7

1.5K 52 0
                                    

Piotrek przyszedł od Pateckiego, przyszedł mi powiedzieć że, będzie u Tromby. Był to jeden z najszczęśliwszy dzień w moim życiu.

*zmieniono nazwę ma Nowciu❤*

od: Nowciu❤
Słodko.

*zmieniono nazwę na Marta❤😏*

do: Nowciu❤
Słodko.

*Nowciax*

T:Co się tak śmiejesz do tego telefonu? Z Rudą piszesz SMS?
N:Nie.
T:Mi nie powiesz? Swojemu bratowi Pawłowi?-
N:Powiem- śmiał się Nowciax
T:To co między wami jest? Cały czas u Rudej siedzisz. Ja tylko czekam aż wy będziecie razem.
N:Może kiedyś.

***

Obudziłam się dosyć późno, na moim łóżku siedziała Kasia, wystraszyłam się.

M:Jeju, co Ty tutaj robisz?
K:Czekam na wyjaśnienia?
M:Czego?
K:Cały czas jest u ciebie Nowciu, czy wy jesteście razem?
M:Ale obiecaj że, nie powiesz nikomu.
K:Czyli czujesz coś do niego, ja was mocno shipuje, mam nadzieję że, nie bez sensu.
M:Tak, jesteśmy razem.
K:Ale się cieszę. Jak to wyglądało?
M:Pojechaliśmy w jakieś miejsce, było tam pięknie. Całą drogę nic nie mówił. Nic! Gdy dotarliśmy na miejscu był koc i koszyk z jedzeniem. Po czym zaczął mówić że, czuję do mnie coś więcej, i zapytał mnie czy będziemy razem i dał mi kwiaty. Kwiaty! Zostały w samochodzie.
K:Słodko. A z kwiatów raczej nic już nie zostało- odpowiedziała śmiejąc się.

od:Nowciu❤
Jak się czujesz? Śpisz jeszcze? Będę za godzinę.

K:To od niego?
M:Nieee
K:Nie umiesz kłamać

Zaśmiałam się. Skoro Kasia już wie to czemu miałabym ją oklamywać

M:Tak.
K:Kiedy powiecie wszystkim. domownikom?
M:Nie gadaliśmy jeszcze o tym.  zapomniałabym wystąpisz u mnie na odcinku?
K:Tak, ja juz zmykam.

Kiedy Kasia wyszła poszłam ogarniać się do odcinka.

EKIPA

Marta Błoch
Kto bierze udział u mnie w odcinku, niech zejdzie do salonu o 12.

Przyjechał Piotrek, nie mogliśmy okazać sobie czułości, ponieważ wszyscy siedzieli w salonie, podszedł do wszystkich i ich przytulił. Wcześniej napisałam czy bierze udział w odcinku odmówił, bo szykowali się do odcinka u Tromby...

_________________________________________

Dziękuję za miły odbiór!❤ Kolejna część na 10 gwiazdek. W poprzednim wbiliscie 9, ale to nic 😂 Wesołego jajka i miłego dnia!✨🐣💋

Czy to tylko gra? MURCIX x NOWCIAXOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz