Slenderman pov:
Dimineața începe atât de frumos. Pasarelele ciripesc și muzica lentă îmi inunda urechile cu armonie. Ceaiul care tocmai ce îl savurez da o nota suava în armonie cu muzica lentă.
Totul este atât de bine și relaxant... .Deodată se aude un zgomot puternic și scap ceaiul peste cămașă mea alba. Hmmm... Oare cine o fi făcut zgomotul acesta? Sper ca vrea sa moara sau îl omor eu.
Ma ridic de pe scaunul meu confortabil de la birou și ma duc spre acel zgomot.
Nu era spre mirarea mea când îl vad pe Ben peste copila. Îl ridic pe Ben de pe Amy cu o tentacule și îl așez pe canapea cuminte, cu o tentacule îl strâng ușor de gat.
Cu cealaltă tentacule o ridic pe Amy de jos.
-Mulțumesc mult! Spuse ea rușinat către mine.
Îmi întorc capul spre Benjamin. Ii cer explicații pentru acel zgomot și pentru ca violează intimitatea altora. Acesta doar râde și încearcă sa se strecoare din strânsoarea mea. Scot niște medicamente din buzunar și ii le dau sa le înghită.
-Gura mare spiridusule*încerc sa ii deschid gura.
Deodată ma apuca de mana și ma musca tare. Ii f*t o tentacule peste cap și tipa. Am prins momentul sa ii bag pastilele. Îl scap și de strânsoarea și imediat fuge. Se oprește pe scări și cade pe ele.Amy: °_°. Ce erau pastilele alea mai exact.? Calmante?
Eu:Sa zicem.. Somnifere.
Amy: °_°..... OkkVino cu mine în birou. O i-au pe sus și mergem spre biroul meuunde odată întrați o așez pe canapeaua din fata biroului meu.
Ea se uita curioasa la mine și nu spune nimic. Este ok. O sa spun eu destule și pentru ea.
Eu: Acum ca ești una de-a noastră, mai exact slujitorul meu, trebuie sa te antrenez ca să poți sa fi capabila sa ma aperi și sa te aperi singura de criminali.Amy: Nu cred ca sunt în stare de asta. Știu ca nu îți place ce auzi, dar mai mult nu pot face. Nu pot bate pe nimeni. Îmi e mila.
Eu:Îți înțeleg frustrarea. Cu gândurile asta nu o sa ajungi nicăieri. Trebuie sa începem cât mai repede. Eu sunt foarte înțelegător cu toți, mai puțin cu cei care sunt încăpățânați. *spun și trântesc un cuțit pe masa.
Amy:*priveste cuțitul tremurând. *Uite. O sa încerc. Dar dacă nu o sa fiu bună de asta?
Eu:Atunci sper ca sicriul și florile sunt pregătite.....
Amy:Știi.... Am vrut sa te întreb mai de mult.. Cum ai apărut tu? Adică cum a-ți apărut toți...?
Eu:Ce vrei sa spui? *îmi pun mâinile pe birou.
Amy:Adică în viata mea și apoi pe lume. La asta m-am referit.
Eu:*ezit sa raspund*. Trebuie sa vorbim despre altceva. Esențialul pentru care TU faci parte din echipa mea și ce îndatoriri ai tu.
Amy:*se ridica de pe canapea* O sa mi le spui mai târziu. Trebuie sa știu totul despre tine având în vedere ca o sa am grija de tine.
Eu: sa ai grija de mine? Trebuie doar sa ma protejezi copila. *ma ridic curios de pe scaun și ma apropii de ea*
Amy:E tot una. Trebuie sa știu cum ai apărut ca să te apar de alți criminali ca tine.
Eu:Adică sunt criminal? Și nu e treaba ta de unde am apărut eu. *devin nervos, dar încerc sa ma calmez repede*.
Amy : dar....
CITEȘTI
Psycho love(Jeff the Killer)
FanfictionO continuare a cartii Psycho(Jeff the killer) ......