Emir

117 8 0
                                    

Selam yine ben diyicem ama tabiiki ben olmak zorundayım :))))) Kitabın okunma sayısı y.b geç geldiği için düştü bununla beraber moralimde tabii ki.Tabii ki kelimesini çok kullanıyomuşum ama napıyim yeri "TABİİ Kİ" şakaydı neyse.

Y.b e vote gelmezsse ve okunma sayısı böyle düşük giderse kitabı SİLEBİLME ihtimalim var çünkü acaba beceremiyomuyum olmuyomu diye düşünüyorum.

Sizi sevmekten vazgeçmiycem ama.ÖPÜLDÜNÜZ

***********

Evden çıktık ve arabaya bindik.Berk'in gözü bir yolda birde bendeydi.

-Ben sana kısa giyme demedim mi?

-Ama sen yanımdasın.

Berk kızgınlığını göstermemek için kendini zor tutuyordu.Bende bu hallerine gülüyordum tabii.En sonunda dayanamayıp oda güldü ve kısa yolculuğumuz başladı....

************

Güzel bi yere gelmiştik ve oturucağımız masaya gidip oturmak için sandalyemizi çektik.Berk benden önce davrandı ve sandalyemi çekti ona gülümseyerek oturdum.

Berk garsona kaş göz işareti yaptı ve hemen masa donatıldı.Çok güzel burası deniz manzaralı değil çay gibi bir su yada çaydır.Ama mükemmel suyun üstündeki kuğu ve ördekler kadar en az.

-Burası çok güzel sık sık gelirmisin?

Ağzına bi zeytin attı ve devam etti.

-Evet insan kendi mekanına gelmez mi?

-Buralıyım aynı civarda oturuyoruz ama seni hiç görmedim ne tuhaf.

Kahvaltımızı yaparken sorularımızı cevaplamaya çalışıyorduk.

-Bence de tuhaf.

-Ormanın içinde esrarengiz bi ev.Buda tuhaf.

- :)

Sadece gülümsemekle yetindi aman neyse.

Kahvaltımız bitti ve kalktık hesap ödememize gerek yoktu.Bu güzeldi işte :))))))

Salak içses gülme.

Arabaya bindik ve Berk beni eve bıraktı saat 16.30 da bilardoya gidecektik.

Hemen banyoya girip kısa bir duş aldım.Banyodan çıkıp odama gittim ve kurulandıktan sonra iç çamaşırlarımı giyindim.Elbiselerimi de üzerime geçirdikten sonra saçlarımı düzleştirdim.

Toz pembe sıfır kol sifon bi gömlek ve altına klasik dar paça dizleri yırtık olan pantolonumu giyindim.Fazla hafif olmayan yeşilimsi gözlerimi ön plana çıkaran bir göz makyajı yaptım.Ve bordoya çalan bi ruj sürdüm.

Aman Allah'ım çok güzelim ya kendimi beğenmişlik gibi olmasın da.Çantamı aldım ve ayakkabılarımı alarak merdivenlerden her zamanki gibi moraton koşuya katılmış gibi indim.

-Nereye gidiyorsun kızım?

-Bilardoya babacım.

-Fazla geç kalma.

-Tamam.

Evin kapısını çekip çıkmamla tekrar kapıyı çalmam bir olmuştu.Evet telefonumu unuttum herzaman ki gibi.

Telefonumu alıp küçük tatlı sarı arabama bindim ve bilardo yapacağımız salona gittim.

Arabayı park edip indikten sonra salona ilerliyordum.

Sonrasında biri ağzımı kapatıp beni sürükledi arkamdaydı ve göremiyordum.Ahh burnuma bir bez parçası götürüyordu.

Kesinlikle koklamamalıydım.Ama başaramadım.Herşey silikleşti ve gözlerim kendiliğinden yumuldu...

Gözlerimi açtığımda bir yatağa kollarımdan bağlanmıştım ve ağzımı kapatan bir bez parçası vardı.

Burayı bilmiyordum perdeler kapalı ama açık olan yerinden sızan güneş ışığı odayı aydınlatmaya yetmiyordu.

Kim benden ne isteyebilir ki diye düşünürken kapı açıldı.

İçeri giren kişinin yüzü hiç yabancı değildi hem de hiç...

Emir...

Neden beni kaçırdı ki uzun zaman önce bitmiş bir ilişki.Hayatımı mahveden...

Ağzımı açtı ve konuşmama izin verdi.

-Neden beni kaçırdın?

-Başkasını bulmuşsun?

-O benim sevgilim değil hem sana ne biricik Aryan yokmu senin?

-Arya felan yok yeniden benim olacaksın.

-Daha fazla sürtük olmam için mi?

-Kes sesini.

-Bana bağırma bırak beni seninle asla olmam bidaha.

-Evet bidaha asla sevgilim olmayacaksın.

-Bırak işte beni pislik bırak.

-Karım olucaksın Cemre.Yanımdan hiç ayrılmayacasın eskiden yaşadıklarımızı yaşamayacaksın.

-Yaşadıklarım mı yaşattıklarından başka birşey hatırlamıyorum.

Yeşil gözlerimden akan damlalar yüzümü ıslatmıştı.Ama kalbim acıyordu yıllar sonra karşıma çıktı ve yine beni yerle bir etti.Allah kahretsin...

Berk ona ihtiyacım var ve ben Berkle beraber olmak istiyorum sonsuza kadar.Ama şimdi ellerimden kayıp gidemez...

Cemre∞Berk

"Yarla bir olmayınca yerle bir oluyor insan..."

Sıra BendeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin