11

1.2K 42 2
                                    

Na dole była ostra kłótnia Pateca z Majkiem, jak zawsze sobie dogryzali tak to było już za mocne. Zabrałam Pateca do pokoju i zaczęłam wypytaywac co się stało i zastanawiać się dlaczego mnie Nowciax zabrał do rozdzielenia tej dwójki.

M:Co się stało, jeszcze chwile i byście się pobili.
P:Zapytaj Pana Wszystko Wiem Lepiej.
M:Zostań tu nie ruszaj się.
--
M:O co im poszło?
N:Majkel mówi, że Patec go w czymś oszukał.
M:I o to się prawie pobili?
N:Chyba tak. A gdzie Patecki?
M:U siebie w pokoju, a dlaczego zabraleś mnie do rozdzielenia tej dwójki?
N:W domu jesteśmy tylko my i oni
M:A.- zaśmiałam się. Nie zauważyłam, że wszyscy wyszli.
N:Ja pójdę do Pateca, porozmawiam z nim.

Poszłam do siebie, czekam na Piotrka, bo zawsze przychodził. Nie było to 15 minut 20, myślałam, że gada z chłopakami więc napisałam do niego, ale niee odzyskałam wiadomości zwrotnej.

do: Nowciu❤
Przyjdź do pokoju.
Wyświetlono

Trochę się niepokoiłam i zastanawiałam się dlaczego.

*Nowciax*

Coś zaczęło odpychać mnie od Marty, postanowiłem pogadać z Kubą na ten temat.

N:Stary, musimy pogadać.
P:Co się stało?
N:Ostatnio coraz bardziej nie mam chęci przebywać czasu z Martą, coś mnie od niej odpycha.
P:O stary, nie dobrze. Dlaczego?
N:Sam nie wiem.
P:Może to dlatego, że za dużo spędzasz z nią czasu?
N:Nie, ale im więcej osób się dowiaduje i domyśla, to coraz mniej tego chcę.- powiedział zasmucony.
P:Nawet sobie nie żartuj. Pamiętaj, że jak ją zranisz ja zranię Ciebie. Marta jest dla mnie jak siostra mimo, że żadna ze stron tego nie okazuje tak jest.
N:Ja rozumiem, ale dlaczego tak się dzieję? Zacząłem ją brać coraz bardziej na dystans. Nie chciałem tego jej pokazywać, bo by się martwiła. Niektóre czułości nie sprawiają mi przyjemności, a w pewien sposób ból.
P:O kur.. Grubo. Nie wiem co mam powiedzieć.
N:Ja też nie.
P:Wiesz jakiś numerek załatwi sprawę.- zaśmiał się Patec.
N:Kuba to jest poważna sprawa!

od: Marta❤😏
Piotrek, gdzie jesteś?

P:To ona?
N:Tak.- powiedział zasmucony.
P:Nie możesz jej tak zostawić bez odpowiedzi, zwłaszcza, że odczyujesz.
N:Masz rację.

do: Marta😏❤
Jestem u Pateckiego, nie mam ochoty dziś na nic. Skończę z Patecem i jadę do mieszkania. Przepraszam...

P:Co jej napisałeś?
N:To.- powiedziałem pokazując telefon.
P:To po co się z nią spotykałeś, dawałeś dziewczynie nadzieję.
N:Ale to nie było już zauroczenie, to już była miłość. Dobra ja idę, do jutra.

Pojechałem w stronę mieszkania. Nie miałem już na nic siły i położyłem się spać.

***

Zdziwiła mnie wiadomość od Piotrka, byłam zmęczona i położyłam się spać. Rano postanowiłam do niego napisać. Ale nie doczekałem się odpowiedzi.

do:Nowciu❤
Martwię się, co jest z Tobą?

Martwiłam się co się z nim działo postanowiłam porozmawiać z Pateckim.

_________________________________________

Miłego dnia!

Czy to tylko gra? MURCIX x NOWCIAXOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz