O noua viata a început pentru mine. O sa încerc sa ma obișnuiesc încetul cu încetul pentru ca nu am de ales. O sa devin puternica, iar apoi o sa schimb eu regulile. Am un avantaj legata de faza asta. Slender a spus ca nu îmi poate citi gândurile. Deci e de bine. Nu știe ce gândesc acum sau ce o sa pun în practica.
Ce ușurare. Dacă ar ști ce gândesc ar da buzna în camera asta și m-ar face bucatele mici mititele.
Revenind la schimbare amea de look. Eu zic ca am început cu stângul. Am găsit doar culoarea neagra în sertarul de aici, deci logic ca nu am cum sa ma fac rosu.Deci par negru bifat, machiajul nu, având în vedere ca am genele lungi și fără Mascara. ... Pot murii liniștită.
De ruj nu e nevoie fiindcă buzele mele sunt deja roșii natural.Fara lentile deoarece îmi plac ochii mei.
Deci doar vopseaua... Ce mai schimbare fac și ei.... De tot rasul.
După expirarea termenului de pe vopsea trec la înec direct în dus și îmi caut haine potrivite după părerea mea, și totuși decente.
Recurg la o fusta neagra și un tricou negru. Adidașii vor fi aceeași cu șosete negre. (auzi, dar tu ți doliu sau ceva? ).
...
Deschid ușa frumos, încet și dau iar de clovnul ala de afara. Rămân stana de piatra. Când a mai întrat și asta aici?. Trântesc ușa repede și o încui. Bate tare în ușă și tipa la mine sa o deschid începând sa chicoteasca tare.
-A venit circul în oraș sau te-ai pierdut de turma? Strig eu la el nervoasa sa înceteze.
Asta din păcate nu a avut un efect calmant pentru el. L-a enervat rău, înainte fiind un moment de liniște.
Bate din ce în ce mai tare în ușă și apoi se oprește de parca murise.
Îmi ridic un semn de întrebare. De ce s-a oprit asa de brusc? Parca avea o mie de nervi. Acum nu mai are?
Deodată se aude un ciocănit fin în ușă după care vocea lui SlenderMan care îmi cere sa deschid ușa.
II îndeplinesc dorința și ii deschid. Era fix în fata mea și îmi cere sa cobor jos în bucătărie pentru cina. Îl refuz din păcate, chiar dacă îmi era foarte foame. Nu am de unde ști dacă e comestibil ceea ce a gătit sau dacă nu e otrăvit. Nu am încredere în oameni înalți ( no hate Please).
-Trebuie sa vi la masa. *spuse acesta calm și grijuliu. Dacă nu o sa vi o sa mori de foame iar aceștia îți vor manca măruntaiele goale. Înțeles?
Îmi baga asta o frica în oase.... Ce frumos convinge el o fata sa mănânce.
-Cred ca mi s-au întors măruntaiele goale pe dos! *spun eu încercând sa fac haz de necaz*.
-Te conduc! * spuse creatura făcându-i loc sa ies din camera*Îl urmez și ajungem în bucătărie unde erau fețe noi la masa.Toti își muta privirile spre mine, iar Slender ma sfătuiește sa ma așez la masa lângă el.
Fetita pe care am mai vazut-o pare prietenoasa, dar având în vedere ca locuiește cu ăștia, nu este inocenta. Sau da, dacă are grija Slenderman de ea.
Un tip cu o masca albastra pe fata, cu pielea neagra și hanorac negru., unul cu o masca alba și jachetă portocalie, iar celalalt cu o masca neagra cu ochii și gura roșie cu hanorac galben.Ce ciudați mai sunt pe aici.? Sper ca nu o sa ma omoare. Urăsc când toți se uita la mine. Încep sa ma panichez.
"Stai calma. Nu o sa îți facă nici un rău cât timp sunt eu aici.". Se aude o voce în capul meu calma. Cred ca e Slenderman.
"Da. Eu sunt! Trebuie sa mănânci ca să nu mori. Treci la masa pana nu îmi pierd calmul și cu tine" spuse el punând în farfurii și cu tentaculele pusese o farfurie cu mâncare la fiecare în fata."Parca nu citeai gândurile la fete. Îți încalc promisiunea?" spun eu ușor amuzata de situație, asezandu-ma la masa lângă el, în dreapta lui.
"Arată-mi respect altfel te voi ucide!" spuse el ușor iritat de gluma mea.
"Arăți drăguț când te înfurii" spun eu fără sa ma gândesc știind ca el încă îmi citea gândurile. Imediat rămâne masca și scăpa lingura de mâncare în farfurie.
Eu ma inrosisem la fata și lăsasem privirea în jos, iar el la fel uitându-se în alta parte.
CITEȘTI
Psycho love(Jeff the Killer)
Fiksi PenggemarO continuare a cartii Psycho(Jeff the killer) ......