Multide Berk Varr
Öpüyorum sizi.
Ama voteley çok az :(
Yinede seviliyosunuz :* :*
Sınavlar var y.b yazamıyorum k.b.
Berkin buraya gelme amacını çok kısa bi şekilde anlattım aslında.Vouv ilerki bölümlerde neler var bi bilseniz. :) :)
************
-Berk bugün okulu çekemem.
-Tamam balım ağlama artık...
**************
-Hadi bi yerlere gidelim cemre ne dersin kafamız dağılır?
-Olur bencede.
Cemre'nin yüzü hala çok asıktı neredeyse saatlerdir tek tük kelimeler dışında ağzını bile açmamıştı.
Bunu o piçe fena halde ödeticem.Ben cemreye aşık olmak için değil aslında Kenan Peksoy'dan intikam almak için gelmiştim ama şu işe bak.
Kızıyla aynı odada kaldım ve ailesiyle aynı masaya oturduk.Ben babasının bize yaptıklarını kızıyla ödeticektim.
Ama Cemre ben ona görür görmez elim ayağıma dolandı.Tıpkı bi bebek gibi yüzü var neredeyse 1.75 boyunda benim boylarıma yakın.
Ona aşık olmadım hayır belki Cemre'ye böyle diyordum ama ben ona aşık olamam onu mutlu edemem onun bilmediği olaylar var ve ben sadece ondan hoşlantı duyuyorum.
Aslında evet aşığım Cemreye.Ama ondan uzak durmam gerekiyor benim yanımda zarar görür.
Bir yandan da belki Cemre'nin yanında olursam ve babası bizi beraber görürse kendi yaptığı şerefsizlikler ortaya çıkmaması için susar.Kendi kızını yem edebilecek kadar karaktersiz bir insan.
Off siktiğimin duyguları.Herşeyi akışına bırakmalıyım bence.
Düşüncelerimi bırakıp Cemreyle ilgilenmeye karar verdim.
-Nasılsın Cemre?
-Canım sıkıldı Berk bula bula böyle ölü ruhlu bir cafe mi buldun beni getirecek yani.
-Ne yapsaydım canım sizin evdeki maceraya gerimi gitseydik.
-Tabiikide hayır zaten kıl payı kurtulduk.
İkimizde gülümsedik.Evet Cemreyi gülümsete bilmiştim.
-Aklıma bi fikir geldi cemre :)
-Neymiş o?
-Bir yere gidicez şimdi.Daha önce yaşanan bi olay unutmuşuz.
-Neki olay? :)
-Söylemem sürpriz olsun.
-Yaağ Berk çatlarım ben ama.
Niye çatlıyasın yavrum.:) İç sesim şizofren oldu amk kendi kendimi güldürebiliyorum.
-Bekleee :)
-Ovff Berk tamam hadi acele et o zaman.
-Tamam canım arabaya ilerle ben hesabı ödeyip gelicem.
-Tamam
Cemre;
Arabaya gittim çok geçmeden Berk geldi arabaya bindim ve yolculuğumuz başladı sanırım.