-Pai....noi suntem criminali. e normal. La ce te asteptai?
Ascult si nu spun nimic...doar ascult. Ma simteam de parca eram cea mai mica insecta din lume,printre alti pradatori feroce. Eram nelinistita si speriata.
Am iesit afara repede perru o gura de aer. Inima era agitata si nu se oprea. Erau multe informatii la care trebuia sa ma gandesc inte ns. ..
Nu pot sa concep sa stau cu niste criminali in casa. De ce politia nu stie de ei? De ce lumea nu stie de ei? Iar eu de ce dracu a trebuit sa fiu aici?
Ma opresc ysor si rasuflu.....Gandurile mele s-au dus dracu.....
Sunt eu curajoasa dar nici chiar de fier.Mai ales ca tipul ala Jason ma privea de parca ar vrea sa ma omoare. Defapt da...e normal avand in vedere ca e un criminal la fel ca ceilalti. Nimic nou....
Acum....trebuie sa ajung acasa....fara sa fiu vazuta de criminalii astia...Hmmm....
dar unde dracu e iesirea de aici?
.....ce instinct de supravietuire am....inascut.....
Cred ca pur si simplu voi merge si sa speram ca.nimeni nu ma va ataca sau brusca sau altceva.....
Norocul meu e daca ajung acasa ca pot citi in continuare despre Jeff. Stai ! Jeff? Offf.....trebuia sa-l.gasesc......
Daca exista ei inseamna ca........si jeff e real?????
Doamne.....da da da.......Jeff e posibil sa fie real . Si....e posibil sa ma omoare....Mda........
Oricum nu se va uita la vre-una ca mine. Sa fim sinceri. el e cel mai feroce criminal care inca exista prin imprejurimi. Daca sa zicem ca ,daca m-ar gasi pe aici...nici nu as apuca sa fug de el,pentru ca imediat as fi pusa la pamant....
......Gandurile mele se opresc cand un fosnait se aude de dupa un copac din apropiere......Imi i drept ochii spre acea directie si astept.....
Fosnaitul se opreste brusc....
Inca privesc copacul ....si nimic. Inima imi batea tare...de frica normal.
-Hei! spuse o voce usor ragusita in spatele meu, in urechea mea .
Ma indepartez repde speriata...Ma i torc si el observ pe Ben.
Il priveam uimita in timp ce el radea de mine usor.
-De ce ai plecat? spuse Ben zambind usor
-Eu...pai....trebuie sa ma intorc acasa..spun eu facand pasi inapoi.
-Nu te indeparta!spuse Ben apropiindu-se de mine.
Eu continui sa ma indepartez mai repede.dar un copac imi opreste calea.Ben continua sa se apropie de mine pana ajunge aproape de corpul meu,unde imi pune o mana pe sold.
-C..c.e faci? spun eu cu o voce tremuranda.
-Stai calma! exclama Ben jucandu-se pe soldul meu.
Il privesc incercand sa gasesc o cale de scapare,dar nimic.
-Nu ai de ce sa te temi. Mai ales de mine. apuae si isi apropia fata de a mea.
-Stai!Tip si acesta se opreste imediat peivindu-ma uimit.
O liniste apasatoare se lasa intre noi. Ben continua sa ma priveasca fix in ochi,iar eu asteptam sa faca el urmatparea miscare...non-perversa.
-Nu musc! spuse acesta in soapta cu un zambet larg pe fata..
Il imping si fug de acolo.....
fug cat mai repede...nu stiu unde o sa ajund,dar nu vreau sa fiu atinsa de necunoscuti. Cine stie ce se intampla daca mai stateam acolo....
Zaresc la departare o lumina ....stai...lumina???? E deja noapte? ......
Doamne! nici nu am realizat ce repede trece timpul cand te agiti si tremuri de frica .
Daca Bwn e un criminal de ce nu ma omorat? sau vroia sa profite de mine? ....oricum nicio varianta nu e buna.Vreau doar acasa...ar trebuii sa ma grabesc inainte sa vina careva dupa mine.....careva in sensul rau....
CITEȘTI
Psycho love(Jeff the Killer)
FanfictionO continuare a cartii Psycho(Jeff the killer) ......