Nu Te Apropia De Moarte

241 12 3
                                    

M-a ridic greu și observ ca nu mai este lângă mine îngerul meu. O fi sugit de mine? Nu cred. Ar vrea sa fie lângă mine. Ma adora, o ador.
Ohhh... Durerea asta.  Din dragoste o fi dat-o....
Jeff Pov:

Ohhh.... Îmi e asa de dor de ea. Atât de dor. Este atât de frumoasa ca nu ii pot rezista.
Toate sentimentele mele au fost date peste cap din momentul când am și văzut-o. Ochii aceia mari și frumoși. Pana și lumina ar fi fost invidioasa pe strălucirea ochilor ei..
Vreau sa o vad din nou...... Vreau...... O vreau........ O VREAU ACUM.
Doar când îmi amintesc cum am cunoscut-o și pana acum când am fost despărțiți de împrejurări îmi vine sa mor..... Doar pentru ea. Nu concep nimic mai frumos în afara de ea. Este descrierea perfecțiunii și a frumuseții. Este cea mai frumoasa fata din lumea. O ador. Sunt îndrăgostit de ea pana peste cap. Știu exact ce simte și ea. Suntem suflete pereche. O iubeac, ma iubește.  .... E simplu.

Leșin deodată și apuc sa simt ca ma lovesc la cap de pământul de sub mine. Totul se face ceata și în minte mi se delureala multe imagini sau mai bine zis amintirile mele de pana acum.
Wow.... Chiar sunt multe nu gluma.!
Pot vedea toate amintirile mele de pana acum.
Marea majoritate când am ucis fără mila alți criminali motorii, când am torturat femei și bărbați și când am furat. Dar restul.....
Restul au fost sentimentele mele pentru îngerul meu... Fata asta.... Ma dat peste cap. Mi-a întors lumea peste cap. M-a zdruncinat cu totul.
Nu știu dacă sa fiu nervos sau fericit pentru asta. E o eroare.
Mai privesc odată șirul amintirilor mele și doar când o privesc cu ochii mari mi se face și mai dor de ea. Foarte dor. As vrea sa o strâng în brate. Tare. Chiar acum.
Ohhh.. Vreau sa o vad. Oare unde o fi? Sper ca e bine.
Sper ca nimeni nu ii face rău sau s-a atins de ea.O sa am eu grija de sufletul ei. O sa îl protejez și o sa soi dau toată afecțiunea posibila care are nevoie. O ador.
Continui sa privesc amintirile. Deodată se opresc din mișcat și pornește tocmai de când eram eu copil. Asta pare ciudat.
Totul pare ciudat. Începe din prima mea zi de când am început sa îmi creez amintiri... Era o zi ploioasa afara și eu priveam pe fereastra. Cred ca aveam vreo 5 ani dacă îmi amintesc bine. Aveam niște vecini de treaba atunci (păcat ca nu mai trăiesc 😂), păcat ca ii priveam când încerca să supraviețuiască. De ce? Pai, aveam și noi un criminal în cartier. Nu s-a aflat niciodată cine era criminalul. Și nu. Nu eram eu ca eram mic și dolofan. Nu puteam sa alerg.
Săracă femeie, fugea de criminal. Soțul ei era în casa. Nu știam dacă era viu sau mort sau între, dar ea tipa de mama focului. Poate va întrebați de ce nu am ajutat-o. Dacă nu va întrebați... Bine. Oricum nu ma obosesc sa spun.
Criminalul vine în spatele ei și o înjunghie puternic, la care ea cade imediat jos fără sa se mai zbată, fără sa mai facă nimic.
Criminalul își trage sufletul și își ridica arma de jos, înfiptă în femeia moarta. Își șterge frumos lamă și privește în jur.
Își atinteste privirea spre mine care priveam pe geam. În momentul ala credeam ca e rândul meu sa ne jucam de-a șoarecele și pisica, dar m-am înșelat. 
Își făcuse semn sa tac, privindu-l din depărtare.
Continuam sa îl tot privesc pana se face nevăzut.
Nu știam ce sa simt în montul ala. Nu furie, nu tristețe.... Nimic. Doar a fost rapid și nu știam ce reacție sa am. 
Am continuat ziua obișnuit, pana când a venit acea zi cu ACEL ACCIDENT.
Amintirile mele se derulează în alta parte. Spre acea zi mai exact.
-Nu! NU! NU! Exclam eu furios. Orice doar ziua aia nu. Te rog. NU VREAU SA MAI VAD SAU SA AUD DE AIA. NUUIIU. *ma pun în genunchi și îmi curg lacrimi din ochi *

Amintirile mele continua spre alta amintire.  Vine imediat o amintire cu Amy, îngerul meu.
Ohhh.. Este atât de frumos. A zâmbetul ei este atât de dulce și suav.... *o privesc cu ochii mari parca fermecat de ea*.
Îmi amintesc spitalul unde a venit după mine sa ma caute și unde am făcut dragoste. Ohh... Era asa de bine... Atât de real..
O iubesc. Trebuie sa o găsesc și sa ii spun ca o iubesc mult.

Imediat totul se face ceata și ma trezesc din somn. Îmi pun mana imediat la cap, simțind o ditamai durerea.
Ma ridic repede și îmi ridic și cuțitul meu și pornesc spre ea. Oriunde ar fi și oriunde s-ar afla, este a mea.
Este tot ce vreau de la viata. Pe ea.

Psycho love(Jeff the Killer)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum