Contractul E Pe Cale Sa Expire

177 9 0
                                    

Ma trezesc din nou cu durerea de cap și fug repede la baia din apropierea camerei mele deoarece îmi venea sa vomit rău de tot. Parca mâncasem ceva stricat. Doamne.... Bleah.....
Scârbos..... Ce naiba mai am acum.
Cineva trebuie sa îmi explice ce se întâmplă cu mine. Slender trebuie sa o facă. Nu îmi pasa dacă nu vrea. Sunt speriata de ceea ce se întâmplă cu mine.
Trebuie sa îl întreb pe slender ca să vad dacă se poate face ceva. Ceva bun sper.
A

juns la Slender, mai exact în fata biroului lui si bat ușor la ușa, sperând ca o sa răspundă. După doar 3 ciocanituri aud dinăuntru un simplu "întra! *. Am deschis ușa ușor și am întrat, apoi am închis-o ușor, fără zgomot. Aproape totul în camera era negru, draperiile trase și el în scaun la biroul cu spatele la mine. Era o atmosfera sinistra pentru mine. Nu ma simțeam deloc comod în situația asta.... Și nici măcar nu am deschis gura sa îl întreb ceva.
Ma apropii ușor gândindu-mă ce oare s-a întâmplat cu slender. Adică poate este el un monstru, dar e prea depresiv cu stilul asta înfricoșător. Poate fi depresiv și fără sa arate asta. Zic și eu.....

-Îmi poți spune ce s-a întâmplat cu Jeff? Spun eu timida cu glasul tremurând.

Aștept răspuns în timp ce îl priveam. El din nou ma trata cu spatele, uitându-se la draperiile negre. Așteptăm să primesc răspuns din partea lui. Eram nemișcata....nu ma uitam în alta parte... Doar la el. Cu el aveam de vorbit și trebuia sa aflu despre Jeff unde era și ce i-a făcut.

-De ce vrei sa știi? Întreabă el sub forma de răspuns.

Era calm ca de fiecare data, dar parca acum nu ii pasa deloc despre ce spuneam sau ce spunea el. Sigura pățit ceva, și nu vrea sa spună nimănui. Poate îl conving eu sa își împărtășească sentimentele sau gândurile cu mine.

-Știu ce s-a întâmplat atunci în pădure, dar nu știu ce i-ai făcut lui Jeff. Spun eu. Trebuie sa știu dacă a pățit ceva.

Acesta oftează și se așează mai bine pe scaun,
Liniștea se așterne din nou între noi. Era deja apăsătoare. Ma enerva destul de mult. Nu mai vreau sa pun întrebări la care sa nu primesc decât întrebări sau chiar deloc. Nici alea.
E un cap-sec  dacă crede ca o sa stau aici fără sa fac nimic. Ok. O sa mai încerc odată sa vad dacă primesc niște informații, dacă nu, am plecate aici.

-Trebuie sa îmi spui dacă ți măcar putin la mine.

Psycho love(Jeff the Killer)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum