Telefonumu Verr!!!

300 20 0
                                    

Şarkıyı müzikle dinleyin

Yb.geç geldi k.b

Müzik multimedyada var

Öpüldünüz :-* :-* :-* :-*

İlk defa bu kadar uzun bakmıştım gözlerin ve hâlâ bakıyordum...

************

Birden kendime geldim oda kolumu bıraktı iyi akşamlar deyip arabadan indim.Eve girdiğimde kimse yoktu annem ve Şeyma neredeydilerr...

Mutfağa gidip hizmetçilere baktım ama onlarda hiçbir yerde yoktu.Masanın üzerinde duran not gözüme çarptı ve alıp okumaya başladım.

"Abla annem fenalaştı hastanedeyiz.Aradık ama ulaşamadık."

Yukarı çıkıp hemen üzerimi değiştim annem hastaydı onun için çok üzgündüm.Üzerime bişeyler geçirip saçlarımı topuz yaptım.Annem hastaydı içimden makyaj yapmak gelmiyordu zaten sabahtan kalmıştı makyajım.

Hemen paten çantamda telefonumu aradım bütün gözleri baktım ama telefonum hiçbir yerde yoktu.Acaba elimdeydi de salonamı bıraktım.

Ovfff sehpanın üzerinde de değil.

Ahh lanet olsun telefonu Berkle birlikte arabanın torpidosuna koymuştukk.Ben şimdi Berke nasıl ulaşacaktım ki?

Neyse hastaneye gideyim de Şeymanın telefonundan arıyim.

Bagajdan arabamı aldım ve doğru hasteneye gittim.Hastaneye girdim ve o uzun koridorda ilerlemeye başladım.Birden karşımda Şeymayı gördüm.

-Şe..şeyma annem nerede?

-Abla aa..annem fenalaştı hemen hastaneye geldik.

-Şimdi nasıl peki??

-Bilmiyorum doktorların yanında

-Tamam

Anneme bişey olmasını istemiyorum.Off lanet olsun.

Annem kolunda serumla odadan çıktı.

-Anne ne oldu??

Annem sessizce yüzüme bakıyordu.Ama cevap vermiyordu.Yüzünde üzgün bir ifade vardı.

-Anne neden bakıyorsun?

Allah'ım bu kadın beni deli ediyor.

-Bişey yokmuş kızım.

-Niye fenalaştın o zaman?

-Üşütmüşüm ve yorgunluktan dinlenmem gerektiğini söylediler.

Annemin koluna girdim ve müşade odasında annemi sedyeye yatırdım.Yanındaki koltuğua oturdum ve serumun bitmesini bekledim.

Dalmışım ve düşünürken birden annemin sesiyle irkildim.

-Seni aradık ama ulaşamadık nerdeydi telefonun?

Yutkundum çünkü ona Berk'in yanında olduğumu söylemeyecektim.Eğer söyleseydim beni sorguya çekecekti.

-Telefonum Hande'nin arabasında kalmış biz paten yapıyorduk....

-Telefonuna sahip çıkk!!

Annemin ses tonuna karşılık kafamı sallayarak onayladım ve telefonu almam gerekiyordu.

Annemin telefonundan çaldırırsam Berk belki duyardı.

-Anne telefonunu versene telefonumu Hande'den almam lazım.

Annem çantasını işaret etti ve hemen telefonu alıp koridora çıktım.

Sıra BendeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin