8

1.4K 58 2
                                    

...
Skończyliśmy nagrywać odcinek. Nowciax był jeszcze z Trombą, gdy skończyliśmy mój odcinek, zaczęli swój. Poprosili mnie abym czytała pytania. Gdy już był koniec poszłam do Kasi, pogadać z nią.

od: Nowciu❤
Gdzie uciekłaś?

do:Nowciu❤
Jestem u Łukasza w pokoju.

...
K:A jak wam się układa?
M:Jest całkiem dobrze. Dogadujemy się, czujemy się ze soba dobrze, więc chyba jest git.
K:A macie za sobą swój pierwszy raz?
M:Co to za przesłuchanie- odpowiedziałam smiejac się.
K:No dobra dobra, muszę iść Łukasz mnie woła.

Wyszłam z pokoju Kasi i zabrałam się za poszukiwanie Krokieta. Widziałam że, bawił się z Chmurką więc, postanowiłam go nie brać. Gdy weszłam do pokoju siedział tam Piotrek.

M:Co Ty tutaj robisz?- zapytałam śmiejąc się.
N:Czekam na Ciebie.
M:Ile tutaj siedzisz?
N:Może 10, może 15 minut. Szukałem filmu dla nas. Liczę na to że, mnie przenocujesz dzisiaj.
M:Nie ma problemu. Ja się ogarnę i zaraz przyjdę.

Poszłam do łazienki lekko się ogarnąć, chciałam poruszyć temat kiedy powiemy innym ekipowiczą.

...
M:Kiedy powiemy ekipie?
N:Ja bym jeszcze poczekać, ustabilizować nasz związek. A ty jak uważasz?
M:Też tak sądzę.

Gdy skończyliśmy film Piotrek poszedł do Tromby. Bracia Autobus, zobowiązuje. Trochę wypili więc, zabrałam Nowcia do miejsca, w którym miał spać, a sama poszłam do pokoju, położyłam się i zasnęłam. Rano obudziło stukanie do drzwi.

N:Nie śpij mała.
M:Cześć. Jak się spało.

Podszedł do mnie przytulił i dał buziaka. Czułam się jak w niebie.

N:To na dobry dzień.
M:Napewno będzie lepszy.
N:A teraz wstawaj, na natryski do Marcysi.

Wstałam zrobiłam lekki makijaż, myślałam żeby zrobić live, ale znów palne jakaś głupotę. Zrobiłam się na bóstwo i zeszłam na dół na odcinek Marcysi. Nikogo jeszcze nie było to zjadłam sobie śniadanie.
Po nagranym odcinku położyłam się na kanapie i przeglądałam telefon. Dosiadł się Patec i rozmawialiśmy.

_________________________________________

Umrę. Dziękuję za taką aktywność! 😭❤. Kolejna część na 15 gwiazdek. Miłego dnia!✨🐣

Czy to tylko gra? MURCIX x NOWCIAXOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz