Bu gün hava çok güzel.Havada uçuşan martılar çılgınlar gibi simit yiyorlar.Ben ise hayattan vazgeçmiş bir şekilde salaş t-shirt üm ve o mükemmel ötesi topuzumla sahildeki kayalıklarda oturmuş denizi izliyorum.Burası Antalya.Çok güzel bi şehir geneli ise turist.Oturduğum yerde denizi izlerken uzaktan birinin beni izlediğini gördüm.
-yada bana öyle geliyor..
Bu çocuk gerçekten de beni izliyor.Fena değil yakışıklı çocuk ama artık bu işler bitti.Sonu olmayan bi konu güvenmek zor.
-Telefonum çalıyor..
-Alo
-Alo
-Efendim hande
-Bebeqim bu gece akıyoz.
-Ben gelmesem
-Millet Cemre gelmiyomuşş
-Siz takılın canm
-Olmaz geliceksin saat 21.30 da gelirim seni almaya hadi BB.
-Ha hande..
-.......
Telefonu kapadı bu kız tam bi manyak.Bende bari gidip hazırlanayım.
Dolabım bana ben dolaba bakıyorum.Giyicek hiç bi bok yok.Gül kurusu bi elbise gözüme çarptı arkasında büyük siyah bi fiyonk var.Altına siyah süvet platform ayakkabılar ve dalgalı maşa saçlar hafif bi ruj ve yoğun olarak göz makyajı.Woow çok güzelim.
Saat 21:20 10 dakika sonra hande gelir.
Kapıda bi araba var hande'nin değil neyse bi ineyim.İçinde hande var arabanın binebilirim.
-Aa inanmıyoruum bu sahilde bana bakan çocuk değilmi.
-Selam
-Selam
(Handeye bu çocuk kim bakışımı attıktan sonra)
Arabadan inmemize az kaldı.İndik ve bara girdik.Bizim grup hemen karşımdaki masada ve herkez elbiseme bakıyor.Sahilde gördüğüm çocukta öyle...
Bu çocvuk geldiğimizden beri beni izliyor ya da fazla içtik.
Gerçekten kafam güzel ben bu çocukla konuşmak istiyorum.
-Meraba
-Meraba
-Sabahtan beri beni izliyoirsun ne iş.
-Çok güzelsin
(Haaah inanmıyorum beni beğenmişş)
Konuşuyoruz ama müzikten dolayı birbirimizi duymakta güclük çekiyoruz.
Nerdeyse öpüşücek kadar yakınız ve kokusu mükemmel acaba sarhoş olduğu için mi beni beğendi..Ama sahildeyken de bana bakıyordu.Fuu kafam çok karışık.Saat 01:00 eve gitme vaktim geldi saat geç olkdu ve annem beni ısrarlka arıyor.
-Hande ben eve gidiyorum size iyi eğlenceler.
-Saçmalama Cemre beraber kalkarz
-Annem ısrarla arıyo hadi bb (muck)
Masaya gidip millete gidicegimi söyledim.O çocukta kalkmak istediğini söyledi.Kapıya kadar beraber çıktık ve beni eve götürmek idstediğini sdöyledi.Bende bu halimle gecenin bu saatinde gidemem.Arabaya bindik ve ilerliyoruz.
-Adın ne?
-Cemre senin ki?
-Berk
-İymiss
Banas bakıyor gülümseyerek neden bu kadar tatlıki.
-Demek sende benim tatlı olduğumu düşünüyorsun. :-)
Aaaah lanet olsunn dışımdan düsünmüşüm..
Kafamı cama yasladım ve ilerliyoruz.
Meraba bu kitabı yeni yazdm ilk kitabım umarım beğenirsiniz.Çok eğlenceli,aksiyonlu ve romantik bir kitap olucak devamı gelicek iyi okumalar. :-) :-)