M:To po co rozkochuje mnie w sobie, a potem odrzuca.- powiedziałam ze łzami w oczach.
P:Ale on napewno Cię kocha.- powiedziałem ocierając jej łzy.Gdy Patecki wyszedł położyłam się. Nagle zasnęłam i obudziłam się rano. Gdy otworzyłam drzwi zobaczyłam Piotrka, który spał przy ścianie.
N:O Marta! Możemy porozmawiać?
M:Już ostatnio rozmawialiśmy.- powiedziałam przewracając oczami. Wejdź.
N:Bardzo Cię przepraszam za to co powiedziałem.
M:Ale to przecież ja wiem co chce. Moze i nie byłam gotowa po ostatnim związku, ale zaufałam Ci. A ty na ten moment to tracisz.
N:Nie chcę tego tracić! Chce żeby było jak dawniej.
M:Nie wiem czy chce.
N:Ja rozumiem, że mogłem Cię zranić. Ale dalej nie mogę zrozumieć dlaczego tak się działo, skoro Cię kocham i nie mogę bez Ciebie funkcjonować. Przecież mam takie szczęście.
M:Bolały mnie twoje słowa.
N:Czy jesteś mi w stanie wybaczyć? Rozumiem jeżeli będziesz chciała odemnie narazie odpocząć.
M:Ze względu, że Cię kocham, wybaczę ci. Nie marnuj tej szansy. Ale odpoczynek nam nie zaszkodzi.
N:Też tak uważam.
M:Ale ja mam jeszcze pytanie.
N:Jakie?
M:Dlaczego pocałunek czy inna czułość nie sprawiała Ci przyjemności?
N:Sam dalej nie mogę tego pojąć. Mam nadzieję, że to minęło. Bo stęskniłem się naprawdę.Uscisnęłam chłopaka, ponieważ też tęskniłam za nim.
M:I co?
N:Co co? Normalny uścisk. Jeszcze raz przepraszam.*Nowciax*
Przez ostatnie dni nie wiedziałem co się ze mną dzieję. Możliwe, że to Marta mnie tak zauroczyła, tak mi się podoba, że to ona mnie tak zmieszała. Ale przecież powinno mnie do niej przyciągać. Wyszedłem od dziewczyny z pokoju i skierowałem się w stronę pokoju Pateca. Spałem na schodach i fakt faktem bolały mnie plecy.
P:Kiedy ty przyjechałeś?
N:W nocy
P:Kto Cię wpuścił?
N:Napisałem do Krzycha, na moje szczęście nie spał jeszcze, albo już.
P:No nie ważne, a co z Martą?
N:Wybaczyła mi.
P:To dobrze chłopie.
N:Ja się cieszę.
P:Ale?
N:Dalej nie mogę zrozumieć, czego tak było.
P:Chłopie przejdzie Ci._________________________________________
Co sądzicie o nowej nucie? Szybki rozdział. Myślicie, że Marta dobrze zrobiła? Zapraszam też na EKIPA /// PRZYJAŹŃ CZY MIŁOŚĆ- POCZCIWY KRZYCHU. Miłego dnia!✨
CZYTASZ
Czy to tylko gra? MURCIX x NOWCIAX
FanfictionW NAJBLIZSZYM CZASIE KSIAZKA ZOSTANIE ZAKTUALIZOWANA ! Cóż miłość nie wybiera...