții.
Îmi ținea mâinile sus cu tentaculele, iar pensiul îl poziționat ca să între în mine. Era de ajuns sa gabe puțin ca să gem și sa gafai.
Îl freca de mine ca să îl umezeasca bine iar apoi când era gata îl baga unde era foarte fierbinte urmat de geamatul sau.
Simțeam cum sa strânge tentaculele de mâini și cum una dintre ele îmi mana sânii.
Când am vrut sa spun ceva mi-a băgat o tentacule în cura sa i-o sug bine.
Ediat începe sa o frece în mine și sa ma excite tare rău și sa ma umple de dorințe de sex și dragoste.....
Îl doream asa de mult și vroiam sa fac orice cu el. Îl vad cum își descheie camasa fiindcă s - a încălzit și începe sa îmi bage tentacule mai adânc în gura dându-i ochii peste cap.
Era asa de bine și de e citând. Speram ca să o fie repede dar o fost un preludiu lung și excitant.
Deodată mărește viteza tare și își da drmulin mine umplând-ma de spermă sa calda.
Continua sa îmi bage tentacule în gura și încete iar sa îmi penetreze vaginul cu tot cu seprma lui înăuntru.
Gemeam tare cu tentacule în gura și îl vroiam mai mult. Îmi dădea numai plăcere și asta era tot ce contează.
Numai când ma gândesc la camasa lui descheiat și la blugii lui umflația excit și mai rău.
Imediat ma prinde de par și mărește viteza și amândoi ne dam drmulu tare.
Chiar credeam ca biroul o sa se rupă, dar din fericire mai merge sa lucram pe el.
Se sprijină obosit peste mine, și ma privește.
Îl îmbrățișez și nu îl privesc... La un moment dat revin la normal și nu mai eram în flăcări. Eram doar eu.

-ce... Ce. Sa întâmplat? Spun eu.
Slender cade obosit pe scaun așezându-se. Întorc capul spre el și îl vedeam extenuat.
-Hei.. Ești ok? Spun eu. Îți e rău?.
-Îmi este foarte bine chiar. Spune el și ma privește în timp ce îmi pune mana pe obraz.
Asta a fost ciudat având în vedere ca e vorba de Slenderman.
Ma simt ciudat. Parca as fi făcut pe mine..... Stai!.... Ce????
II cer voie sa erg pana la baie și observ ca deja făcusem ceva cu slenderman. Ce????? Când s-a întâmplat? Eu? Sa facă sta? Ce?????
Eram toată roșie la fata și nu știam de unde pana unde.
Îmi era rușine sa dau ochii cu el. Ce sa fac......
Trebuie sa ma curat mai întâi la un dus.
....

Psycho love(Jeff the Killer)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum