Kurtuldum mu?

92 6 0
                                    

Selam dostlarım.Nasılsınız?Y.b le karşınızdayım yine :) kitabın adını hâlâ düşünüyorum biraz beynim durmuş heralde.Sizi seviyorum okumaya votelere devam.

***********

Yeşil gözlerimden akan damlalar yüzümü ıslatmıştı.Ama kalbim acıyordu yıllar sonra karşıma çıktı ve yine beni yerle bir etti.Allah kahretsin...

Berk ona ihtiyacım var ve ben Berkle beraber olmak istiyorum sonsuza kadar.Ama şimdi ellerimden kayıp gidemez...

************

Bu pislik beni burada tutmaya kararlıydı ama hayır bu sefer onun istediği gibi olmayacak.

-Bırak gideyim lütfen Emir.

-Olmaz.

-Bu sefer senin istediğin gibi olmayacak anladın mı?

-Anlamadım.Ben Emir Serez unutma istediğim olur karıcım.

-Ya ne karıcımı ya ne karıcımı defol git.

-İstediğin kadar diren tamam mı?

-Çık git burdan defaoool.

Yatakta Emir'i tekmelemem bir sonuç vermiyordu.Sadece kalkıp odadan gitmişti.Ne bu şimdi tam bitti derken yeniden gelmesi gerçekten saçma değilmiydi.

Beni yeniden istediği gibi kullanamazdı.Buradan kurtulmam lazımdı bi şekilde.

Kendi kendime tepiniyordum nerede olduğumu le bilmiyorum belkide başka bir şehirdeydim ama içerideki iğrenç perdelerden dışarısı görünmüyordu.Ağzımı kapatmadı demek ki kimsenin bulamayacağı bir yer.

Yorulmuştum ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

*****

Uyandığımda o pisliğin iğrenç yüzüyle karşılaştım.Kafasını benim yastığıma koymuştu ses çıkarmam lazım buradan gitmem lazımdı.

Şimdi bizimkiler deli olmuşturlar off.

Çantamı bulursam telefonumu alabilirim.Ama elim kolum bağlıyken nasıl başaracağımı bilmiyorum.

Çantam yatağın hemen yanında yerdeydi.Bacaklarımı bağlamamıştı hayvan.Çırpındım ve sonunda telefonumu aldım. Ayaklarımla telefonu yatağın üzerine bırakıp kendime doğru çektim.Burnumla telefonu tuşlamaya çalışıyordum.Bu görüntü ne kadar saçma tahmin bile edemiyorum.

Tam tuş kilidini açmaya çalışıyordum ki kapının açıldığını duydum.

-Ne yapıyorsun sen?

-Hiiç..hiçbişe

-Ver o telefonu bana.

Tokat attı ve elimden telefonu aldı.İnanmıyorum hangi hakla bana vurur.

-Emir lütfen bırak beni yalvarırım.

-Kaşınıyorsun heralde sen nikahı bekleyemedin madem bu gece benim olacaksın.

Ne..neyi ima ediyor bu.Onun olmak mı?Ben onun olamam.Ölsem daha iyi.

-Senin olmakmı? Şkalarında senin gibi İĞRENÇ.

Bu son kelimeyi üstüne basarak söyledim.

-Senin isteyip istemediğin umrumda değil Cemre.

-Beni bırakıp giden sendin Emir şimdide benim olacaksın yorsunArya için gitmedin mi?

-Gitmeseydin zaten çok hayalimiz vardı.Herşeyi bütün yaşadıklarımızı en önemlisi beni bırakıp gittin.Şimdi benimle böyle konuşmaya hakkın yok! Arya için gittin ya değdimi? Ben o kızı kardeşim bildim beraber büyüdük beni sırtımdan vurdu.Ve sende ona uyup aynı şeyi yaptın.Şimdi bırak beni gideyim.

Sadece beni dinliyordu ve yüzünü asmıştı.Ne yani yalanmı söylediklerim? Hiç birşey söylemeden çekip kapıyı gitti.Masal anlatmıyordum ben burada birşey söylemesini bekliyordum ama o kapıyı çekip gitmişti.

Ve yeniden dayanamayıp gözlerimi kapadım.Dua ediyordum sadece bana birşey yapmaması için.

_________________

Uykudan uyanmamın sebebi birinin yüzümü okşamasıydı.Ve yine gözlerime inanamadım yüzümü okşayan Berk'ti.

Kollarımdaki bağlar çözülmüştü ve yerimden doğrulup Berk'in boynuna sarıldım.Etrafta polisler vardı sanırım karakoldaydık.Kafamı çevirdiğimde gördüğüm kişi annem ve babamdı.

Ağzımdan çıkan kelime ise sadece

BABA......

Sıra BendeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin