Selam arkadaşlar y.b le karşınızdayım tekrardan 1.sınavlarım bitti onun için rahatım y.b ler gelicek ama tabii ki votelerinizi eksik etmeyin...
Multide Cemre'nin kahvaltıya giderken giydiği elbise var.Nereden buldu demeyin çünkü eve uğradılar.
Sizi seviyorum.İyi okumalar.
-Öyle olmasın Berk devam et.......
Cevap vermeden dudaklarına eğildim parfümünün kokusu beni baştan çıkarmaya yetmişti............
************
Ben Berk'e beni öpmesini mi söylemiştim yoksa yanlış mı hatırlıyorum.
Berk dudaklarıma eğildi.Tenini tenimede hissederken bir anlık enerji beni çarptı sanki.Mutluydum ama daha çok erken değilmiydi bunu yapmamız için.
Berk beni öperken şiddetini artırdı ve bende ona karşılık vermeye başladım.Bu onu deli ediyordu.
Berk belimden tutup bacaklarımı beline doladı ve belimden tutup hafifçe yere yatırdı beni.Eğer onu durdurmazssam kendini kaybedicek bu deli.
Berk sıkıca kalçamı tutarken gerçekten canımı yakıyordu.O kadar bağlanmıştı ki onu ittirmem hiç kâr etmiyordu.Ama sonunda küçükçe attığım çığlık onun durmasın sağladı.
-Berk bu kadar yeterli kendini kaybettin.
-Özür dilerim Cemre ben..ben kendimi kaybettim affet böyle olmasını istemezdim.
-Kendini suçlama Berk seninle öpüşmeyebilirdim değilmi.
Gülümsedi ve işaret parmağıyla hafifçe burnuma dokundu.
-Imm sanırım biz kahvaltıyamı gidiyordukk?
-Evet canım ben dışarıyı toplayayım sende üzerini değiş.
-Peki.
Berk çadırdan çıktı bende üzerimi değişmek derken sadece montumu ve ayakkabılarımı giyecektim tabiiki de.
Üzerimi giyip çadırdan çıktım.Berk yerdeki külleri topluyordu.Dün geceki ateşin külleri.
-Hazırmısın?
-Evet.
-Bekle çadırı sökeyim gidelim.
-Tamam.Ha bu arada arabayı nereye bıraktın dün sen?
-Gidince görürsün.
-Ya sen beni meraklandırmayı ne kadar çok seviyorsun.
-En az seni sevdiğim kadar
-Pisss.
Berk çadırı sökmekle uğraşıyordu tabii bende bulduğum ağaç kütüğüne oturmuş kaslı kollarıyla bir çırpıda söktüğü çadıra köpek yavrusu gibi bakmakla meşguldüm.
-Bana bakmayı kes ve beni takip et.
Berk'in sesi korkuttu beni ve bakışlarımı çektim.Ormanda ilerliyorduk umarım kaybolmayız.
Ormanın ortasında arabayı park edemezki ama.
-Berk nereye gidiyoruz?
-Soru sorma Ceme.
Ne ya öpüştükten sonra kafayı mı yedi bu mal bi tripler bağırmalar flan.
-Tamam ne kızıyosun bee.